Bölüm 11

1K 79 59
                                    


Yerimde huzursuzca kıpırdandım.Aslında şu anda rahatsız olucağım bir durum yoktu.Bay gabriel nathaniel 'lın babasıyla birlikte sohpet ediyorlardı.Adrien ise tekli koltuğa oturmuş öne eğilmiş ve ellerini birleştirmiş bi şekilde nathaniel lı izliyodu.Nathaniel ise eline almış olduğu telefonda birileriyle yazışıyodu.Komik bi durum olmalıki telefonla yazışırken yüzünde sıcak bi gülümseme vardı.Buda istemeden insanı gülümsetiyodu.Ama adrien için ayni şey geçerli değildi nathaniel her gülümsediğinde adrien nın kaşlarını dahada çatıyordu.Umarım kavgasız bir gece geçirebilirdik.

"Gençler"

Duyduğum tok ve kalın sesin sahibine döndüm.Kaşlarını çatmıs bir şekilde nathanila bakıyordu.Sanırım birşeyler söylemek istiyordu ama nathaniel başını telefondan kaldırmamıştı.

Adam boğazını uyarıcı bir şekilde temizledi .Ama nathanial oralı olmamıştı.

"Nathanial"

Nathanila'lın yüzündeki gülümseme derinleşti ama hala telefondan başını kaldırmaya tenezül etmedi.

"Nathanial Kurtzberg!!"

Adam öyle bir bağırmıştıki ben bile yerimden şıçramıştım. Nathanial başını kaldırıp babasına baktığında birden yüzü değişti ve telefonu bıraktı.

"Bende demeye çalışıyordumki biz burda sohpet ederken sizde dışarı çıkabilirsiniz."

Ne diyiceğini merak ettiğim için adrien na baktım.Onunda bana baktığını farkedince şaşkınca ona baktım.Sanki evet dememi istiyomuş gibi yeşil gözlerini üzerimden çekmiyordu.Ona hak verdim aslında nathanial 'la aynı ortamda kalmak istemediğini biliyordum.

"Aslında bu iyi fikir hem bu iki çifti daha çok tanımış olurum"

Yüzümü buruşturarak nathanial baktım.Gerçekten dışarıdan birbirini seven iki kişi olarakmı görünüyoduk gerçekten! bence birbirlerini her an boğucak iki kişi olsa daha iyi olurdu.

Adrien ' da kabuk edince vakit kaybetmeden evden çıktık.Üstüme üşümemek için yanıma hırka aldım.

"Kafe gibi bir yere gitmeye ne dersiniz.Hem değişik olabilir."

Aslında iyi fikirdi hemde alya ve nino 'yıda çağırabilirdik.Nede olsa onu görmiyeli uzun zaman olmuştu.

"Adrien....."

Adrien bakışlarını bana çevirince yutkundum.Neden o hep böyle bakınca şu lanet olasıca duygukar ortaya çıkıyoduki.

"Uzun zamandır arkadaşım alya'yla görüşmedim eğer kafeye gidiceksek onlarıda çağırabilirmiyiz."

"Olabilir....bende nino 'u tekrar görmüş olurum.

"O zaman kafeye gidiyoruz" dedi nathanial

Gülümseyerek ona baktım.Sanırım bu gece dahada bi güzel olucaktı

Burnumun ucu soğuktan donmuştu.Adrien arabayla gidelim desede ben inat edip yürümek istemiştim.Oda hiçbisey demeden spor arabasına atlayıp gitmişti.Nathanial kendi arabasıyla çoktan kafeye gitmişti bile.Ah şu zenginler! kafe zaten 1 km uzaklıkta arabaya ne gerek vardıki.

Kafeye geldiğimde hızlıca içeri girdim.Üşümüştüm ama iyi spor olmuştu.Adrien nın arabası dışarıda duruyodu.Masalara doğru gittiğimde dikkatimi hemen alya çekti.Beni görüğünde hemen gülümseyerek yanıma geldi ve sarıldı.Aslında onunla uzunca sohpet etmek isterdim ama şu anda olmazdı sanırım.

Nino yuda selamladıktan sonra adrien 'nın yanındaki sandalyeye oturdum.Nino ve adrien bi süre birbirlerien baktılar sonra gülümseyip konuşmaya başladılar.Bi süre sonra nathanial da gelmişti.

Mrs Agreste Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin