Telefonun zil sesiyle elimdeki dosyayı yerine bıraktım. Ekrana baktım arıyan alyaydı . Aramayı cevaplandırıcakkken kapının çalınmasıyla geri yerine koydum.
Kapı yavaşça açıldı gelen Danial dı.
''Marinette bay adrien bugünkü katolok dergisinin satış fişini istiyor. İsiyosanız siz adrien beyle görüşün ''
Bana siz diye hitap etmesi çokta hoşuma gitmiyodu. İnsanlar sadece bana restorantta yada markette siz diye hitap ederlerdi. Ama şimdi neredeyse herkez bana bu şekilde hitap ediyolardı ve bu beni rahatsız ediyodu.
''Danial aslında bi ortamda sadece ikimiz varken bana marinette demen yeterli .''
Yüzündeki gülümseme istemden benimde gülümsememi sağlamıştı. Aslında şirin bi çocuktu .
''Sevgilin varmıydı danial ''
Önce şaşırdı . Aslında bende şaşardım neden böyle bi soru sormuştumki .
''Evet var adı lisa . Oda siz.... senin gibi moda tasarımcısı olmak istiyor ''
''Gerçektenmi... istersen ona yardım edebilirim ''
''Cidden... yardım etmek istermisin''
''Elbete ederim.''
Tam bişey söylemek için ağazın açıyoduki adrien nın ofise bağlı telefon çaldı .Ona affedersin bakışı atıp telefona açtım
'' Marinette odama gelirmisin.... önemli bi durum var ''
Evlendiğimizden beri düzgün bi konuşmamız olmadığı için böyle demesine biraz şaşırmıştım. Ben şaşkınca danial la bakarken danial yavaşça kaşlarını çattı . Kafamı hafifçe iki yana salladım
''H.. hemen geliyorum bekle..''
Telefonu yerine bırkatım ve hızlıca yerimden kalktım. Adrien nın üstümde bıraktı etki hiçte iyi bi haber değildi . Üstelik birbirimizi sevmiyoduk bile neden bende etkisi bu kadar büyükki.
Danial la elimle işaret verdim ve benimle gelemesini istedim . Hiçbişey demeden beni tabik etti .Odasının kapısına geldi . İçeride birileri olabilirdi.
Kapıyı çaldım ama cevap gelmedi . İkinci çaldığımda içeriden adrien nın gel sesi çıktı . Danial la baktım ve gülümseyerek kapıyı açtım. Sonuçta insanlara mutlu bi evliliğimiz olduğunu inandırmalıydık .
İçeri girdiğimde adrien camın önünde dışarı bakıyodu . Ama sonra bi kadını farkettim . Bu kaşlarımı hafifçe çatmama sebep oldu
Kadının kızıl saçları beline kadar geliyodu .Gözleri açık maviydi. Ayaklarını üst üste koymuştu ve buda bacaklarının görünmesini sağlıyodu. Bu kadının adrien la aynı ortamda olması doğru değildi . Sonuçta adrien ne kadar beni sevmesede evli bi adamdı.
Adrien nın bakışları önce beni buldu. Yeşil gözleri benim mavi gözlerimi delip geçiyodu . Buz gibi bakışları var. Sonra bakışları arkamda duran danial la kaydı . ve görmesiyle sarı kaşlarının hafifçe çatılmasına sebep oldu
Camdan uzaklaştıktan sonra uzun masasına oturdu . Sonrada bana baktı ve çenesiyle koltuğu işaret etti .
Hiçbişey demeden ona uyup edip gösterdiği koltuğa oturdum . Bakışları danial lı buldu . Tam ağazını açıp bişey diyicektiki söze ben atladım .
''Danial teşşekür ederim . Beni odamda bekliyebilirsin. ''
Danial bana gülümsedi . Sonrada adrien na bakıp yavaş hareketlerle dışarı çıktı . Adrien eline aldığı dosyalara bakmaya başladı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs Agreste
Fanfiction"Dediğim gibi yakar ," yemyeşil gözleri gözlerimin içine bakıyordu ."Ama önemli olan kimin yaktığı veya ne denli yaktığı değildir.Kimin seni tekrar iyileştirip gülümsettiğidir..."