Bakışlarımı camdan ayırıp arka tarafına baktım.Alya başını nino'nun omzuna koymuş uyuyordu.Aynı şekilde ashley'de mark' omuzuna koymuş uyuyorlardı.Tatil bitmişti.Yarın bizi yoğun bir tem
po bekliyordu.Adrien bütün gece direksiyon sallamaktan yorulmuştu ama tabikide belli etmiyordu.Eve gittiğinde anında uyiyicağına emindim.Diğerlerini eve bıraktıktan sonra eve geldik.Adrien valizleri almadan gittiğinde unuttu sandım ama korumalar gelince valizleri onlara bıraktım.Eve girdiğimde kendimi koltuklara attım.Adrien üzerini değiştirmiş yanımda koltuğa yattı.
Üşümeye başlamıştım.Valizler geldiğinde içinden hırka çıkarıp giydim.Titriyordum.
"Marinette titriyosun."
Adrien koltuktan doğrulup yanıma oturdu.Dudaklarını anlıma bastırdı.
"Ateşinde var."
"Soğuk almış olabilirim."
"Ilık duş alsan iyi olur."
"Hayır iyiyim ben adrien."
Adrien daha fazla uzatmadı.Hastalamıştım yani harika !
Bir süre televizyona baktıktan sonra yukarıya çıktık.Pijamalarımı giydikten sonra yorganı çeneme kadar çektim.Donuyordum.Adrien banyoya girdi.Bende gözlerimi kapattım.
Birden anlımdan soğuk birşeyi hissedince neredeyse çığlık atıyordum.
"A adrien d donuyorum..."
"Şhh! tamam geçicek şimdi."
Üzerimdeki yorganıda çekti.Ona muhtaç olmaktan nefret ediyorum.Ama donuyordum.Adrien beni bırakıp banyoya gitti.Gelen su sesini duydum.Bir süre sonra yanıma geldi.Üzerimdeki kazağı çıkarttı.Ben durmasını zar zor söylemiştim.Ne yapıcağını anlamamıştım anlamamıştım.Pantalonumuda bacaklarımdan sıyırdı.Bilincim yarı kapalı olduğu için onu durduramıyor ve ne yaptığını anlamıyordum.Onun karşısında yarı çıplaktım.
Beni yavaşça kucağına aldı.Banyoya girdiğinde suyla dolu küvete baktım.Beni kuvete sokmaya için hazırladığında ona sıkıca tuttundum
"Su ateşini düşürücek marinette."
Bedenim suyla buluştuğunda bir an ölüyorum sandım.Su normalde ılıktı ama bana buz gibi geliyordu.Bedenim suya alışmıştı.Adrien'nın karşısında külod ve südeyenle duruyordum ama o göğüslerime bakmamıştı bile.Belkide bakılıcak kadar bile güzel bulmamıştı.
Su başlığını aldı.Sonrada yanıma diz çöktü. Yüzümü yıkamaya başladı.Biraz daha kendime gelmiştim.Sonunda suyu kapatıp belimden tuttup beni kaldırdı ayakta duramadığım için göğüsüne yaslanmıştım.Adrien bembe bornozu üzerime geçirdi.Başta kucağına aldı ama daha iyi olduğumu gostermek için odaya doğru yürüdüm.
Sac kurutma makinesini fişe taktı.Saçlarım kısa olduğu için kolayca kuruyabiliyordu.Saçlarım kuruduktan sonra altına ince tayt giydim.Südyenimide giydim.Tişort geçirdikten sonra yatağa yattım.Adrien'de yattığında beni tuttup kendine çekti.Başımı göğüsüne yasladım.Bir eliyle saçımı okşuyordu.Gözlerimi kapatıp huzur veren kokusunu kokladım.
"Daha iyimisin."
Kafasımı salladım.
"Benimle gerçekten boşanıcakmısın adrien."
"Şuan neden bunu düşünüyosunki.Şuan iyi olmaya bak.Geleceği düşünme."
"Elimde değilki....."
"Boşanıcaz marientte bunumu duymak istiyordun.Babam öldüğünde evlilik anlaşması bitmiş olucak."
Bunu bu kadar rahat söylemesi kalbimi hiç olmadığı kadar kırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs Agreste
Fanfiction"Dediğim gibi yakar ," yemyeşil gözleri gözlerimin içine bakıyordu ."Ama önemli olan kimin yaktığı veya ne denli yaktığı değildir.Kimin seni tekrar iyileştirip gülümsettiğidir..."