Tak trzeba

461 72 11
                                    

PRZECZYTAJ NOTKĘ NA DOLE! BARDZO WAŻNE!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Chloe POV

Wbiegłam do łazienki. Hmm..  dziwne... powinna już tu dawno być. - pomyślałam niewidzac nigdzie Rachel. Nagle usłyszałam jak ktoś przeładowuje pistolet. Odwrocilam się i zamarłam. Za mną stała Rachel z lufą pistoletu wycelowaną prosto na mnie.

- R-Rachel o-odłóż to... - wykrztusiłam nie ruszając się ani na krok.
Dziewczyna tylko spojrzała na mnie ze smutkiem i pokręciła smętnie głową.

- Tak trzeba... - wyszeptała jednak zanim zdążyła oddać strzał do łazienki ktoś wszedł.

- Co się tu do cholery dzieje?! - wykrzyknela Kate gdy zobaczyła Rach mierzacą do mnie z pistoletu. Podziekowalam w myślach dziewczynie.

- Katie... nie zrozumiesz. - powiedziała Rachel, a po jej policzkach zaczęły splywac łzy. - Ona nie może żyć. - wskazała na mnie.

Kate popatrzyła na mnie, a ja tylko wzruszylam ramionami udając, że nie rozumiem. Jednak dobrze wiedziałam co Rach miała na myśli. Muszę zginąć. Inaczej nic nie wróci do normalności.
Lecz nie chciałam tego zrobić W TAKI  sposób. Chciałam pożegnać się z Max. Musiałam się z nią pożegnać. Była jedynym powodem... jedyną osobą, dla której jeszcze żyłam.

- Kate wyjdź stąd. - oznajmilam stanowczym tonem patrząc na dziewczyne.

- A-ale... - zaczęła spanikowana.

- Wyjdź! - wrzasnęłam i tym razem bez protestu opuściła pomieszczenie.
Gdy tylko zostaliśmy same skierowalam swój wzrok na Rachel.

- Nie chce ginąć w taki sposób. - spróbowałam ublagac .- Daj mi się chociaż pożegnać... pożegnać z Max...
Na moje słowa wyraz twarzy brunetki złagodniał. Rachel westchnęła i opuściła pistolet.

- Masz 24 godziny... - odpowiedziała i wyszła.
Po jej wyjściu osunelam się na ścianę i zaczelam żałośnie szlochać
Co teraz? Co powiem Max?! Nie chce jej zostawiać samej... nie da rady...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Siemka :D Dziś wrzucę jeszcze dwa rozdzialy :3 Co prawda do końca jeszcze daleko, ale mam do was ważne pytanie. Chcecie smutniejszy koniec czy taki trochę weselszy? Od waszej decyzji zależy jak potoczy się dalsza fabuła. Odpowiedź dajcie mi w komentarzach. Xx ~ StrawberryJuliet

Don't forget about me (ZAKOŃCZONE) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz