В машині Гаррі й слова до мене не промовив, але я була навіть вдячна йому за це. Потрібно зібратись з думками і чітко вирішити що сказати Девіду.
В голові було декілька варіантів розвитку подій :
1.Я підходжу до Девіда, кажу все що думаю, він погоджується і ми вирішуємо залишитись друзями.
2.Після моїх слів, Девід пускає скупу сльозу і каже, що більше ніколи не хоче мене бачити.
3. Я підходжу до Девіда і він сам мене кидає.
Правду кажучи, саме третій варіант був би найбільш легким для мене.
Коли ми нарешті приїхали, Гаррі ще раз спитав:
-Ти точно впевнена?
-Потрібно зірвати цей пластир, - спокійно відповіла я.
Не дивно що він так хвилюється. З Девідом у мене перші серйозні стосунки і батьки вже давним-давно вирішили, що ми ідеальна пара, тому весь час говорили про наше спільне майбутнє. А тут БАЦ і все обривається. Саме вони ті люди, за яких зараз хвилюватися потрібно найбільше.
Я вийшла з машини і підійшла до будинку. Це був великий особняк в якому не жив жоден із членів групи. Приміщення належало батькам Ліз, такої собі "дівчинки на побігеньках". Вона захоплювалася творчістю RockRabbit і весь час робила все, що ті попросять. Саме Ліз відчинила мені двері.
-О, Бетані. Рада тебе бачити, - вона міцно обійняла мене, а коли відпустила, вся футболка вже вкрилася дрібними пом'ятинами -теж вирішила прийти послухати? У хлопців скоро такий важливий концерт. Та ти напевно вже знаєш. Приїхала подивитися на репетицію? Розумію, вони ж просто диво. Доречі, гарно виг... Гаррі приві-і-іт, -вона підбігла до машини з якої щойно вийшов мій брат і застрибнула йому на шию.
Це не могло не викликати в мене сміху. Ніхто точно не розумів хто саме подобається Лізі. Одного дня вона біля Гаррі, іншого біля Метті, потім обіймає Джона, а через годину ошивається біля Сема. Можливо вона закохана у Девіда, але через мене не дуже це показує.
Я знаю її все своє життя. Дивно, але вона чомусь вважала мене найкращою подругою, хоч спілкувалися ми не так багато. Ліз часто копіювала мене. Спочатку це видавалось милим і навіть трохи смішним: вона завжди купувала той же одяг що я, носила ті самі прикраси і в дечому повторювала манеру поведінки. Але одного дня, це почало лякати. Попелястий колір її волосся змінився на каштановий, блакитні очі стали зеленими,а закручені локони перетворилися на прямі. Однак потім у її житті з'явилися RockRabbit і всю свою увагу вона перевела на них. Ліз не стала по іншому виглядати, просто перестала зациклюватись на мені.
Зайшовши в дім, я побачила Девіда. Він сидів на канапі, одягнений у світлі джинси і улюблену синю майку. Девід ніяк не змінився з нашої останньої зустрічі. За винятком одного.
Того разу, до його губ не прилипала Дженні Мітчел.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Залишся зі мною
Любовные романыБетані - звичайний підліток зі своїми проблемами. Хлопець вже давно не розуміє її, батьки майже весь час у відрядженнях, а старший брат тільки й думає про свою майбутню кар'єру в світі шоу-бізнесу. Вона піклується про себе сама. Однак все змінюється...