- Бетані, прокидайся, нам потрібно встигнути купити подарунок до приїзду Джуліана.
Сьогодні у нього день народження, тому Джуліан поїхав додому, а ми з Монікою, запланували вечірку - сюрприз. Потрібно встигнути до його приїзду.
На дворі вже стояла люта зима. Дні ставали коротшими, а вечори - затишнішими. Взимку, зйомки шоу переносили на вечірній час, тому дні у мене, Джуліана і Моніки, були абсолютно вільними. Місяць тому, від нас з'їхав Колін. Вони з дівчиною вирішили пожити певний час разом, тому ми, з іншими співмешканцями цієї квартири, от-от чекаємо новин про вбивство одного з них.
Я неохоче піднялася з ліжка і побігла у ванну. Тепло вдягнувшись, ми вирушили за подарунком, а потім за тортиком і різноманітними солодощами. Дарма що в квартирі живуть три людини, знайомі з кулінарією, тут діяло чітке правило: "Якщо є можливість не готувати, так і зроби".
Раптом у мене задзвонив телефон. Патрісія.
- Слухаю.
- Привіт, Бетані. Слухай, тут така справа. Пам'ятаєш ти брала відгул на весілля друзів? На сьому зйомки шоу, а Міранда вийти не зможе. Заміниш її.
- Я? В складі "золотого тріо"? Ні, ні, ні, Патрісіє, я не...
- Це не обговорюється. О шостій чекаю тебе на майданчику.
Я ошелешено стояла посеред торгового центру, а Моніка, не менш здивовано мовила:
- Ну ти й влипла, подруго.
На шоу, всі давним-давно знали наскільки "зірковими" є ці троє і замінити одного з них, хоча б на день, здавалося божевільною ідеєю.
- І який план дій? - спитала я.
- Їдь додому, готуйся, а я завершу покупки й зроблю все сама. Приїдеш безпосередньо на святкування.
- Впораєшся тут сама?
- Ще й питаєш, - обурилась Моніка.
Я приїхала додому й панічно переглядала рецепти, які орієнтовно, мали б бути в сьогоднішньому ефірі. Одне мене тішило - там буде Брендон. Хоч якась підтримка.
Рівно о п'ятій тридцять він заїхав за мною.
- Хвилюєшся?
- Ні, що ти. Тут тільки потрібно розчарувати з півсотні людей, які приїхали глянути саме на Міранду, а отримали мене. Подумаєш...
- Бетані, запевняю тебе, ти впораєшся не гірше. Знаєш, що сказала Хлоя, коли минулого разу вийшла на шоу замість тебе? Що людям не було цікаво дивитися на неї. Вона настільки розлютилася, що на свій час навіть виходити не хотіла.
- Справді? І це має мене заспокоїти? - здивувалась я.
Брендон засміявся:
- Ні, ти не розумієш. Хлоя працює тут вже декілька років, а публіка тоді хотіла саме Бетані. Тебе вже встигли полюбити. Не хвилюйся. Все буде добре. Я з тобою.
Після цих слів, Брендон взяв мою руку і ніжно стиснув, я накрила її своєю.
- Спасибі за підтримку.
Ми під'їхали до знімального майданчика і швидко попрямували на грим. До мене підійшов Тайлер:
- Ну що? Ось і нагода знову позмагатися, - мовив він, впевнено посміхаючись. Тільки його мені зараз не вистачало. Серце шалено билося і я не подумавши відповіла:
- Було б з ким змагатися. Знаєш, а ми з тобою так і не поговорили про те, як феєрично ти програв мені. Повар зі стажем продув сімнадцятирічній школярці. Ай-ай-ай.
Не знаю чому, але це трохи заспокоїло мене. Ошелешене обличчя Тайлера змусило пишатися собою.
Відлік за кулісами показував десять секунд.
До мене підійшов Брендон і тихо обійняв.
Вісім.
- Не хвилюйся, все буде гаразд.
Шість.
- Приготуватися, - крикнув оператор.
Чотири.
- Готові?
Дві.
- Вихід!
Під гучні оплески ми вийшли на майданчик. Патрісія привіталася з публікою, а потім розповіла про заміну Міранди в сьогоднішньому шоу. На моє здивування, я не почула невдоволення публіки. Навпаки, коли Патрісія знову мене відрекомендувала, зал почав все більше здійматися оплесками.
Раптом, на здивування всіх, вийшов Тайлер і голосно прокричав:
- У мене ідея!
Я глянула на здивоване обличчя Патрісії і зрозуміла, що цього зовсім не було заплановано.
- Що якщо зробити цей випуск ще більш незвичним? Ви всі пам'ятаєте, як я "поступився" Бетані перемогою, коли ми минулого разу були сам на сам. Так от, місіс Кларксон, я потребую реваншу.
Публіка здивовано закричала і всі чекали тільки моєї відповіді.
- Я приймаю виклик.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Залишся зі мною
Любовные романыБетані - звичайний підліток зі своїми проблемами. Хлопець вже давно не розуміє її, батьки майже весь час у відрядженнях, а старший брат тільки й думає про свою майбутню кар'єру в світі шоу-бізнесу. Вона піклується про себе сама. Однак все змінюється...