Bölüm- 12

1.1K 82 61
                                    

Adrien'nın ağazından

Hayatımın ne zaman değiştiğini çok iyi biliyorum.Unutamıyorum çünkü yanımdaki sakar bana hergün tekrar hatırlatıyordu.O gün babamın bana dediklerini..... evleniceğim kızı tanımıyordum bile.Ne kadarda tuaf dimi.Bana seçme hakkı bile verilmemişti.En azından evlendiğim kadının beni rahatsız edicek bir özelliği yoktu.Benden çekindiğini görebiliyordum.Utandığınıda.Yıllarca farkli kızlarla birlikte olmuştum.Yanımda sürekli bir kadın oluyordu.Ben evlilik adamı değildim.Birlikte olduğum kadınların bırak yüzünü isimlerini bile hatırlamıyordum.

İlk başta benle evlendiğinde para peşinde koşan aptalın teki sanıyordum.Ama bu zamana kadar benden para istememişti,yada alışverişe gitmemişti.Evde oturuyor yada benle işe geliyordu.Benim paramı istemediğini biliyordum.Ama diğer kızlardan farklıydı.Bana benim başka bir şekilde anlayıcağım bi şekilde yaklaşmıyordu.Benden uzak duruyordu.Bazen aklımı karıştırıyordu.Evliliğimizin üzerinden 1 ay geçmişti ama ben onu öpmemiştim bile.Benden uzakta durduğu için gazetecilerin yalan haberleriyle karşılaşmıştım.Belkide ilk hamleyi ben yapmalıydım.

Anahtarı yerine takıp arabayı çalıştırdım.Daha önce içki içmediğini biliyordum.Bunu zaten yeterince kanıtlamıştı.Evin önüne geldiğimizde biraz kendine gelmişti ama hala gözlerini açmamıştı.Gözlerimi devirdim.Kadınların sarhoş olmasından oldum olası nefret etmiştim.Sarhoşluk iyi hissetiğin bir zaman değildi.En zavallı, acınası olduğun zamandı.Belki bazen kafa dağıtmak için olabilirdi.Ama fazlası zararlıydı.

Arabanın diğer tarafına geçtim.Kapıyı açtığımda içeri giren soğukla birlikte titredi bu halde yürüyemezdi.Yavaşça kucağıma aldım.

Beni gören hizmetlilerden birisi ben daha kapıya gelmeden kapıyı açtı.Odanın kapısınıda açtığında hızlı adımlarla yatağa yatırdım.Ağazında birşeyler geveliyordu.Ama kısık sesle söylediği için belli olmuyordu.

Üzerine eğildim nefesi ona yakışmıyıcak şekilde arkol kokuyordu.Yüzümü buruşturdum.Üstündeki hırkayı çıkarttım.

"Kokun çok güzel."

Kaşlarımı çatarak ona baktım.Ne demek istiyordu.

"Anlamadım"

"Kokun...insanı büyülüyor.... vanilya değilmi."

Bu dediklerini sarhoş olmasına bırakıyordum.Kafası iyi değildi.Normalde benimle bu şekilde konuşmazdı.

"Yüzün.... gözlerin çok güzel......."

Dediklerini duymamaya çalıştım.Sabah uyandığında bu dediklerine kesinlikle pişman olucaktı.

"Ben sana sıcak birşeyler getiriyim.Kıpırdama."

Hiçbişey söylemeden bana tuaf bi bakış attı.Ama sonra birden yüzünü buruşturdu.Elini hemen ağazına görürüp banyoya doğru koştu.

Hızlıca arkasından gittim.Kusuyordu.Tam eğiliceken saçlarını tuttum.O içindeki bütün pisliği boşalttıktan sonrada sifonu çektim.Aynananın karşına geçip ağazını çalkaladı.

"İyimisin"

Hafifçe başını salladı.Ama hareketleri o kadar yavaştıki bi ölüden farksızdı.

"Sakın bunu aklından çıkarma bidaha benim olmadığım mekanda içki içmiyiceksin.Yada tamamen içkiyi hayatında çıkarsan iyi olur.Sarhoş olman hoşuma gitmedi."

Kaşları hafifçe çatılmış bir şekilde bana baktı

"Sadece... biraz kafa dağıtmak istemiştim."

"Bidaha böyle birşey olmiyacak marienette."

"Pekala"

Bana itiraz etmemesi iyi bişeydi .Yavaşça belinden tuttup banyodan çıkardım.Yatağa geri yattığında uykuya anında teslim olduğu için uykuya dalmıştı.

Mrs Agreste Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin