Sabah kalktığımda hızlıca üstümü giyindim. Bugün bay adrian' nı bekletmek istemezdim . Üstümü giyindikten sonra üstüme çiçekli elbisemi giydim. Aynanın karşına geçip hafif bi makyaj yaptıktan sonra aşağı indim. Annemin sesleri geliyodu.
''Dışarıda bekliyor seni hadi marientte taş oldu seni beklemekten ''dedi annem o zaten taştı.. bekle ne diyorum ben hızlıca başımı sallayıp hızlı adımlarla evden çıktım . Onu görünce yüzümde bi gülümseme oldu
Kafasıyla arabayı işarette ettikten sonra kendi tarafına geçti ve kapısını kapattı. İnsan bi kapı açardı! birşey demeden bende kapımı açıp içeri girdim.
''Nereye gidicez peki aklında bi mekan varmı... diye sorduğumda soruma cevap vermedi ama kafasını hafifçe sallağında camdan dışarıya baktım hava güzeldi .Parisin havasını seviyodum.
Araba durduğunda geldiğimiz yere baktım büyük bi bahçeydi sanırım agreste tarafı kır düğünü düşünüyolardı.
Kapımı açıcaktımki benden önce davranıp kapımı açtı ona şaşkınca bakarken ileride gazetecileri gördüğümde neden yaptığını anlamıştım itibarlarını zedelememye çalışıyolardı.
İçeri girdiğimizde adrian gerekli hazırlıkların yapılması için herşeyi halletikten sonra arabaya geri döndük. Ama son anda beni şaşırtarak beni evime götürmek yerine parka getirdi.
Banka oturduk ona baktığımda düşünceli bi hali vardı nedenin sormak istiyodum ama bana anlatmazdı daha birbirimizi doğru düzgün tanımıyoduk bile onuda geçtim birbirimizi sevmiyoduk bile..
''Adrian senin sevdiğin biri varmı benimle evlenmeden önce'' dedim sorunun cevabını merak ediyodum
''Çıktığım bi kız vardı'' dedi o an sanki kalbimin üstüne öküz oturdu . Yutkundum başka bi kızmı vardı. Adrian 'ın sevdiği biri beni sevmiyiceğini biliyodum babası ölünce beni boşardı zaten...
''Senin varmıydı '' dediğinde ona döndüm gözlerini bana dikmişti.
''Hayır olamdı '' kaşlarını havaya kaldırdı sonrada bakışlarını tekara parka çevirdi neden bu kadar şaşırmıştıki.
''Peki senin aklında hiç evlenme isteği varmıydı''
''Hayır''
''peki eski sevgilinin adı neydi ''
''Erica''
''O bişey demedimi evlenmene''
Yutkunduğunu gördüm sonra gözlerini bana çevirdi bi an fazlamı soru sordum diye korktum sonra bakışlarını yere çevirdi.
''O öldü '' çok kısık sesle söylemişti duyduğum şeyle üzülsemmi sevinsemmi bilemedim üzüldüğüne göre adrian onu gerçekten seviyomuş.
''Üzgünüm.... sana hatırlatmak istemezdim ''
Gülümsedi sonrada bana baktı sonrada yavaşça yaklaşmaya başladı. Gözlerim kocaman açıldı ve kalbim deri gibi atmaya başladı. Gözlerimi yavaşça kapattım. Beni böyle konturolüne nasıl alıyodu hiçbi fikrim yok..
Ama dudağımı es geçmişti sıcak nefesini hisediyodum.
''Evliliğimizde birbimize dürüst olalım benden sakın bişey saklama. Birbirimize söz vericez. Sakın arkamdan iş çevirme
Sıcak nefesi benden uzaklaşırken bende gözlerimi açtım sonrada gözlerine baktım . Gerçektende muhteşem gözleri vardı
İnanamıyorum yarın gerçekten evleniyoduk ama neden üzgün değildim. Daha geçen deli gibi ağlayan ben şimdi ne ağlıyodum neden mutluydum hiçbişey hisetmiyodum.
''Seninle evlendikten sonra sizin şirketinizdemi çalışıcam ''
Kafasını salladı sonrada bakışları tekrar bana çevirdi
''Tasarımlarını görmüştüm.... yeteneklisin '' dedi bende gülümsemeden edemedim bunu daha önceden söylemişti.
Havaya baktığımda kararmıştı ve ben hafiften üşümeye başlamıştım oda farkına varmıştıki üstündeki deri ceketi üstüme vermişti teşşekür ettim üstümdeki pembe ceket ısıtmamıştı.
Arabaya bindik o yoka bakarken bende ona baktım yarın evlenicektik . Ben onun karısı olucaktım aramızdaki tek bağ buydu .Birbirimize karşı bişey hissetmiyoduk ama o beni konturolü altına alabiliyodu . Belkide ilerleyen zamanda ben ona aşık olucaktım ama onun beni seviceğini sanmıyodum . Bugün onun hakkında bişey öğrenmiştim . Eskiden sevdiği bi kız varmış söylerken zorlanmıştı onu hala seviyo olmalıydı .Erica... nasıl bi kız olduğunu bilmiyodum aklımda olan tek şey yarınki olucak düğünümdü evleniyodum hemde parisin en yakışıklı ve zengin erkeğiyle
Araba durduğunda anlamasın diye bakışlarımı hemen çektim ama gülümsediğine göre farketmişti.
Arabadan hızlıca indim onun gittiğini düşünürken arkamı döndüğümde arkamdan geliyodu.
Hızlıca yanıma geldi ve önemüme geçti sonrada elini çeneme koyup başımı kaldırdı.
''Senden sadece dürüslüğümün karşılığını istiyorum marinette ''
Dediği şey beni şaşırtmıştı ve hafifçe kızartmıştı sonrada çenemdeki elini çekti ve arabasına doğru gitti ben arkasından şaşkınca bakarken o arabasına binmişti.
Hiçbişey diyememiştim sonrada çantamdan çıkardığım anahtarı alıp kapıyı açtım içeri girdiğimde arabasını çalıştırıp gitmişti.
Onun hakkında söyliyebiliceğim bişey varsa kesinlikle ilginç biri olduğdu ve bu benim hoşuma gidiyodu gizemli ve çekici dürüslüğe önem veriyodu
Üstüme değiştirden sonra hızlıca yatağıma yattım yarın benim için bi dönüm noktası olucaktı. Hayatımın değiştiği gün olucaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs Agreste
Fanfiction"Dediğim gibi yakar ," yemyeşil gözleri gözlerimin içine bakıyordu ."Ama önemli olan kimin yaktığı veya ne denli yaktığı değildir.Kimin seni tekrar iyileştirip gülümsettiğidir..."