Már megint szombat reggel.. Normális emberek várják a hétvégét. Én nem. Na jó, kivételesen igen. Nagyon is vártam már ezt a napot, mióta rávettem apumat, hogy menjünk fel Pestre FTC-Újpest örökrangadót nézni a Groupama arénába. Ez amolyan ajándék volt a jó sulis eredményeim miatt. A jegyeket előre megvette, így már azzal se kellett törődni, csak nekivágni az útnak. Kicsivel több, mint két óra múlva fel is értünk a vágyam városába, a már említett Pestre.
Tök jó volt, hogy mindenre gondolt és ennyire körültekintően megtervezte nekem az egészet. A meccs este 18:00-kor kezdődött, de addig még rengeteg időnk volt. Mivel este nem akart haza vezetni, keresett egy olcsó helyet, ahol a meccs után alhattunk.
Lepakoltunk a panzióba, ami gyalog is kb. csak 15 percre volt a stadiontól. Fiatal volt az idő, a délelőtt megmaradt idejét városnézéssel és ebédeléssel töltöttük. Budapest.. Annyira gyönyörű.. Imádom. Nagyon ritkán jutok el ide, mert messze van és nem is olcsó mulatság. Azt hiszem, ez egy szép álom marad nekem örökre..
Elidőztünk rendesen a kajáldában. Annyira jól laktam, hogy aznap már nem is ettem semmit. Elmentünk vásárolni. Kaptam a már régóta meglévő fradis sálam mellé egy pólót és egy pulcsit is, aminek kifejezetten örültem.
Tovább folytattuk a városnézést, metróval, hévvel, villamossal.. Mindennel utaztunk, amivel amúgy a közelünkben nem tudnánk. Rég éreztem magam apuval ennyire jól. Mióta elmondtam neki, hogy meleg vagyok, jobb lett a viszonyunk. Ő ezt már régóta sejtette, de sosem kérdezett rá, mert inkább hitt olyat, ami nem volt igaz.
Csak-csak eljött az a meccs lassan.. Visszaértünk a szálláshoz, ahol pihentünk még egy kicsit, nézelődtünk a többi emeleten. Szép hely volt, tiszta és meglepően olcsó.. Nem is gondoltam volna, hogy Pesten talál az ember szobát 20.000Ft-alatt..
Elindultunk az arénához. Hamar odaértünk, de már gyűltek az emberek jegyeket vásárolni. Örült a fejem, hogy nekünk erről már le volt a gondunk. Mielőtt leültünk volna a "saját" székünkbe, apára tekintettem a nagy boci szemeimmel, hogy én biza sört szeretnék vedelni. Adott egy kevés aprót és nevetve szólt utánam:
- ,,Ha te ebből itt tudsz venni magadnak akár egy kortynyi sört is, akkor fizetek még neked utána 3-at is".
Itt azokhoz a kedves olvasókhoz szeretnék szólni, akik eljutottak addig, hogy elkezdjék a történetemet. Ha esetleg elvenné a kedveteket, hogy túl rövid volt a bevezető, lapozzatok. ;) A részek folyamatosan hosszabbá válnak, lesz mit olvasni, azt garantálom. :) Jó szórakozást hozzá!
YOU ARE READING
Meccsnézés, vagy annál több?
RomanceÍme az első történetem. Kíváncsi vagyok, mit is hozok ki végül belőle.. Nagyrészt kitalált, de rengeteg ,,én" lesz benne, illetve valós események, szereplők, történések.. +18-as jeleneteket tartalmaz. Jó szórakozást hozzá annak, aki elolvassa! ;)