,,Alex.“ Po chvíli pozerania som ju oslovil
Stáli sme tam a nemo sme sa na seba pozerali. Myslel som, že niečo povie, no len sa pozerala raz na mňa a raz na Ronnie. Chcel som niečo povedať, no najskôr som pozrel na Josha.
,,Tak mi vás necháme.“ Povedal len čo mu to došlo
V tom Alex ešte viac spozornela akoby nechcela aby odišli. Počkal som, kým som nepočul buchnutie dverí aby som si bol istý, že sme sami.
,,Som moc rád že ťa zase vidím." spravil som krok ku nej
Len čo som sa k nej priblížil, ona utúpila vzad. Síce stála tesne pred dverami, no aj napriek tomu som k nej pristúpil bližšie.
,,Prečo si taká?"
,,Nevieš aká som, nepoznáš ma!" v zápätí povedala
,,Fajn nepamätám si ťa, ale to neznamená že nechcem o tebe nič vedieť." rukou som buchol do dverí
Po chvíli som s všimol, že sa Alex bojí. Celá sa triasla a pohlad jej smeroval do zeme. Síce som bol naštvaný, no aj napriek tomu som sa ovládol a pomaly som od nej ustúpil. Len čo si toho všimla, pozrela na mňa a v očiach som jej uvidel slzi. Videl som, že nemá zmysel snažiť sa. Nechcela ma vidieť, nechcela o mne počuť a ja som nevedel čo s tým.
Skôr ako som sa vybral do izby pozrel som ešte raz na Alex.
,,Prepáč, neviem čo to do mňa vošlo. Už ti dám pokoj."
Bez jediného pohladu som odišiel. Kráčal som po schodoch hore a vošiel som do prvej miestnosti, ktorú som uvidel. Len čo som zavrel dvere, lahol som si na postel a tašku som položil vedla seba.
Nechápal som prečo sa tak správala. Nevšimla si, že mám o ňu záujem? Nevedel som ako jej to povedať aby mi verila. Klamal by som ak by som povedal že ma nezaujíma. Naopak, každú sekundu s ňou sa cítim akoby sa nič nestalo. Akoby som mal v živote všetko. Síce som mnou nehovorí, no získam si ju. Ked totiž neuverí mne, tak svojej najlepšej kamarátke bude musieť.
Skôr ako som išiel za Ronnie, veci s tašky som hodil do kúpelne. Nikdy som nevedel prať, tak som to radšej nechal na niekoho iného. Ked som vyšiel z izby nikoho som nevidel, no počul som ako Alex v izbe potichu plače. Tiahlo ma to za ňou, no určite by ma nechcela vidieť. Chvílu som tam len stál namiesto toho aby som niečo spravil. Pohol som sa až ked som počul jej kroky. Skôr ako som stihol odstúpiť, Alex stála uplakaná vo dverách.
Prepáč, nechcel som špehovať, len som počul–-“ skôr ako som stihol dopovedať vetu Alex ma objala
Nie žeby som nebol rád, naopak skôr ma to prekvapilo. Nečakal som, že by spravila práve toto po tom ako som sa správal dole.
,,Prepáč, nechcela som..“ po chvíli sa odtahla
,,To je v pohode.“ Usmial som sa na ňu. ,,Stalo sa niečo?“ dodal som po chvíli
Alex na mňa chvílu pozerala a utrela si slzy, ktoré jej stekali po tvári.
,,Nič sa nestalo, chcela som si ísť zobral len vodu.“
Neveril som jej to čo povedala. Bolo vidno, že ju niečo trápi no mne to nepovie. Musel som ísť teda za Ronnie. Len čo Alex prešla okolo mňa, išiel som rovno za ňou dole.
,,Ronnie?“ klopal som na dvere izby. ,,Ronnie si tam? Potrebujem sa porozprávať.“ Opäť som zaklopal a počkal som kým vyšla von.
,,O čo ide?“
,,Alex.“ Nemusel som hovoriť nič viac aby Ronnie išla so mnou na terasu.
––-
,,Tak čo sa stalo?“ pozerala na mňa
,,Vždy ked sa s ňou chcem rozprávať náhle odíde alebo sa správa divne–-“
,,Čuduješ sa jej? Nepamätáš si posledné roky s ňou a pre ňu to nie je lahké ked ťa vidí. Ešte k tomu ked je tehotná...“
,,Ja viem. Ver mi že by som si to chcel pamätať..“ na chvílu som sa zastavil. ,,Ona je tehotná?“
,,Síce mi nič nepovedala no všimla som si to na nej.“
,,Je mi to jedno. Aj keby nebolo moje potrebujem aby si mi pomohla získať si ju.“
,,Will ona nikoho okrem teba nemala.“ Povedala a chcela odísť ked v tom som ju zastavil
,,Cítim, že ju milujem.“ Otočil som sa
V tom som videl že Alex stojí uprostred kuchyne a počula náš rozhovor.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viem, že časť nie je dlhá, no moc som dnes nemala časť a celý víkend som nemohla na pc. Prepáčte, no snád vás potešila aspoň trochu.
YOU ARE READING
Lost Heart
RomanceTakže je tu pokračovanie predošlého príbehu. Snáď sa vám bude páčiť. Je pravda že mám s tým väčšie plány, bude dlhšia a možno pribudnú aj nové postavy ;) Nechajte sa prekvapiť :)