"Siz çıldırdınızmı.Bu dediğinin ne kadar tuttuğuna dair bi fikrin varmı."
Şirketin içinde resmen iç savaş başlamış gibiydi.Rüya gibi geçen haftasonu ne güzeldi halbuki.
Adrien'nın kızgın sesi sanki ağazına megafon vermişler gibi yüksek çıkıyordu.Insanı bi yandan korkutuyordu.Ama ben alışmıştım.Danial'dan aldığım dosyaları masamın üzerine bıraktım.Yapıcak çok iş vardı.
"Marinette."
Paul'un sesini duyduğumda gülümseyerek oturmasını işaret ettim.Masamın önündeki deri koltuğa oturdu.
" Elindekiler ney paul."
Sanki elindekileri yeni fark etmiş gibi bir bakış attı.
"Bunlar geçen katologlar üstünde çizdilen modeller bu katologtaki kıyafetlere benzer istediklerini söylediler."
"Pekala bakabilirmiyim."
Gülümseyerek elindekiler bana uzattı.Renkli ayraçla katlanmış bölümü açtım.Bunlar benim çizebiliceğim basit örneklerdi.
"Adrien'la aran nasıl marinette.Ne zamandır konuşamadık."
Bakışlarımı dergiden çekip ona baktım.Kaşları hafifçe çatılmış bana bakıyordu.
"Gayet iyi gidiyor.Birbirimizi tanıdıkça dahada yakın davranıyoruz."
Paul,danial ashley mark ve lisa adrien ile zorla evlendirildiğimi biliyorlardı.Bunuda tabiki benim garip davranışlarımdan ve şom ağazımdan anlamışlardı.O günden sonra paul evliligim hakkında dahada soru sormaya başladı.Bu biraz tuaftı ?
Kapım hızlıca açıldı.
"Marinette..... adrien delirdi hemen gelmen lazım !
Yerimden hızlıca kalktım.Ashley bu durumda adrien'na bay egoist demiyosa kesinlikle bir sorun vardı.
"Sen hala ne saçmalıyosun lan !"
İçerden bi kaç itiraz sesi duydum.Bu durumda ben asla adrien'na karşı çıkamazdım.
"Bay gabriel'ı arıyalımmı." dedi ashley
"Hayır gerek yok." dedim.Onun buraya gelmesine gerek yoktu.
İçerde birşeylerin duşma sesi geldiğinde hızlıca kapıyi açtım.
"Adrien !"
Bütün kafalar bana döndü.Adrien masanın başındaydı masasının üzerindekiler yerdeydi eliyle itmiş olmalıydı.Yüzü yere eğikti ama kıpkırmızı olmuştu.
"Bay adrien.. iyimisiniz." dedi danial.Şirket dışında normal isimleriyle hitap ediyorlardı ama burda adrien patron olduğu için sınırlar vardı.
"İyiyim danial çıkın siz."
Bakışlarımı ondan çekemiyordum.Sakin olmaya çalıştığını görebiliyordum.
"Adrien......"
"Marinette ! çıkın dedim size duymadınızmı beni!!."
Kalbime sanki bıçak saplamışlar gibi hissetim.Gözlerim yanmaya başlamıştı.Adrien yüzümdeki ifadeyi göründe çatık kaşları yumuşadı zonrada gözlerini yumdu.
"Güzelim.Toplantı bittikten sonra zaten kurulca toplanıcaz o zaman konuşuruz tamammı.Lütfen şimdi dışarı çıkarmısınız."
Yüzüm yaptığı iltifatla yanmaya başladı.Biraz önce ona kırılmıştım ama şimdi boş bi yüz ifadesiyle ve elbette kızaran yanaklarımla odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs Agreste
Fanfiction"Dediğim gibi yakar ," yemyeşil gözleri gözlerimin içine bakıyordu ."Ama önemli olan kimin yaktığı veya ne denli yaktığı değildir.Kimin seni tekrar iyileştirip gülümsettiğidir..."