3.0/ FİNAL- Yeni Bir Sayfa

1K 90 97
                                    



3 Ay Sonra

'Müzik listelerini ele geçiren ve son zamanlarda en popüler erkek grubu olmayı başaran BTS grubunun rapçi ve ana dansçışı olan Jung Hoseok, 1 ay önce evlenme kararı aldığını açıklamıştı. Fanlar her ne kadar bu duruma itiraz etselerde, onları destekleyen de bir sürü fan var. Ünlü idol Hoseok'un düğünü ise bu akşam gerçekle-.'

Kadife koltuğun üzerinde ki kumandayı, üzerimde ki dar elbisenin verdiği imkanlar doğrultusunda eğilip elime aldım ve mağazanın köşesinde duran televizyonu kapattım. Kumandayı koltuğa geri fırlattığımda Taehyung'ın sesini duydum.

"Noona sakin ol biraz. Bak gelinliği bir şey olacak."

Onun bu uyarısıyla kafamı onaylarcasına salladım ve az önce indiğim platforma geri çıktım. Gelinliğin üzerinde ki son daraltma işlerini halletmek için elinde getirdiği ip ve iğnelerle yanıma gelen çalışan kız balık model elbisenin bel kısmını halletmeye koyuldu.

O sırada telefonlarından fotoğrafımı çeken Taehyung ve Jungkook'a bakarak sordum. "Hobi'ye mi göndereceksiniz?"

Jungkook başını iki yana sallayıp telefonunu geri cebine koydu ve yanıtladı.

"Noona, daha ne kadar damadın düğünden önce gelini görmemesi gerektiğini söyleyeceğiz? Üstelik gelinliği giymişken!"

Bıkkılıkla derin bir nefes verdim. Zaten bu yüzden de Hoseok'un buraya gelmesine izin vermemişlerdi.

Jungkook ve Tae kendi aralarında konuşup saçma sapan gülerlerken yanlarında oturan Yoon Gi'de telefonuyla ilgileniyordu. Birden ayağa kalkınca, uyanık olmasına mı, yerinden kalkmasına mı yoksa nihayetinde konuşabilmesine mi şaşırsam, karar veremeden atıldı.

"Düğün salonunda yardımıma ihtiyaç varmış. NamJoon ve Jin'in yanına gidiyorum." Jungkook ve Tae onu başıyla onaylarken ekledi. "3 saat kaldı. Haberiniz olsun."

Yoon Gi'nin geri sayım uyarısıyla heyecanım artmıştı ki bu olay nefes almamı bile güçleştiriyordu.

Yoon Gi mağazadan çıkıp geldiğimiz arabaya binmek yerine onu bize bıraktı ve kendisi çevirdiği bir taksiye binip uzaklaştı.

Gelinlikte ki işlerini de bitiren kız gülümseyerek bana döndü. "Gelinliği çıkarabilirsiniz. 1 saat sonra hazır olmuş olur."

Kafamı tamam dercesine sallayıp giyinme kabinine geri döndüm. Gelinliği çıkarıp kendi kıyafetlerimi giydim ve kabinden çıktım. Benim çıktığımı gören Jungkook ve Taehyung'da ayaklandılar. Mağazadan çıkıp arabaya bindik.

"Sırada ki istikamet kuaför!" dedi direksiyon başında ki Taehyung.

Cidden hiç kız arkadaşımın olmayışına mı üzülsem, yoksa böyle eğlenceli arkadaşlarımın oluşuna mı sevinsem bilememiştim. Jungkook, Taehyung'ın yan koltuğunda oturuyordu ve o ikisi en büyükleri olmama rağmen beni arkaya atmışlardı. Jungkook kahkaha atmamaya çalışarak Taehyung'la uğraşmaya başladı.

"Hyung istersen saçlarına sim döktürebiliriz."

"Gerçekten mi?!" diye heyecanla sordu Taehyung.

Ciddi olamazsın değil mi Taehyung...

"Tabi ki. Gelinin kız kardeşi görevini üstlenirsin hem." diye devam etti Jungkook gülerek.

Yaslandığım yerden doğrulup ellerimi ikisinin oturduğu koltuklara koydum ve kafamı aralarından çıkardım. "Ah~ Hep bir kız kardeşimin olmasını istemiştim." dedim Jungkook'un minik oyununa katılarak.

Hope | jhsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin