0.7/ Kayboluş

1.2K 89 33
                                    



"Ben başlıyorum."

Taehyung , hepimizin yan yana oturarak oluşturduğu çemberin ortasında kalan boş cam şişeyi tuttu ve hepimizin üzerinde gözlerini gezdirdi.

Maknaelerin ısrarı üzerine doğruluk-cesaret oyunu oynuyorduk. Jin ve Nam Joon her şeye olduğu gibi buna da uyum sağlayıp hemen kabul etmişlerdi. Yoon Gi ise kıymetli uykusuna koşmak istese de küçüklerinin çenesine daha fazla dayanamayıp kabul etmek zorunda kalmıştı. Hoseok bana üyelerin ne kadar eğlenceli olduğundan bahsedince, zaten koşarak geldim. Kesinlikle son derece yakışıklı, çekici ve popüler 7 erkekle beraber takılmak istediğim için falan değildi, sadece eğlence için...

Taehyung hızla cam şişeyi parkeli zeminde döndürdüğünde, şişenin ucu Jimin'e, arka tarafı ise bana gelmişti. Jimin korkmuş gibi yaparak bana baktığında onun bu haline gülmeden edemedim.

"Doğruluk mu cesaret mi?"

Jimin kısa süreli beyin fırtınasının ardından, diğer üyeler kadar utanç verici şeyler yaptıramayacağımdan emin bir şekilde kendine güvenerek cevap verdi.

"Cesaret."

Sinsice gülümseyerek düşündüğümü belli edercesine çenemi kaşıdım. Aklıma gelen muhteşem fikirle kötücül gülümsememi yüzüme yerleştirdim ve odada 7 tane erkek oluşunu umursamadan konuştum.

"Gidip marketten bir ped almanı istiyorum."

Söylediğim şeyle ilk başta pratik odasında derin bir sessizlik oluşsa da bu sessizlik çok geçmeden üyelerin kahkahasıyla doldu. Özellikle Taehyung ve Jungkook yere yatarak gülerken Jimin şok olmuş suratıyla bana bakıyordu.

"Ah noona! Başka bir şey şöyle. O şeyi nasıl almamı bekliyorsun!"

Alt dudağını büzüp mızırdarken Taehyung bir anda yattığı yerden kalkıp Jimin'i de kaldırdı.

"Mızıkçılık yapma ve hemen o şeyi alıp gel."

Jimin'i omuzlarından tutup odadan dışarı attığında kare gülümsemesiyle geri gelip bağdaş kurarak yerine oturdu.

"Noona sen çeviriyorsun."

Jungkook'un hatırlatmasıyla birlikte şişeye uzanıp çevirdiğimde şişenin ucu Jin'e arkası da Jungkook'a gelmişti. Jungkook aklında ki kötü düşüncelerle birlikte pis pis sırıtıp ellerini ovuştururken sordu.

"Doğruluk mu cesaret mi?"

Jin tereddüt bile etmeden cevap verdi.

"Doğruluk."

"Ah hyung! Ama haksızlık! Hep doğruluk diyorsun."

Jungkook'un yüzü düşmüştü fakat Jin, Jungkook'un ne kadar zeki olduğunu bildiği ve söyleyeceği şeylerin çok korkutucu olacağını tahmin ettiği için kendini sağlama alarak cevabını değiştirmedi.

"Pekala. Söyle bakalım, hayatında yaptığın en kötü şey neydi?"

Jin bir süre düşündüğünü belli eden bir mırıltı çıkardıktan sonra tekrar aramıza döndü.

"Çıkış yapmadan önce bir sevgilim vardı. Onu okuldan başka bir kızla aldatmıştım."

Yüzümü buruşturarak Jin'e baktım. Gerçekten bunu yapmasını beklediğim en son kişiydi o. Nasıl böyle masum bir yüz böyle bir şey yapabilmişti aklım almıyordu.

Sıra Jin'e geldiginde şişeyi gövdesinden tutup çevirdi. Birkaç tur dönüşün ardından şişenin ucu Hoseok'da arkası ise Taehyung'da durmuştu.

Hope | jhsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin