Bölüm 8

1K 80 56
                                    

Sabah nerden geldiğini anlamadığım bi enerjiyle uyandım . Aşağıdan sesler geliyodu .Yüzümden nerden geldiğini anlamadım gülümsemeyle yataktan kaltım.Üstüme bişeyler geçirdikten sonra hızlıca merdivenlerden aşağıya indim . İçerden düşme sesi gelince olduğum yerde çivilendim . Sonra evi birden adrien nın bağrışları doldurdu .

'' Ne demek oluyo bu james ! siz topluca kafayı yediniz heralde ! O BU ŞİRKETE GELMEDEN ÖNCE SİKTİĞİMİN KORUMALARI NERDELERDİ !

Öyle bi bağırmıştıki resmen kükremişti . Aslında şu anda yanına gitmesem daha iyidi kızgındı ve bana patlamasını istemiyodum . Ama bi yandan gitmek istiyodum ama lanet olasıca merkalı tarafım ne olduğunu öğrenmek istiyodu.

Mutfağın kapısına doğru geldiğimde sesler biraz olsun kesilmişti . Ama burdan bile adrien nın sinirli nefes alış verişleri geliyodu . Bi süre ses gelemdi hafif hışırtılar çıkıyodu ama net değildi .

''Orda neden dikiliyosun '' daha ben ne olduğunu anlıyamadan kapı açıldı . Şaşkınca adrien na baktım . Ne zamandır burda olduğumu biliyoduki !

Hiçbişey söylemeden suratına baktım yeşil gözleri ona yakışmıyıcak bi şekilde sinirle bakıyodu . Aslında böyle yaparak gözlerine yazık ediyodu . Biz birbirimize bakarken telefon sesiyle gözlerimi onunkinden ayrıdım ama o hala bana bakmaya devam ediyodu . Eliyle yavaşça aldığı telefonu açtı ama hala bana bakmaya devam ediyodu . Eline su bardağını aldı

''Halletinizmi james......!

Karşı taraf bişey söylediği anda adrien sanki olabilicekmiş gibi dahada sinirlendi . Karşı taraf bişeyler deyince adrien elindeki bardağı dahada sıkı tuttu . Birden telefonu sertçe kapadı . Sinirle nefes almaya başladı . Elinde tutuğu bardak daha fazla dayanamadı ve elinde kırıldı. Buda ağazımdan bi çığlık kopmasına sebep oldu . Ama adrien sanki hiçbişey olmamış sinirli gözlerle duvara bakıyodu.

''Adrien ..... elin kanamaya başladı .''

Ama beni duymuyodu . Sinirlice nefes alıp veriyodu . Elimi kaldırıp çenesinden tuttum . Bu cesaretin nerden geldiğinin bilmiyodum.

''Adrien bana bak......lütfen ''

Sanki sihirli kelimeyi söylemişim gibi bakışlarını bana çevirdi . Elindeki cam parçalarını o kadar sıkı tutuyoduki elinden kan akmaya başlamıştı

Elini tuttum . Ve sonrada onu lavabonun altına çektim. Bişey demeden beni takip ediyodu . Suyu açtım sonrada suyun altına soktum . Bi an ağazından bi inilti çıktı . Elini yıkadıktan sonra burda beklemesini söyleyip yerini ezberlediğim lavaboya gittim ve dolapları karıştırmaya başladım

''İlk yardım çantasını arıyosan en son dolapta ''

Dediğini yapıp en sondaki dolabın kapağını açtım . Dediği gibi burdaydı . Hızlıca elime aldım ve aşağı indim

Adrien yemek masasının yanına yaslanmış sabit bakışlarıyla duvara bakıyodu . Önüne geçtim ama ona bakmadım . Bakmadığım halde o keskin yeşil gözlerinin bana baktığına emindim

Elli kızarmştı . Hızlıca pasumanı yaptım . Elinin üstünde izler oluşmuştu. Zaman kaybetmeden sargıyla elini sardım. Onu sinirlendiren her neyse ciddi bisey olmalıydı .

"Elini çok fazla kullanmamaya dikkat et tammamı "
Kafasını yavaşca salladı: Sonrada elini ellerimin arasından çekti.Onu bekletmek istemediğim için seri adımlarla odama geçtim . Üstüme beyaz bi elbise giydim ve saçlarımı ördüm . Hafif bi makyaj yaptıktan sonra çantamıda alıp asagı indim.

Herzamanki gibi arabasına oturmus beni bekliyodu . Ama daha sinirliydi . Onu bu kadar sinirlendiren sey her neyse sirkette onu böyle sinirlendirmese iyi olurdu.

Şirketin önüne geldigimizde arabanın anahtarını kapıdaki görevliye verdi .Şirketten içeri girdiğimiz anda butün kızların bizim oldugumuz tarafa bakamsı beni rahatsiz ediyodu .Neden evli bi ama bakıyolardıki .Bu her yerde böyle geçerliydi .Kadınlar pençelerine en çok evli adamları almayı seviyolardın.

Asansörle yukarı kata doğru çıktık. Herzamki gibi bizi bekliyen bi adet bella vardı. Onun adrien na bi bakışı bile içimde volkanların patlamasına sebep oluyodu.

''Nerde kaldınız adrien..... kurumlar toplantısı başladı bile ... ''

Adrien nın kolunu tuttuğu gibi salona doğru sürükledi . Ben onlara şaşkınca bakarken yanıma paul lun geldiğini bile farketmemiştim

''Merhaba paul... afedersin geldiğin farkedememişim ''

Bana içtenlikle gülümsedi . Aslında çok iyi bi çocuk ama sinirli olduğu zamanlarda cidden korkutucu olabiliyordu. .

''Sorun değil bende sana bu dosyaları vericektim ''

Gülümsedim sonrada elinde tutuğu dosyaları aldım . Adrien nın odasına son bi baktıktan sonra odama geçtim. Ben yerime otururkenashley içeri girdi gülümeyerek oturmasını söyledim

Sonrada dergilere bakmaya başladım . Arada gözüme çarpan kıyafetleri işaretliyodum. O sırada bi sayfanın işaretlendiğini gördüm . Sayfayı açrtığımda birden yüzüme kaynar sular indi . Ashley de farkedicek olamlıki

''Bişeymi oldu marientte ''

Şaşkınlıkla kağıdı elime alıp ayağa kalktım neden ...?

''bunu nasıl yapar ashley ..... ''

Ashely de şaşırmış olucakki ayağa kalkmıştı. Gözlerimden gelen yaşa engel olamadım. Elimde tutuğum fotoraf yere düştü.

Ağlamaya başladım neden herşey güzel giderken kötü olmak zorundaydı. Lanet olsun !

Mrs Agreste Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin