Bölüm 15

1K 86 74
                                    

Aynanın karşısına geçip kendime son bir kez daha baktım.Dizlerimin üstünde gri etek üstünde lacivert kısa kollu şık üst ve beyaz bir kolye fena sayılmazdım.Aklıma birden bella'nın dekolteli kırmızı elbisesi gelince sinirden dudağımı dişledim.

Askılı çantamıda aldıktan sonra siyah ayakkabılarıda ayağıma geçirdim.Hafifte makyaj yaptıktan sonra işte hazırım.Aşağı indim.Bugün yorucu bi gün olucağa benziyordu.Akşam lasıman toplantısı olucaği için şirkete 2 saat kadar erken gidiyorduk.Adrien siyah spor arabasının kapısına yaslanmış beni bekliyordu.Yaklaştığımda telefondan kafasını kaldırıp beni baştan aşağa süzdü sonrada bakışları bacağımda takılı kaldı.Hafifçe kaşlarını çattı.Ona aldırmadan etrafımda döndüm

"Nasıl görünüyorum."

Dediğim şeyle kaşlarını biraz daha çattım.Neden kızdığını bilmiyodum.Ama hoşuma gidiyordu.

"Olması gerektiğinden daha güzelsin."

Yanaklarım kızarmaya başladığında bana aldırmadan kapımı açtı.Hiçbişey demeden deri koltuğa oturdum.Kapımı kapatıp kendi yerine geçti.

Gözlerimi kapatıp açıncaya kadar konaktan çıkmıştık bile..
hızlıydı.

Şirketin önüne geldik kapıyı tutup açtım tam çıkıyodumki bi anda kolumdan tuttu.Ben ona bakarken o üstümden uzanıp açtığım kapıyı kapattı.

"Paparaziler."

"Onlardan hoşlandığını sanıyordum."

Bana dönüp kaşlarını çattı.

"Hangi insan magezincilerden hoşlanırki ayrıca el tutma meselesini diyorsan babamın özel ricasıydı magezinciler sahte evliliğimizin farkına varmamaları için."

Kaşlarım yavaşca çatıldı.Sonda birden bisey hatırlamış gibi gözlerini kocaman açtı.

"Sarhoş olduktan sonra...... birşeyler hatırladınmı."

Yüzüm yanmaya başlamıştı bile

"H..hayır aramızda hatırlamam gereken birşeymi oldu."

Yüzümü uzunca izledi.Sanki söyliyiceği şeyi düşünüyor gibiydi.

"Belki."

Şaşkınca ona baktım hızlıca kapıyı açıp dışarı çıkmıştı bile.Bende hızlıca kapıyı açtım.Paparaziler umurumda bile değildi.

Şirketin kapısını açıp giriyorduki kolundan tuttuo kendime çevirdim.

"Ne demek belki ! adrien bişey oldumu olmadımı."

Bana kaşlarını çatarak baktı.Ama sonra arkamdaki paparazilere baktı.Kolumu tuttup birden beni kendine çekti.Bana sıkıca sarıldı.Olduğum yerde çivilenmiştim.Bende bozuntuya vermeden gevşekçe kolumu ona doladım.Vanilya kokusu burnuma dolduğunda gözlerimi kapattım.Bu kokuya bayılıyordum.Onda çok daha farklı kokuyordu.Hoş ve etkileyici

Kollarını belimden çekerken gözlerimi açıp kollarımi çektim.Bana bakmadan elimden tuttup şirketib içine girdik.Paparazilere rol yapıyorduk! Bana sadece rol icabı sarılsada hoşuma gitmişti.

İçeri girdikten sonra elimi bırakıcak sanıyordum ama adrien beni şaşırtarak tutmaya devam etti.İtiraz edicektim ama sonra ileride bella'yı görünce ağazımı kapadım.

Adrien'nı sevmiyordum.Ama anlam veremediğim bir şekilde başka kadınların yanında durmasını istemiyordum.Bu kıskançlıktan başka bişeydi.Hele hele bella gibi tehlikeli mayınlı biri ile adrien yan yana durmamalıydı.

Asansöre doğru ilerledik.Bella'da arkamızdan geliyordu.Ellerimizi görmesi için daha ne kadar kıvranabilirim acaba!

Asansörün demir kapısı açıldığında içeri girdik.Bella yetişmek için koşmaya başladığında acıyıp durmasını söyliyicektim ki takılıp adrien'nın üstüne düşmesi bir oldu.

Mrs Agreste Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin