Bölüm 4

1.1K 86 56
                                    

Karanlık.... hissetiğim ve gördüğüm tek şey . Bu karanlıktan beni kurtarıcak bi el bekliyorum ama etrafıma baktığımda sadece zifiri karanlık var . Bugün hayatımın tamammen değişiceği gündü.

Adımın tekrarlanılmasıyla yavaşça gözlerimi açtım .Bana hüzünle bakan annemle karşılaştım . Neden üzgündüki........ beni evlendiren hayatımı genç yaşımda karartan o ve babam değilmiydi sonuçta.

''Hazırlanman gerek herkez seni aşağıda bekliyo Marinette '' dedi sonrada bana sahte olduğuna nerdeyse emin olduğum gülümsemesini takındı.

Kapı vurulduğunda içeri hızlıca içeri alya girdi . Yüzündeki gülümseme en azından anneminki gibi sahte değildi . Bu istemeden benimde hafifçe gülümsememe neden oldu.

''Hadi Marinette herkez seni beklemekten taş oldular . Önce güzelce bi banyo yapman lazım . Sonrada aşağıda gelinliğin duruyo........ hadi acele et ''

Ağır hareketlerle yataktan çıktım . O gelinlik benim kefenim olucaktı . Hayatıma birilerinin yön vermsinden sıkılmıştım. Ama elimden hiçbişey gelmiyodu.

Odamdan çıktılar bende mutsuzluğumdan arınmak için banyoya girdim . Ne kadar uzun kaldım bilmiyorum ama vücudum uyuşmaya başladığı zaman kuvetten çıktım. Sonrada aynada kendime baktım.

Beni sevmiyodu bile... bende ona karşı bişey hissetmiyodum.... aslında onada acıyodum eminim oda benim kadar istememişti evlenmeyi ama zorundaydı babası öldükten sonra beni boşiyicağına emindim .Bende evime geri gelicektim . Onunla daha önceden tanışsaydım .. AH! ne diyorum ben düşündüklerim mantıklı şeyler değil.

Banyodan hemen çıktım sonrada derin bi nefes aldım benim mutlu olmam gerekiyodu. Evleniyorum sonuçta değilmi !!!!!

Üstüme dantelli iç çamaşırlarımı geçirdim .Ama aklıma gelen şey yüzünden suratım yanmaya başladı. Bu gece onunla birliktemi olucakmıydım........ Hayır tabiki olmiyicaktım . Beni sevmiyodu bile . T.... tamamen saçmalıktı ......

Kafamı iki tarafa sallayıp koltuğa baktım gelinliğim orda duruyodu .Aslında onu gerçekten aşık olduğum adamla düğünümde giyimek isterdim

Elime alıp inceledim . Gerçektende çok güzeldi . Benim tasarladığım gelinlikti . En azından adrien o kadar da kötü biri değildi. Dün söylediği şeyler aklıma gelince karnımda bi ağrı oldu . Eskiden sevdiği bi kız varmış.

Gelinliği yavaşça ve özenle üzerime geçirdim sonrada aynanın önüne geçtim ve gözerimi kapadım . Gözlerimi açtığımda ben bile şok olmuştum. Bu gelinlik benim üstümde nasıl böyle mükemmel durmuştu. Sanki benim giymem için yaratılmış gibiydi

Küçük bi çığlık attım . Tanrım çok güzel olmuştum. Hayalerimin ötesindeydi . Koşarak aşağı indim sonrada yavaşça durdum . Aşağı indiğimde annemin ağladığını duydum .Ben geldiğimde büyülenmiş gibi bana baktı.

Bana yaklaşıp sıkıca sarıldı . Beni evlendirmek istemiyodu ama yapmak zorundaydı. Babama baktığımda yüzünde tek bi mimik bile oynamamıştı . Ama sonra gülümsedi sonrad abana sarıldı.

Çok vakit kaybetmeden kuaföre gittik . Burasıda çok lüks biryerdi. Herkez bana gülümseyerek bakıyodu . Ama kimse içimdeki mutsuzluğu göremiyodu.

Beni bi koltuğa oturtular sonrada saçlarımı açtılar ve istediğim topuzu yapmaya başladılar . Sonrada beyaz sim döktüler. Saçımın yanlarına beyaz küçük çiçekler taktılar

Belkide bidaha bu anıları yaşamıyıcaktım. O yüzden kendimi gülümsemeye zorladım.Sonunda herşey bitmişti.

Düğün yerine geldiğimizde beni gelin odası gibi biryere aldılar . Alya ya baktığımda gece mavisi bi elbise giymişti . Lise ye gittiğim zamanki arkadaşlarımda gelmişti.

Mrs Agreste Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin