Záchrana Alex 1.časť

95 7 0
                                    

Bohužiaľ nebol to ten môj. Váhal som či to mám zdvihnúť, no išlo o Alex. Musel som to zdvihnúť a dostať ju späť. Bola v 3 mesiaci a nemohol som dopustiť aby sa niečo stalo dieťaťu. Len čo som zdvihol ozval sa z telefonu hrubý mužský hlas.

,,Tvojou prvou úlohou bude ísť k miestnej reštaurácii kde na parkovisku uvidíš auto. Spoznáš ho ľahko. Nasadneš doň a pôjdeš k starému skladu na výbušniny.“

,,Ak to nespravím?“

,,Tak sa rozlúč s tým čo najviac miluješ.“ Ozvalo sa z telefónu a náš hovor sa zrušil.

Zavolal som si taxík, ktorý ma zaviezol k reštaurácií. Chvíľu som čakal, kým sa stratí v diaľke zaťiaľ čo som si všimol auto na parkovisku oproti. Na ulici som nikoho nevidel , tak som natúpil do auta a pnil som zbytok rozkazov.

Kým som stál pri sklade, napísal som Joshovi správu. ,,Potrebujem tvoju pomoc. Zožeň ostatních chalanov a ozvem sa ti, len čo budem môcť.“  Vedel som, že riskujem, no kvôli Alex spravím čokoľvek.

Prešlo pár minút, kým mobil opäť zazvonil.

,,Nečakal som, že to skutočne spravíš.“

,,Kde je a čo si jej spravil?!“ skočil som mu doreči

,,Všetko poporiadku. Máš 10minút nato aby si sa zbavil policajtov inak prídeš o dieťa!“

Skôr ako som stihol niečo povedať, zrušil hovor. Z diaľky som počul policajtov. Rýchlo som naštartoval a smeroval som na miesta, ktoré boli čo najmenej osvetlené. Nevedel som ako sa ich zbaviť a ostávalo mi už len 5minút.

Keď som v budne citíl zbraň, vytiahol som ju. Neváhal som, nabil som ju a strelil som do predného auta, ktoré vzápäťí dostalo šmik a auto, ktoré bolo hneď za ním narazilo doňho. Síce som sa dvoch zbavil no ostávali ešte tri autá a 2minúty.

Ďaľšie 2  autá boli vedľa mňa, vedel som že sa nemám šancu otočiť sa. Dupol som teda na plyn a predomnou som videl stĺp, ktorému som sa ledva vyhol. Dobrá správa bola, že fízli to neubrzdili a narazili doňho.

Keď sa predomnou objavilo posledné auto, ostal som stáť na mieste. Zbraň som držal v rukách a čakal som čo bude ďalej. Len čo sa auto rozbehlo oproti mne, vystrčil som ruku z okna a strelil som. Zasiahol som predné sklo a šoféra. Naštartoval som, cúval som a skoval som sa v najbližšej garáži.

Nechápal som kto to je aprečo si vybrali zrovna mňa. Mohol to byť ktokoľvek, komu som ublížil, no v tejto chvíli som sa modlil len zato aby bola Alex a malé v poriadku. Prešla skoro pol hodina a mobil ešte nezazvonil. Rýchlo som teda zavolal Joshovi.

,,Čo sa deje?“ Josh sa spýtal len čo zdvihol mobil

,,Uniseli Alex. Potrebujem aby si zohnal chalanov a stretneme sa o pol hoidinu v skale.“ V rýchlosti som mu povedal a zrušil som hovor.

Chcel som mu povedať viac, no nemohol som pretože mi volali oni. Len čo som zrušil Josha, zdvihol som hovor.

,,Vypadalo to tak že to nestihneš.“

,,Čo odomňa chceš?“

,,Chcem peniaze. Zaplatíš mi zato čo si spravil!“

,,Koľko?“

,,50,000$. Máš nato 2dni.“

,,Nemám toľko peňazí. Kde ich mám kurva zohnať?!“

,,Banka.“ Vzápätí povedal a zrušil

Nemohol som predsa len tak zohnať 50,000$ a nemohol som vykradnúť banku. Už teraz určite po mne idú a do basy sa nevrátim. Len čo bol čistý vzduch a nikoho som nevidel, išiel som do skladu.

Len čo som tam prišiel, Josh už tam bol s pár chalanmi. Zatiaľ čo prišli ostatní, všetko som mu povedal. Mal som plán, ktorý musel výjsť. Povedal som ho chalanom. Samozrejme súhlasili. Nemali sme moc času a ďalší deň Josh vybavil všetko ostatné. Ja som dostával ďaľšie pokyny čo mám robiť aby nezabili Alex.

,,Nespravím to, nevykradnem banku pokiaľ ju neuvidím, že je v poriadku.“ Povedal som do telefónu

,,Pozeraj sa.“ Povedal a na obrazovke v aute sa objavila Alex.

,,Will prosím pomôž mi. Milujem ťa.“

Nevedel som čo mám robiť. Videl som, že mala rôzne modriny, čo ma znepokojovalo. Upokojoval som ju, no v tom nás prerušilo.

,,Chceš ju ešte viedieť? Tak buď zajtra o 12 v tom sklade aj s peniazmi.“

Lost HeartWhere stories live. Discover now