Şirkete gelmiştik.Adrien'la savaşımız başlamışa benziyordu.İkimizde ağazımızı açmıyorduk.Odalarımıza gittik.Arkasını dönüp bakmamıştı bile ikimizde birbirimize sinirliydik.O belki daha fazla sinirliydi ama geri adım atmıyıcaktım.
Masamdaki dosyaları dolaplara koydum.Çizimlerime geri döndüm.Kapım çalındı.İçeri nathanial girdi
"Marinette tanrı aşkına şu bisiklet yakalı elbiseyi nasıl çiziyosun o kadar uğraştım ama beceremiyorum !"
Gülümseyerek yanıma gelmesini söyledim.Masanın önündeki sandalyeyi alıp yanıma çekti.Elindeki buruşmuş kağıda baktım.Gözlerimi devirip temiz bir kağıt çıkardım.
"Önce bi sakin ol.Bu kadar sinirle istediğin şeyi çizemezsin."
Bana tuaf bi bakış attı.Ama sonra derin nefes alıp verdi ve devam etmemi söyledi.
"Bu çizim işi gerçekten bana göre değil.Ben modeliğe dönsem iyi olur."
"Biraz adrien'nı örnek alsana hem modelik yapıyor hemde şirketle uğraşıyor."
"Haklısın ama o benim gibi oturup bisiklet yaka çizmiyor ! Kameralara seksi pozlar veriyor!"
Kıkırdadım.Nathanial gıcık olmadığı zamanlarda ciden komik bir çocuk oluyordu.
"Aslında adrien beni kıskanmakta haklı...."
Bakışlarımı çizimden ayırıp ona baktım.Tek kaşımı kaldırdım
"Bu asalalete, şu yakışıklılığa baksana ! mukoyum ya "
"Nathanial seni biraz ciddi olmaya davet ediyorum ! burda çizim yapıyorum görmüyomusun !ve ayrıca benim kocam çok daha yakışıklı !
"Ne ! hiçte bile ben daha yakışıklıyım!
"Nathanial dünya'da bulunan en zor göz rengine sahip.Sen hiç hem sarışın hemde yeşil gözlü birini gördünmü!
"Ne var bende kızıl saçlı ve mavi gözlüyüm ! adrien senin zevkelerinide karartmış ! sen yakışıklı görmemişsin!
"Nathanial çık dışarı !"
"Tamam tamam fıstık.Ağazımı bidaha açmıyorum!"
Gözlerimi devirip çizime geri döndüm.Hemen dibinde nathanial 'lı hisediyordum.Ona döndüm
"Ne ?"
Derin bir nefes verdim.Ve ileriyi gösterdim.
"Tamam tamam "
Nathanial geri doğru gitti.Çizimin son eklemelerinide yapıp ona verdim.
Elimden aldı.Ve bakıp sırıttı.
"Gerçektende yeteneklisin marinette.Sana borçlandım."
"Rica ederim şimdi odadan çıķarmısın lütfen."
"Bide kovsaydın."
Kaşlarımı çattığımda hızlıca yerinden kalıp sırıtarak sandalyeyi yerine koydu.Sonrada el sallıyarak odadan çıktı.
Adrien etrafta dolaşsa bu kadar rahat olamazdı.Bende çizimleri bitirdikten sonra danial ve ashley 'nin yanına gittim.
"Çizimlerini bitirdinmi." dedi elmayı yerken danial
"Hayır daha bitmedi... temiz hava almam gerek."
Gözleriyle korumaları işaret etti.Adrien'nın başıma taktığı belalar !
"Adrien'nın kesin talimatı dışarıya çıkamazsın."
Korumalara sinirle baktım.Ashley ye yalvaran gözlerle baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs Agreste
Fanfiction"Dediğim gibi yakar ," yemyeşil gözleri gözlerimin içine bakıyordu ."Ama önemli olan kimin yaktığı veya ne denli yaktığı değildir.Kimin seni tekrar iyileştirip gülümsettiğidir..."