Кейті ніде не було і я вже було подумала, що вона пішла додому, як раптом задзвонив телефон. Телефонувала її мама. Я швидко надибала першу ліпшу кімнату і, ховаючись від усіх сторонніх звуків, відповіла:
- Так, місіс Логан, як життя?
- Бетані, добре, що хоч ти взяла слухавку. Не знаєш де Кейті? Мене немає в місті, вона обіцяла дзвонити кожну годину, а чула я її востаннє три дні тому.
-О так, просто ми нещодавно згадали про проект який нам дали на літо, от і забігалися з ним. Все добре, не хвилюйтеся.
- Можеш дати трубку Кейті?
- Знаєте, вона от щойно вийшла купити енергетиків. З цим навчанням зовсім сил немає...
Раптом у кімнату з голосним шумом увірвався Девід, тож мені не залишалося нічого іншого, як швидко завершити розмову:
- Місіс Логан, як тільки Кейті повернеться, я скажу щоб вона вам зателефонувала. На все добре.
Я швидко кинула слухавку і повернулася до дверей, де, спираючись на дверну ручку, стояв Девід.
- О-о-о. Бетані. А я отут про тебе ду-у-умав, от знаєш, - хитаючись, він підійшов і повис мені на шиї. - Я ж люб-б-блю тебе. Сильно-о-о так. От так...
Девід схопив мене за руку і притягнув до себе. Я вдихнула неприємний запах випитого ним алкоголю в поєднанні з сигаретним димом.
- Ей, ей, ей...притормози, золотко.
-Та чого ти так? Ми ж разом ой як довго були. Може спочатку все почнемо? Ну будь ла-а-а-асочка, - мовив він, скиглячи як дитина.
- Так, так. Тільки от ти поспи, а вранці прокинешся і ми знову повернемось до цієї теми.
-О, моя Бетані. Як же я сумував без тебе. Просто не можеш зрозуміти наскільки. Я от так вночі сплю і дуум...
Далі його слова не можливо було розібрати через те, що він обличчям припав до подушки. І тільки-но я подумала що Девід заснув, як знову почула тихі схлипування.
-Бетані, побудь зі мною. От тут, біля мене ляж.
- Ой, Дев, я б з радістю, але от бігти треба і ми вже завтра...
- Бе-е-е-етані! Прошу, - і знову очі повні сліз глянули на мене.
- Добре, я побуду з тобою, тільки тобі потрібно поспати.
Я прилягла поряд, відвернувши обличчя, щоб не відчувати запах алкоголю. Девід обійняв мене і поділився ковдрою. Він завжди дбав щоб я не замерзала, адже руки в мене часто холодні.
В голові крутилися мільйони думок.
Я думала про Кейті, про початок семестру, про жахливу музику, яка лунала по всьому будинку...Але найбільше я думала про Адама. Про те, що я відчуваю і які почуття у нього. Про гостру посмішку і глибокі ямочки. Про очі, які можуть зазирнути у найдальші закутки душі.
Про Адама. Про мого Адама...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Залишся зі мною
Любовные романыБетані - звичайний підліток зі своїми проблемами. Хлопець вже давно не розуміє її, батьки майже весь час у відрядженнях, а старший брат тільки й думає про свою майбутню кар'єру в світі шоу-бізнесу. Вона піклується про себе сама. Однак все змінюється...