Серйозно? Після всього, що ми пережили разом Адам просто простягає руку і каже: " Приємно познайомитись"?
Мене немов витягнули зі світу, в якому я перебувала останню годину. Всесвіту в якому ми з Адамом, як мінімум, вдаємо старих знайомих. А зараз це... Просто незнайомці, ось ким ми стали одне одному.
Я без жодних вагань потиснула йому руку і вже зараз вирішила підтримати розмову з його нареченою.
- Я ж казала, що ми не припускали жодного вашого шоу. Адам має на записі кожен випуск...
Я самовдоволено кивнула головою в той час, як Адам намагався дивитися будь-куди, тільки не на мене.
- Шкода, звісно, що так склалося з місіс Кляйн. Вона була чудовою ведучою. Але, знаєте, ми й не думали що ви разом. Як так склалося? - спитала дівчина і, як не дивно, тепер Адам жвавіше включався в розмову.
- Так, розкажіть як ви познайомились. Це сталося тоді, коли ви приїхали туди в якості гостя? Там спалахнуло ваше кохання? - спитав він, спрямовуючи погляд на мене.
Я ж тим часом дедалі міцніше тулилася до Брендона і, сміючись, рукою водила по його плечу.
- Знаєте, саме там ми познайомились. Бетані одразу запала мені в серце. Вуаля і вже через півроку, вона зрозуміла це, - регочучи вів Брендон.
- Ум, тільки півроку, - мовив Адам, повторивши мої дії, він міцніше обійняв наречену за талію.
Тепер моя черга:
- То як ви познайомились? Розповідайте, - з усмішкою спитала я.
- Ох, я позувала Адаму. Це було ще на початку його кар'єри. Якраз пішла з компанії Ralph Lauren...
Від здивування я попихнулася шампанським і Брендону довелося долонею вдаряти мене по спині.
- То ви вже досить давно разом. Напевно...
- Ех, ні. Разом ми тільки рік, але який же це рік, - мовила вона і з очима, сповненими любові глянула на Адама, проте він не відводив погляду від руки Брендона на моїх стегнах.
- Ум, а що ж було до того? Чому так пізно почали зустрічатися?
- Це довга історія, у Ада...
- Дівчина у мене тоді була, - перебив її Адам, суворо дивлячись на мене.
Я і не намагалася згладити ситуацію, тому продовжила:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Залишся зі мною
RomanceБетані - звичайний підліток зі своїми проблемами. Хлопець вже давно не розуміє її, батьки майже весь час у відрядженнях, а старший брат тільки й думає про свою майбутню кар'єру в світі шоу-бізнесу. Вона піклується про себе сама. Однак все змінюється...