Bölüm 32

984 79 118
                                    

Arabanın kapısını açıp hızlıca dışarı çıktım.Adrien kapısını kapattı.Birlikte eve doğru yürüdük.Alya'nın dedikleri beynimin içinde dönüp duruyordu.Bunca zaman adrien'na hissetiğim ismini veremediğim duygu aşkmıydı.

Bayan suzan kapıyı açtı adrien'nı görünce çok şaşırdı.Bayan suzan adrien'nı çocuğu gibi seviyordu.Adrien üzerindeki ceketi çıkardıktan sonra kanepeye uzandı.Bende bayan suzana olanları anlatıp yanına oturdum.Ben olanları düşünürken adrien hareketlendi.Başını kaldırıp bacaklarıma koyduğunda bacaklarım ısınmaya başladı.Bunu beklemiyordum.

Adrien başını kaldırıp bana baktı.Ona büyümüş gözlerle bakıyordu.

"Yarın işe gitme evde dinlen ben giderim."

"Olmaz seni tek göndermem ayrıca önemli bir toplantım var gitmem gerek."

"Topantıdan sonra eve gelirsin."

"Marinette iyiyim ben."

"Ama ya göğüsüne birşey gelirse."

"Ben dikkat ederim."

Başını hareket ettirip yan yatırdı.Sonrada gözlerini kapattı.

"Burda uyuyabilirmiyim."

"T tabi."

Biraz daha hareket ettikten sonra sesizleşti.Elimi kaldırıp sarı saçlarına dokundum.Parmaklarımı gezdirmeye başladım.Çok yumuşaklardı.

Uykum gelmeye başladığında ellimi çekmeden uykuya daldım.

Omzumda hissetiğim elle gözlerimi hafifçe açtım.Bayan suzan beni uyandırmaya çalışıyordu.Kucağıma baktığımda adrien hala uyuyordu.

"Sonunda uyandın kızım.Hadi kalkın işe geç kalıcaksınız."

"Tamam suzan hanım."

Bayan suzan gülümseyerek mutfağa gitti.Yatarak uyumadığım için belim tutulmuştu.Yüzümü buruşturup doğrulmaya çalıştım.Elimi kaldırıp yanağına koydum.Başta kaşlarını hafifçe çattı ama sonra yumuşayıp yüzünü elime dahada yanaştırdı.

"Adrien.. uyan hadi.."

Uyanıcağa benzemiyordu.Kafasını yavaşça tuttum.Kalktıktan sonra kafasını koltuğa koydum.

"Adrien.. uyan..."

Gözlerini yavaşça açtı.Gözlerimin içine baktı.Sonrada ellerini kaldırıp yüzünü ovuşturdu.

"Saat kaç oldu."

"Bakmadım."

Ayağa kalkıp salona gittim.Çantamın içindeki telefonu alıp salona geri döndüm.Adrien doğrulmaya çalışıyordu.Hızlıca yanına gidip kalkmasına yardım ettim.

Doğruldu.Sonrada merdivenlerden yukarı çıktı.Mutfağa gittim.Bayan suzan önüme atıştırıcakları bıraktı.Adrien aşağıya indi.Buz mavisi gömlek giymişti önünde kapatmıştı.

"Canın acıyormu."

"Hayır iyiyim.Sadece bir ağrı kesici içsem iyi olucak."

"Aç karınlamı."

Bayan suzan hemen bir sandiviç hazırlayıp adrien'nın önüne koydu.Adrien önce yüzünü buruştursada sonrada sandiviçi alıp bir ısırık bakışlarımı ondan çektim niye onu izliyordumki.Bende önümde atıştırmalıklardan yedim.Sonunda karnım doyduğunda üstümü değistirmek için yukarı çıktım.

"Adrien beni beklermisin."

Yolda tek başına giderken birşey olabilirdi.Onla gitmek en iyisiydi.Ayrıca onunla gitmeyi özlemiştim.Üzerimdeki gömlekten kurtulup beyaz sıfır kollu üst giydikten sonra kareli kabanımı giydim.Altına kot pantalonumu giydikten sonra hafif topuklu ayakkabılarımı giydim.Örgü olduğu için saçlarım dalga dalga olmuştu.Hafif makyajımıda yaptıktan sonra aşağıya indim.Önemli bir toplantı vardı.

Mrs Agreste Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin