Nič nie je nemožné

143 5 0
                                    

Z pohľadu Alex

Videla som, že je medzi nimi napätie, no nechápala som prečo. Josh a Will boli ako jeden. Je pravda, že nejaký čas v kontakte neboli, ale posledné roky si pomáhali a všetko riešili spolu. Kryli jeden druhého. 

To, že Ronnie ho niekedy nemohla vystáť som vedela, no tentokrát to bolo iné. Stáli tam pár minút, kým som ich nevyrušila.

,,Haló? Ste v poriadku?"

Ani jeden z nich nič nepovedal. Skôr ako Will zavrel za nimi dvere, stihli si vymeniť pohľady. Radšej som ignorovala som ich správanie. Koniec koncov ani jeden tu nebol, Will opäť odchádza a ja opäť cítim tú bolesť. Ľahla som si, zobrala som mobil aby som napísala Caroline. Skôr ako som stihla niečo vyťukať, Will už stál pri mne.

,,Moc si mi chýbala. Ani nevieš ako som sa bál." chytil mi ruku 

Váhala som, no nakoniec som svoju ruku vytiahla a položila ju vedľa. Will nechápal prečo to robím, sadol si na stoličku, no prerušila som ho skôr ako stihol niečo povedať.

,,Nič nehovor. Načo si sem vlastne prišiel?"

,,Prišiel som za tebou. Chcel som byť pri tom, keď sa zobudíš." 

,,Ale nebol si tu, nikto z vás tu nebol. A prečo vlastne neodídeš ako si chcel?"

,,Čo? Alex o čom to hovoríš?" nechápavo na mňa pozeral

,,Ronnie mi všetko povedala. To ako si bol u nás, ako si skončil s biznisom .." pozrela som naňho a pokračovala som. ,,A čo tie veci čo si pri sebe mal? Hm-m? Verila som ti, no nemala som." 

Všimla som si, že Will už všetko pochopil. Bolelo ma keď som mu to povedala, no nechcela som viac trpieť. Už nie! Vytrpela som si toho až moc. 

,,Nevieš čo k tomu povedať? Radšej odíď Will." povedala som po chvíli ticha

,,Alex nie je to tak ako si myslíš. Áno skončil som s biznisom, ale kvôli tebe a --" snažil sa vysvetliť mi to, no nedala som mu šancu

,,Will prestaň! Už prosím prestaň klamať." zastavila som ho 

,,Prečo myslíš, že ti klamem?"

,,vážne Will? Naozaj sa to po tom všetko pýtaš?"

Sama som nechápala prečo to všetko hovorím. Možno práve preto aby som predišla tak veľkvej bolesti. Nehovorím, že to nebude bolieť, no možno to bude menšia bolesť. Nevedela som čo ma čaká a ani som to vedieť nechcela. 

Will bol rovnako prekvapený ako ja. Vlastne bol prekvapený viac ako ja, no nečudovala som sa mu. Postavil sa zo stoličky a snažil sa prísť na to, čo to všetko má znamenať. Pravdepodobne si myslel, že si robím srandu, alebo, že to nie je pravda, no práve naopak. Kiežby to nebolo myslené vážne, kiežby to nebola pravda. Začínala som byť presvedčená o tom, že láska pre mňa neexistuje.

,,Alex prečo myslíš že som tu?" prerušil to ticho medzi nami

skočila som mu do teči skôr ako stihol pokračovať. 

,,Aby si sa rozlúčil skôr ako odídeš?" 

,,Vážne myslíš, že by som odišiel? Po tom všetkom čím sme si prešli? Čakáš naše dieťa, neopustím vás." 

,,To už som raz počula." sklamane som pozrela von oknom

Will tentokrát nič nepovedal. Chvíľu stál na mieste a pozeral na mňa, kým sa neodhodlal sadnúť si ku mne na posteľ. Na jednu stranu som sa bála, že nič nepovie, na druhú stranu som sa bála toho čo povie. Nevedela som čo bude horšie. V kútiku duše som dúfala aby sa to všetko urovnalo a aby sme sa nehádali, no bolo to nemožné. 

,,Alex počúvaj ma chvíľu, všetko ti vysvetlím." po nekonečnom tichu povedal a pozrel na mňa. ,,Áno skončil som s biznisom, ale urobil som to kvôli tebe pretože sa chcem venovať vám, chcem mať s tebou rodinu a budúcnosť. Rozhodol som sa nájsť si normálnu prácu." všetko mi to pomaly vysvetloval a pokračoval.

,,Je pravda, že som bol u vás, bol som za Ronnie pretože som ju sem chcel zobrať, povedal som jej, že ťa prebúdzali, no obaja mi vyčítali že sa ti to všetko stalo kvôli mne, v čom mali aj pravdu. A všetky tie veci ktoré som mal, som bol zaviesť do domu ktorý som nám kúpil." dodal nakniec

Spočiatku som ho nepočúvala, no keď povedal, že chce so mnou rodinu, keď povedal že si chce nájsť normálnu prácu. nemohla som tomu uveriť. Will to VŠETKO robí pre mňa, vzdal sa VŠETKÉHO kvôli mne a ja som mu to VŠETKO vyčítala. Cítila som sa hrozne, no zároveň skvele. Jedno ma však štvalo. Prečo mi Ronnie povedala, že Will odišiel, keď vedela čo sa deje. Nikdy predtým mi neklamala, nikdy sa tak nesprávala. Nechápala som ju. 

Will sa na mňa ani nepozrel. Otočila som mu hlavu, pozrela som do jeho krásnych hnedých očí, v ktorých som sa po chvíli stratila a pobozkala som ho. Neváhala som a nás bozk som prehĺbila. 

,,Milujem ťa Alex." odtiahol sa a potichu zašepkal

Jemne som sa usmiala a dala som mu posledný bozk.

,,Aj ja teba Will."

Samozrejme že pri mne ostal ešte niekoľko chodín. Dokázala som sa s ním rozprávať aj celý deň a vždy sme si mali čo povedať. Keď som bola s ním, bol to neopísatelný pocit. Niečo dokonalé. Verím tomu, že každý z nás to raz zažil. Vážte si ten pocit, pretože druhý krát už nemusí prísť. 

Skôr ako Will odišiel, prišiel za nami ešte doktor aby nás informoval o nejakých testoch, ktoré ma ešte dnes čakali. 

,,Tak ao sa dnes máte slečna? Dnes spravíme posledné testy a pozreme sa aj na dieťa či je v poriadku." 

,,Pán doktor, môžem sa vás na niečo opýtať?" so strachom v hlase som naňho prehovorila

,,Hm-m?" očami pozrel na mňa

,,Aká je pravdepodobnosť, že prídem o dieťa?"

Klamala by som ak by som povedala, že vzápätí odpovedal. Naopak, váhal či mi to má povedať. Vedela som, že to nebude nič dobré, no bola som na to pripravená. Aj keď nie úplne.

,,Nič nie je vylúčené na 100%. Veľkú šancu tomu nedávame, ale spravíme všetko pre to, aby to dobre dopadlo." po chvíli ticha povedal a odišiel z izby

S Willom sme na seba pozreli a obaja sme mali namysli to isté. Obaja sme sa báli toho ako to všetko dopadne. Bolo rozhodnuté. Will ostane so mnou až kým nebudeme mať výsledky. 

Snažila som sa, ale neviem  .. Ten koniec je suchý ja viem, prepáčte. Taktiež prepáčte že časť nebola v pondelok, ale mala som ťažký víkend takže som to nezvládla. Nová časť už čoskoro

Lost HeartHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin