Saçımda hissetiğim elle yavaşça gözlerimi açtım . Gözlerim başta bulanık gördü sandım ama bana dikkatlice bakan yeşil gözleri beklemiyodum .
''Bütün gün uyumayı düşünmüyosun heralde hadi kalk işe geç kalıcaz ''
Ben hala olayın şokunu atlatamdan ayağa kalktı . Sonrada HAYIR YOK ARTIK..... O ÇIPLAKMI !!!!
Hızlıca yorganımı kaldırıp üstüme baktım . Tanrım çıplak değilim.....
''Merak etme ben bi kızla birlikte olucaksam uyanıkken yaparım korkmana gerek yok ''
Söyledikleri kaşlarımı çatmama neden oldu. Kızla birlikte olucaksa uyanıkken olucakmış.... çok bilmiş egoist
Yataktan yavaşça kalkarken gözüm istemeden çıplak sırtına kaydı gerçektende gayet iyi fiziği vardı . Spora gidiyo olmalıydı .
''Gözlerinle beni taciz etmeyi bıraktıysan üstünü giy geç kalıyoruz''
Yanaklarım kızararak hızlıca yanından geçtim ben ona boşu boşuna bay egoist demiyorum cidden egoistin teki ! ayrıca bide kontrol manyağının teki ! iki dakkika geç kalsa bişey olur sanki sonuçta iş yerinin patronu kendisi değilmi
Banyodan çıktıktan sonra dolabın kapağını açtım elime gelen buz mavisi gömleği giydim .Sonrada altıma beyaz dar paça pantolonumu giydim . Saçlarımıda saldıktan sonra hafif bi makyaj yaptım . Çantamıda aldıktan sonra hılzıca aşağı indim . Adrien spor arabasına binmişti bile nefesimi düzene girsin diye koşmayı bırakıp yavaşça yürümeye başladım . Kapıyı açıp koltuğa oturdum
Kemerimide taktığımda arabayı çalıştırdı . Güneş ışıkları arabanın içine vurmaya başladı. yeşil gözleri bugün biraz daha hedefine odaklı duruyodu . Tıraş olamadığı için hafiften sakalları çıkmıştı . Acaba başka yerlerde karşılaşsaydık nasıl olurduk . Oda bakışlarımı farkedicekki yavaşça bana döndü benim öyle baktığımı görüce tek kaşını havaya kaldırdı .
''Bakışlarınla beni taciz etmeyi ne zaman bırakıcaksın üzerime atlıyıcakmış gibi duruyosun ''
Yanaklarım kızardı
''Ne benmi... saçmalama sana öyle geliyodur ''
''Bana hiç öyle gelmiyo gerçektende öyle bakıyosun ''
Sinirle önüme döndü. Ona öyle baktığım falan yoktu. Evet onu beğeniyodum ama içine düşücek kadarda değil ....
Şirketin önüne geldiğimizde çantamı elime aldım. Adrien arabanın anahtarını görevliye teslim etti . Şirketten içeri girdik . Girdiğimiz anda kızların bakışları direk adrien na kayıyodu. HADİ AMA !!! O EVLİ
Adrien na yetiştim ve kolunu tuttum . Önce şaşırsada bişey demedi sonuçta dışarda hala gazeteciler vardı
Asansöre doğru ilerledik .Bindiğimizde kolunu bırkamadım odasına kadarda bırkamıyıcaktım . Onunda rahatsız olduğu söylenemezdi . Asansörün kapısı açılında ilk dikkatimi çeken bella oldu . Bacaklarını üst üste atmış elindeki dergiye bakıyodu . Elimde olmadan adrien nın kolunu daha çok sıktım . Onu şu kızıl kafayla yanlız bırakmak istemiyodum ......
Dergiyi elinden bıraktıktan sonra ayağa kalktı ve yanımıza geldi
''Nasılsın adrien ve marinette ''
''Teşekürler bella ama burası işyeri ortamı ve ... ''
''Anladım... merka etme adrien sonunda arkadaşız dimi ''
Dişlerimi sıktım . Benim burda olmam ikisininde umurunda değil anlaşılan yanlarından hızlıca geçip kendi odama geçtim . Nedense içime öküz oturmuş gibi hisediyodum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs Agreste
Fanfiction"Dediğim gibi yakar ," yemyeşil gözleri gözlerimin içine bakıyordu ."Ama önemli olan kimin yaktığı veya ne denli yaktığı değildir.Kimin seni tekrar iyileştirip gülümsettiğidir..."