Şirketin önüne geldim.Buraya son gelişimdi.Derin bir nefes verip içeri girdim.Asansörle yukarı çıktım.Kapılar açıldı.Danial ashley lisa nathanial herkez beni bekliyordu.Beni gördüler.Ashley hızlıca yanıma geldi.
"Marinette duyduklarımız doğrumu siz boşanıyomusunuz ."
Kafamı salladım.Zorla evlendirildiğimizi biliyorlardı.Ama evlilik anlaşmasını bilmiyorlardı.Bunu bilen sadece alya'ydı.
"Evet doğru yollarımızı ayırmaya karar verdik."
Ashley saşkınca bana baktı.
"Bu ikimiz içinde iyi olucak ashley.Üzülme."
"Kararınıza şaşırdım.Seni burda özliyicez marinette." dedi danial.
"Herzaman görüşürüz.Sadece artık burda olmiyicam o kadar aramızda bir engel yok."
"Seni burda çalışırken özliyicez marientte."dedi lisa.
Gülüsmedim.
"Bende sizinle çalışmayı özliyicem.Ama böyle olması gerekiyordu."
Kafalarını salladılar.
"Ama bella'ya dikkat et."
Lisa gülümsedi.
"Sana hergün rapor veririm."
Güldüm.Bakışlarımı son kez şirkette gezdirdim.Sonrada boş odaya baktım.
"Adrien'na söyliyicem o oda hep boş olucak." dedi danial odamı kastederek.
Gülüsmedim.Şirkete son bir kez baktım.Gerekli işlemleri hallerikten sonra sirketten ayrıldım.Burayı özliyicektim.Ama başka yerde iş aramam gerekicekti.Aklımda fikirler vardı.Arabayla eve geldim.Bu eve ilk geldiğim günü hatırlıyordum.Adrien beni kucağına alıp sokmuştu.Kapının önüne gidip çaldım.Bir süre kapıyı bayan suzan açtı.Elinde bir valiz tututordu.
"Bayan suzan nereye gidiyorsun."
"Adrien bey bütün hizmetlileri işten çıkarttı tek nathali kaldı."
"Ama neden çıkarttı.Ben onunla konuşurum."
"Gerek yok marinette.Baska biryere taşınıcamkmış sanırım seni tanımak güzeldi kızım."
Yanımdan geçip gittiğinde şaşkınca ona baktım.Neden böyle birşey yapıyorduki ?
Eve girdim.Diğer kızlar eşyalarını alıyolardı.
"Hoşçakalın efendim."
Kızlar yanımdan geçip gittiler.Merdivenlere çıktım.Odaya girdim.Valizini hazırlıyordu.
"Adrien."
Başını kaldırıp bana baktı.Sonrada valizini valizimin yanına koydu.
"Çalışanları neden işten çıkarttın ve nereye gidiyosun."
"Başka eve taşınıcam.Ve evde kimseyi istemiyorum."
"Anladım ama onlar...."
"Onlara bir ev ayarladım.Orda kalıcaklar."
Bunu neden yaptığını anlıyordum.Yeni bir hayata hazırlanıyordu.
"Seni anlıyorum."
"Sağol.Senide annelerin evine bırakiyim.Ordan boşanma birosuna geçeriz."
Zorla kafamı salladım.O kelimeyi duymak beni üzüyordu.Ne istediğimi bile bilmiyordum.Aklım karma karışıktı.
Valizlerimizi arabasının arkasına koydu.Arabaya bindim.Başımı yana yatırıp dışarıyı seyrettim.Eve son kez baktım.Bu eve geldiğimi daha dün gibi hatırlıyorum.Tanıdık sokağa girdik.Sonrada eski evimin önünde durdum.Ailem herşeyi biliyorlardı.Onlara ne kadar kırgın olsamda konuşuyordum.Aramız daha iyidi.Arabadan indiğimde valizleri elinde aldı kapıyı çaldım.Annem kapıyı açtı.Sonrada geçmemiz için yol verdi.Içeri girdik.Babam beni görünce uzunca baktı sonradan yanıma gelip sıkıca sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs Agreste
Fanfic"Dediğim gibi yakar ," yemyeşil gözleri gözlerimin içine bakıyordu ."Ama önemli olan kimin yaktığı veya ne denli yaktığı değildir.Kimin seni tekrar iyileştirip gülümsettiğidir..."