Bölüm 31

1K 75 93
                                    

Adrien ağazından

Akşam iş çıkışı nino'ların evine gittik.Nino ve alya evleniceği için hazırlık yapıyolardı.Zaten haftayada nişanlanıcaklardı.Nino kuzeninin geldiğini söylemişti.

"Bence saçını arada böyle yap."

Bakışlarını camdan ayrılıp bana baktı.

"Örgümü yapiyim."

"Evet yakışmış..."

Yanakları kızardı.

"Teşekkür ederim."

Gülümseyip yola bakmaya devam ettim.Moralinin bella yüzünden biraz bozulduğunu biliyordum.Ufak durumları çok fazla dert ediyordu.Bu kızları cidden anlamıyorum.

Adabayı dışarıya bıraktık.Nino ve alya birlikte yaşamaya başlamışlardı.Evleri iki katlıydı.Küçük bir bahçeleri vardı.Bahçedeki çardakta oturduklarıni farkettim.Yanlarında tanımadığım bir çocuk vardı.Nino'nun kuzeni olmalıydı.

"Hoşgeldiniz."

Çocuk bakışlarını bize doğru çevirdi.Ama direk marinette'e bakıyordu.Rahatsız olmuştum.Onlara doğru giderken marientte'in elini tuttum.Başta şaşırsada birşey söylemedi.

Boş olan sandyelere oturduk.

"Kevin bak bunlarda sana bahsettiğim agreste çifti."

Çocuğun yüzü duyduğu şeyle biraz asılsada hemen toparlandı.Marinette ve beni sevgili sanmıştı.

"Bende kevin .Kevin jam lahiffe.."

"Memnun oldum bende marinette sadece marinette."

Çocuk gülümseyerek marinette'in havadaki elini sıktı.

"Bende adrien."

Elimi tuttup sıktı.Onu uyarıcak şekilde elini sıktım.

"Kevinde new york'tan geldi.Adrien senin çocukluk arkadaşın chloe'yide tanıyormuş."

Kaşlarımı kaldırdım.

"Öylemi."

"Evet.. aynı yerde çalısıyolarmış."

"Chloe'ide geri gelicekmiş bi ara buraya gidip gelmiş sanırım senin.. kaçırılma olayında."dedi kevin denen çocuk

"Evet biraz tatsız olsaylar yaşadık.." dedi marinette.

"Ama şimdi iyisiniz.En önemliside bu." dedi kevin

Herkez kafasını salladı.Marinette'in huzursuz olduğunu hissediyordum.

"Ee kevin sen neden geldin parise.Tek nino ve alya'nın nişanı için değil heralde."

"Aslında doktora yapmak için."

"Sen doktormu olucaksın." dedi marinette şaşırarak.

Neden bu kadar şaşırmıştı.Bende modelim.. ikimizinde mağaşı fazla ben bide holdingde çalışıyorum yani

"Vay be... " dedi mark şaşırarak.

"Sanada bu yakışır kuzen." diyerek kuzeninin omuzuna vurdu nino.

"Tebrikler." dedi marinette.

"Ben yemekleri getiriyim."diyerek masadan kalktı alya.

"Bende yardım ediyim." dedi marinette.

Masadan kalktılar.Evin içine girdiler.Masada sadece erkekler kalmıştı.

"Evet nino.... haftaya bekarlığa veda..."dedi mark.

Mrs Agreste Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin