Kihívás ?

841 24 0
                                    

Köszönöm a jelölést rainbownerdgirl-nek. 

(Először is bocsánat, hogy egy hónappal később válaszolok, nem kapok ilyenekről értesítést, csak email-be, amihez meg nem értek. xd Szóval bocsi még egyszer).

A feladatom, hogy 5 tényt írjak a könyvemről.

1.) A szereplőm neveit csak úgy kigondoltam, próbáltam passzoló neveket választani. A saját nevem a történetben azért lett Luca, mert amikor megszülettem, úgy akartak hívni. Csak aztán inkább jutott az Adrienn chh.. De apu mai napig néha Lucának hív. Ezt bírom amúgy.  

2.) Ezt már leírtam anno, de említésre méltó a személy, aki által megismertem ezt az oldalt. Ő pedig nem más, mint Répi, azaz BrigittaHorvth6. Köszönöm szépen, hogy általad megismerhettem ezt az oldalt. Azóta is gyakran töltöm itt az aligha létező életemet. Imádom olvasni a történeteket és az írás is egyre jobban megy. Legalábbis úgy érzem. A gyenge szókincsemért pedig bocsánatot kérek.

3.) A könyvem borítója egy szabadon választott kép volt jó ideig, aztán most pár napja ezt felváltotta egy személyesebb kép. Ikken, azon a képen az egyik én volnék. 

4.) Eleinte úgy gondoltam, csak olvasni fogok, aztán Répi rávett, hogy osszam meg az irományaim veletek. Innen jött először az amúgy tök rég írt motivációs üzenetem, a versek, amiket mostanság tettem közzé, na meg ez a fránya történet, aminek még én se tudom a végét.. A témája nem is volt kérdés, mikor elkezdtem, mivel más téma őszintén szólva nem igazán kelti fel az érdeklődésem. 

5.) Szeretem húzni az emberek agyát. Ezt már aki csak egy kicsit is elolvasott belőle, tudja szerintem. Ezt nem rosszból csinálom, ez volnék én a való életben is. Ezt a jó szokásom nem fogom elveszteni a következő részekben sem. Bár lassan nyakamon az érettségi és kezdem megérezni a súlyát. Szóval nem ígérem, hogy mostanában folytatni fogom nagyon. Maximum, ha időm engedi és épp leszarom stílusban kezelem a tanulást. 

A jelöltjeim: 

Ubikaa

biboglarka

Meccsnézés, vagy annál több?Where stories live. Discover now