Megölelt hátulról. Nem tudtam, ki az. Féltem. Féltem, hogy bántani akar.. De csak ölelt. Nem akart bántani..
- Szia. - Megszólalt az ismerős hang. Ezt a hangot már hallottam..
- Ki vagy? - Kérdeztem parázva, mivel nem engedte, hogy kimásszak öleléséből.
Biztos voltam benne, hogy ismerem. Visszaöleltem. Talán így könnyebben szabadulok. Bevallom. Tetszett az ölelése.. Elvoltunk így vagy öt percig. Aztán megfordított és esélyt sem adva a szabadulásra, megcsókolt. Ahogy visszaöleltem, úgy vissza is csókoltam.. Csukott szemmel. Nem érdekelt abban a pillanatban semmi. Kizárólag ő. De csak addig, amíg nem éreztem igazán a csókját. Mivel akkor leesett, hogy ez nem Niko.. A hangja is furcsa volt.. Elejétől fogva. De nem hallottam még annyiszor, hogy biztosnak kellett volna lennem benne. Jó volt a csók.. De illedelmesen ellöktem magamtól. Ekkor láttam, hogy az újpestes csaj volt az.
- Mizu, szépség? Nem tetszett? Mert nekem nem úgy tűnt..
- Figyu. Én ezt nem akarom. Bocsi. Mennem kell.
- Dehogynem akarod! - Majd a kezem után nyúlt és megint megcsókolt.
Hosszasan csókolóztunk.. Tetszett. Nagyon tetszett. De így is semmi volt ahhoz, ahogy Niko csókolt. Nála minden egyes csókba beleremegtem, annyira jó volt.
- Neee. Kérlek. Ezt nem tehetem.
- Miért nem? - Majd elkezdte a nyakam puszilgatni.
- Mert nem. Ne csináld ezt, kérlek.. - Ismét ellöktem magamtól.
- De mondd, mi a baj? Leszbikus vagy. Ahogy rám néztél a wc-be.. Egyből leesett. Csak miután ott hagytál, bármennyire is kerestelek, nem találtalak.. Még a nevedet se tudom. De tetszel.
- Igen, valóban az vagyok. És bocsi, amiért csak úgy ott hagytalak.
- Nem haragszom. Na de mondd, hogy hívnak? Én Bakó Barbara vagyok. - Nyújtotta a kezét nekem.
- Én Karsai Luca. - Kezet fogtunk, majd megölelt.
- Örülök, hogy látlak megint.
- Barbi... Figyelj..
- Mondd. - Elengedett.
- Akkor, a wc-ben tényleg úgy néztem rád. Mert te egy nagyon szép lány vagy. Jól nézel ki. De azóta megismertem valakit és úgy érzem, lassan belé szeretek..
- A pultos csaj az mi, aki ránk rontott? Úgy nézett rám, mintha meg akarna ölni a szemeivel..
- Igen. Ő az..
- Tudtam.. Úgy tudtam, hogy ez lesz.
Amikor rád néztem, már tetszettél. Először leköptelek volna a Fradi mániád miatt. De annyira szimpi voltál. Leszartam, hogy fradista vagy.. Már kerestelek Facebookon. Képes voltam fradis csoportok tagjait végig nézni, hátha ott vagy. De nem találtalak sehol.. És most itt vagy.. Ennek így kellett lennie, nem gondolod? Figyelj. Szeretnélek megismerni. Akkor is, ha nem lehet köztünk semmi. Remélem, ezt megérted..
- Nagyon aranyos vagy. - Nem tudom, miért, de annyira meghatott, hogy megfogtam a kezét.
Megölelt.. Visszaöleltem.
Figyelj. Szívesen megismernélek. De csak addig a pontig, amíg tiszteletben tartod, hogy nekem más tetszik.
- Nehéz lesz. De rendben. - Mondta csalódottan. De azért erőltetett egy mosolyt.
YOU ARE READING
Meccsnézés, vagy annál több?
RomanceÍme az első történetem. Kíváncsi vagyok, mit is hozok ki végül belőle.. Nagyrészt kitalált, de rengeteg ,,én" lesz benne, illetve valós események, szereplők, történések.. +18-as jeleneteket tartalmaz. Jó szórakozást hozzá annak, aki elolvassa! ;)