Школа знаходилася приблизно у восьми кілометрах від мого дому, тому приїхала я доволі швидко. Ще в машині я написала Кейті.
Щороку у нас традиція першого навчального дня збиратися у мене з ночівлею. Я злилася на неї, вона вже понад два тижні без будь-яких причин ігнорувала мене, але втрачати подругу не хотілося. Вчора я черговий раз прийшла до неї під будинок, але відчинила тільки мама Кейті й сказала що та зараз зайнята.
Я вийшла з машини й біля дверей школи стикнулася з Семом, одним з учасників групи Гаррі
-О, малесенька, як життя? Чув у тебе нова гітара. Ти не проти, якщо я сьогодні заскочу до вас і гляну на неї. Твій брат вже всі вуха промив мені : "Така як у Бітлз. Така як у Бітлз...", - сказав він закочуючи очі.
- Жодних проблем. Тільки по дорозі до нас, захопи щось від головного болю. Гаррі вчора всю ніч тусувався десь і без допомоги йому сьогодні не обійтися.
- Чому ж ти сама не купиш? - з недовірою спитав він.
- Ти що. Не дай Боже стану турботливою сестрою. Така роль зовсім не для мене.
Сем розсміявся і пританцьовуючи попрощався зі мною. Проводячи його поглядом, я з подивом виявила, що на стоянці припаркована машина Кейті. Вона ніколи так рано не приїжджала до школи.
Першим уроком у мене була фізкультура. Це ж геніально. Вже зранку втомитися, щоб потім не було сил навчатися. Просто чудово.
Я повільним кроком пішла в роздягалку і почала шукати змінний одяг, як раптом почула знайомі голоси:
- Ти впевнена в цьому?
- Так, я вже тричі робила тест і всі вони позитивні.
- Кейті, як же так?
- Не знаю, - сказала вона схлипуючи, - я справді не знаю. Ми ж були обережними.
- А ти вже розказал...
-Ні, - перервала його Кейті, - ти перший про це дізнався. Я не знаю як ще комусь сказати. Що про мене подумають? Я сама. У мене нікого немає. Відштовхнула найкращу подругу і переспала з хлопцем, якого вона любить найдужче у світі. Боже, що ж я за паскуда така.
Кейті плакала, а я не могла нічого зрозуміти. Повільно сльози покотилися і по моїх щоках. Тепер зрозуміло чому вона мене уникає. Кейті вагітна. Що ж все ж таки сталося тієї ночі?
- Ну тихо, тихо. Не хвилюйся. Ти впораєшся з цим. Бетані все зрозуміє. Повір. Хочеш, разом їй розкажемо?
- Не потрібно, Адаме. Це ж я цю кашу заварила.
Через хвилинку на мій телефон прийшло повідомлення від Кейті, вперше за декілька тижнів: "Так, все в силі. Сьогодні у тебе".
ВИ ЧИТАЄТЕ
Залишся зі мною
Любовные романыБетані - звичайний підліток зі своїми проблемами. Хлопець вже давно не розуміє її, батьки майже весь час у відрядженнях, а старший брат тільки й думає про свою майбутню кар'єру в світі шоу-бізнесу. Вона піклується про себе сама. Однак все змінюється...