Bölüm- 2

1.3K 91 94
                                    

Sabah yüzüme gelen ışıla uyandım dün çok tuaf ve yorucu bi gündü aa suratımda tuaf bi sırtımayla güne merhaba de ben... neden gülüyorumki?

Telefonumdan gelen mesaj sesiyle elime aldım bilinmeyen numaradandı. Bu numarayı daha önce görmemiştim bu zamana kadar hiç beni bilimeyen numara aramamıştı.

x:''Hemen kalk bence saatin kaç olduğunu biliyomusun ''

m:''sende kimsin numaramı nerden buldun''

Cevap yazmadı . Bende üstelemden yataktan kalktım yapılması gereken birsürü iş vardı . Bugün bay agreste'ı yüzünü tekrar görücektim

Yüzümü yıkayıp aşağı indim ne babamın suratını neden annemi görmek istemiyodum ama mecburdum.

Kahvaltım bittikten sonra annemle gelinlik bakmak için dışarı çıkıcaktık. İçimdeki öfkeyi görükleyen ateşin nedenini bilmiyodum geçen gün ağlarken neden şimdi hiçbişey hissetmiyodum ve olanları kabul ediyodum.

Belkide evleniceğim adam yakışıklı olduğu için..... ah! kimi kandırıyorumki belkide yenildiğim ve daha fazla savaşmak istemediğim içindir.

Önümüze çıkan ilk mağazaya giricektikki annemin telefonu çaldı .Sanırım arıyan nathaliydi o aradıktan bikaç dakkika sonra önümüze bi limuzin durdu sonrada camı açıldı ve nathali ile karşılştık

''Agreste gelinin burdan gelinlik alıcağını düşünmediniz heralde hadi atlayın'' dedi. Benimle neden bu kadar ilgileniyolardıki sonuçta evlendikten birkaç ay sonra adrian beni boşamıyıcamıydı.

Gözlerimi devirerek arabaya bindim . Girdiğim anda burnuma birden vanilya kokusu geldi bu kokuya bayılıyodum .

Yerime sakince yerleştim.Sürücü koltuğuna baktığımda irili yarılı bi adam vardı nathali ona bi komut verince arabayı çalıştırdı. Adam sanırım konuşamıyodu yada konuşmuyodu.

Yolculuğumuzun sonunda eflatun renginin hakim olduğu bi mağazaya geldik oldukça şık birerdi. Ne bekliyodumki!

Arabadan indikten sonra mağazanın içine girdik .Gayet iyi döşenmişti etrafta sayamadığım kadar çok gelinlik vardı .Ama tek sorun bunları mutlu bi şekilde giyemiyicek olmamdı.İstiyerek evlenmiyodum bu gelinlikler ancak benim kefenim olurdu.

''Marinett şuna bak tatlım çok güzel'' dedi annem elinde tutuğu gelinliği bana gösterdi Dekoltesi normaldi ve sanki biraz fazla taşlıydı .

''Marientte istersen hepsini dene içine sineni almanı istiyorum '' dedi nathali aslında şaşırmıştım nathali gözüme oldukça soğuk gözüküyodu ama belkide ona alışabilirdim.

Etrafımdaki herkez bana kurbanlık koyun gibi bakıyolardı sanki tutmasalar kaçıcakmışım gibi en ufak bi tepkimi bile ölçüyolardı. Hangi devirde kalmıştıki zorla evlendirmek !

Nefesimi vererek gelinliklerin arasına dolaşmaya başladım. Hepsi çok güzeldi ama içime sinen yoktu .Biraz daha ilerledikten sonra gözüme biri takıldı sanki bu modeli önceden görmüştüm.

Hızlı adımlarla gelinliğin yanına gittiğimde bütün vücudum kas katı katıldı .B Bu benim tasarladığım gelinliklerden biriydi !

Ama nasıl mümkün olabilirdiki ben tasarımlarımı sadece babama gösterirdim.

''Marinette o gelinlik koleksiyonumuzun çok önemli bi parçası sanırım onu sen tasarlamışsın ''dedi nathali.

''Evet ama siz bunu nerden biliyosunuz ''dedim hala şokun etkisindeydim bu nasıl mümkün olabilirdi.

''Bu gelinlik adrian 'nın çok beğendi bi tasarım baban senin tasarımlarını gösterirken adrian bunu görüp dikilmesini istemiş."

NE YANİ ADRİAN BENİM TASARIMIMI BEĞENMİŞMİYDİ !

Mrs Agreste Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin