Je to sen? ...

447 7 8
                                    

Ležal som na posteli, ktorá bola nepohodlná, ale buď toto alebo zem. Bolel ma chrbát, ale snažil som sa na to nemyslieť. Jediné na čo som sa teraz sústredil bola Alex a to ako jej dokážem, že ju milujem. V ruke som držal menšiu loptičku, ktorou som si hádzal do vzduchu. Čas plynul a mňa stále nič nenapadlo. Bolo to zbytočné. Rozhodol som sa to vzdať a nechaj ju nech si žije svoj život bezo mňa. Bude to mať lepšie. Aspoň jej už nebudem musieť viac ubližovať.

Prešlo už dosť času, vonku bola očividne tma a rozhodol som sa ísť si pospať. Otočil som sa na bok, hlavu som si podoprel rukami a v mysli som si opakoval jedinú vetu. ‘Niekedy si prajem ostať tu navždy.‘

Z pohľadu Alex

Len čo som nasadla ku Georgovi do auta, ostala som ticho a čakala som kým sa pohneme. Cesta netrvala dlho a keď sme zastavili, zistila som že sme pri bowlingu.

,,Bowling? Vážne, George?“ pozrela som naň ho

,,Prečo nie? Vnútri nás už čakajú, tak poď.“ Odpovedal s úsmevom na tvári

Skôr ako som stihla zareagovať, on už stál pri mojich dverách auta, ktoré otvoril.

,,Čakajú? Môžem vedieť, že kto?“ prehovorila som, len čo som vystúpila

,,Chalani.“ Jednoducho odpovedal a zamieril k budove

Neváhala som a išla so za ním. Prečo nie, aspoň zabudnem na realitu a spoznám niekoho nového. Vošla som teda za ním dnu a smerovali sme k najbližším dverám, ktoré viedli ku dráham. Predovšetkým sme išli k obuvi, kde sme sa prezuli. Keďže mne to trvalo o niečo dlhšie ako obvykle, George na mňa počkal. Celý čas na mňa pozeral, z čoho som bola nervózna. Mala som pocit, že sa snáď nikdy neobujem. Ako obvykle, začal sa smiať a pomohol mi s tým.

‘Trapas!‘ pomyslela som si a venovala som mu mierny úsmev

Konečne sme sa teda pohli k dráham a išli sme k nejakej partie chalanov.

,,Kde ste sa flákali?“ pozreli na nás, keď jeden z nich prehovoril

,,Sorry, ale niekto sa tu nevie obúvať. Je strašne nemotorná.“ Hovoril a pozeral na mňa

V tom sa začali ostatní smiať až na mňa. Moc vtipné mi to nebolo, ale rozhodla som sa to ignorovať.

,,Tak hráme?“ prerušila so ich smiech po chvíli

,,Ale, niekto nám tu je žhavý do bowlingu.“ George pozrel na mňa

,,Len aby si neprehral.“ Prešla som okolo neho a mierne doňho buchla

,,Ouuu.“ Počula som spoza môjho chrbta

Zobrala som najbližšiu guľu, postavila sa k dráhe a po chvíli som ju hodila. Všetci pozerali ako to dopadne, keď v tom spadli všetky kolky. Neváhala som a zvrieskla som od radosti. Nikdy predtým sa mi to nepodarilo na prvý krát.

,,Si na rade.“ Podišla som k nemu

George moju poznámku ignoroval a išiel k dráhe. Netrvalo dlho a na dráhu hodil guľu, ktorú držal v rukách. Keď spadla aj tá posledná kolka, otočila som sa a išla som si sadnúť k stolu.

,,Nervózna z toho, že ich zhodil naraz?“ ozvalo sa predo mnou

,,Mala by som?“ pozerala som na jedného chalana z partie

,,Mimochodom som Mike.“ Sadol si ku mne.

,,Alex.“ Povedala som mu po chvíli

,,Viem. Už sme sa videli.“

Lost HeartWhere stories live. Discover now