Még aznap este elmeséltem Nikinek, hogy megyek Barbival majd pénteken koncertre. Húzta a száját.. De bízik bennem. Tudja, hogy nem tennék semmi rosszat. Csak persze.. Azért mégis aggódik, ez természetes.
A hetem lassan és unalmasan telt. Suli, tanulás és suli. Nagyon hiányzott már az én kis szerelmem.. Nem találtam a helyem nélküle. Sokat beszéltünk Skypen meg telefonon, de az nem ugyanaz, mint mikor mellettem van.. Hiányzik minden egyes porcikája.
Barbi is néha-néha megtalált. Annyit beszéltünk maximum, hogy mizu. Aztán ennyi. Nem értem őt.. Na hagyjuk is. Pénteken felhívott délután, hogy mikor jöjjön. A koncert 19:00-kor kezdődött, volt időm bőven elkészülni. Kénytelen voltam megadni neki a lakcímem, bár valami miatt nem igazán akartam.. Apu nagy nehezen, de elengedett vele. Kérte, hogy legyek jó és ne menjek félre?! Köszi apa...
Felvettem szokásomhoz híven egy sötét farmert és egy hozzá illő piros-kék kockás inget. A barna utálatos félig hosszú hajam megmostam, majd kiengedve hagytam. Bár engem akárhogy van, idegesít. Felvettem a fekete Nike cipőmet és kiegészítésként a bizsu gyűrűmet. (Nem, nem ezt kaptam Nikitől az eljegyzésre).
Amúgy vele készülődés után még váltottunk pár szót. Nem igazán barátkozik meg azzal, hogy én ma Barbival megyek, de elfogadja. Szeretem és ő is szeret. Ezen nem változtathat senki és semmi.
18:00 múlott, csengettek. Apuék szokás szerint egyből ugrottak az ablakba, hogy leskelődjenek. Családi szokás pls..
Kimentem, bezártam a kaput. Barbi kiszállt a kocsiból. Tök fasza volt a fekete Audi-ja. Teljesen más volt a visszataszító Fújpestes meze nélkül és más, mint a képein. Kék szeme ragyogott, ahogy rám nézett. Hosszú sötét haját egy fekete baseball sapka mögé rejtette. Fekete mintás pólóba jött egy rá nagyon illő szintén fekete farmerbe és egy fekete vans cipőbe. A Fújpest szurkolók már csak ilyen sötétek lol.. De meg kell hagyni, nagyon szexin nézett ki.. Odajött hozzám és megölelt.
- Hali szépség. - Mondta az ölelés közbe, majd rám mosolygott.
- Szia. - Mondtam én is egy mosollyal.
Könnyen ide találtál?
- Tulajdonképpen nem. 3-szor verettem körbe ebbe a kicsi faluba, mire ideértem. Majdnem elütöttem két bojlert talicskázó sötétséget. Majd elhagyva őket egy pár méterrel arrébb megálltam, hogy biztos megvannak-e a kerekeim. Amúgy mondhattad volna előbb is, hogy itt laksz. Akkor csak a falun kívül vettelek volna fel.
- Te hülye vagy.. Istenem.. - Nevettem el magam.
Nem hiszlek el. Akárki idejön, mindenki szidja ezt a falut. Faszom. Jó, tudom, hogy szar helyen lakok, de most na..
- Jól van na, csak vicceltem. Nálunk se más a helyzet. Gyere, induljunk. Amúgy apudék jól mutatnak az ablakba. - Ahogy ezt kimondta, el kezdett integetni nekik. Az eszem megáll.
- Hagyjál. Ahh direkt mondtam nekik, hogy ne ilyen feltűnően. Úgy bemutatnék nekik. De utána már nem kellene haza jönnöm.
Udvariasan kinyitotta nekem az ajtót, majd beszállt ő is.
Én teljesen abba voltam, hogy majd menőzni fog, meg minden, de nem. Úgy vezetett, ahogy azt kell. Bekapcsoltam a rádiót a csend megtörése végett.
Míg kapcsolgattam, pont odatette ő is a kezét az enyémen pihentetve.
- Khmm..
- Tudom, olcsó trükk. Figyu, a kesztyűtartóban találsz egy pendrive-ot. Vannak rajta Leander számok, ha gondolod tedd be. - Itt muszáj volt rám kacsintania. Egy erőltetett mosollyal viszonoztam.
- Amúgy ez a te kocsid?
- Nem. Most loptam, mielőtt indultam.
- Akkor azért vezetsz ilyen óvatosan..
- Haha.. Nem. Igen, ez az én autóm. Megdolgoztam érte anno egy-két ügyletből.. És nem, nem azért, mert loptam. Hanem mert volt már egyszer balesetem, ahol majdnem ott hagytam a fogam. Bepiálva vezettem mögöttem 4 utassal. Aztán amúgy egész jól ment, csak esős idő volt és megcsúsztunk.. - Itt elhallgatott.
Kis csend múlva válaszoltam.
- Én.. Sajnálom..
- Ugyan. Semmi baj. Rég volt. Azóta megembereltem magam. Ma se fogok úgy vezetni, de ezt mondtam a telefonba, hogy én ott alszok Szekin. Vettem ki egy szobát.
- Uhhh basszus tényleg. Ezt nem is mondtam apunak..
- Én haza viszlek, de csak szombaton. Szóval.. - Kacsintott rám ismét.
- Szóval ott kell aludnom veled. - Mondtam grimaszolva.
- Ha nagyon megterhelő a társaságom, kérek neked is egy szobát. Az még belefér a keretbe. - Motyogta immár sóhajtva.
- Jajj nem, dehogy is. Így is sokat költöttél erre az egészre.
- Mindegy. Van pénzem. Kész.
- Jó, de én nem adok ezért cserébe neked semmit.
- De, a társaságod.
- Jó, de.. - Azt se hagyta, hogy végig mondjam a mondatot.
- Nincs de, okés? Csak fogadd el.. - Szólt közbe kissé emelkedett hangnemben.
- Rendben.. Köszönök.. Mindent! - Mondtam hálálkodva.
- Igazán nincs mit! Figyelj. Ha hátra másznál, azt megköszönném. A koncerten nem szoktam venni semmit, a rossz tapasztalatok végett. Így becsempésszük a piát, amit inni szeretnénk. Ott a szürke táskám. Tegyél bele mindent, amit ott találsz.
- Ohhh okés. - Ezzel hátra dobtam magam. Mindent bepakoltam. Hát nem aprózta el.. Szinte csak drága piák voltak az egy-két olcsó sör és az energiaital mellett. Nem tűnt soknak, de annál ütősebbnek látszott. Hát ha még majd megisszuk.. Anyám.. Az a baj velem, hogy nem bírom az alkoholt. Kis mennyiség is elég, hogy berúgjak.
Odaértünk fél óra alatt. A szállás 5 percre se volt a club-tól.
- Figyu, arra gondoltam, hogy a szobába lepakolhatnánk a piák felét. Ihatunk koncert után is. Időnk lesz bőven. Alapozhatunk is, mielőtt megyünk bulizni.
- Okés. - Mondtam kissé erőltetett mosollyal.
- Baj van?
- Nincs semmi, csak nem szeretnék sokat inni..
- Nem az a cél, csak szórakozzunk. De azért elvárom, hogy igyál velem. Koccintani kell néha. - Kacsintott megint.
- Nem hiszlek el..
- Tudom. - Mondta vigyorogva.
A szállást se aprózta el. Azt hittem, valami egyszerű kétágyas olcsó szobát vesz ki. De nem. Képes volt kivenni egy drágábbat, csak hogy franciaágy legyen.
Mikor megláttam..
- Meg van, hogy ki fog a földön aludni. - Mutattam rá és most én kacsintottam.
- Majd meglátjuk. - A kijelentése után kipakolt a táskából. Fele-fele arányba kb. elosztotta. Kinyitott egy vodkát, összekeverte mojitos energiaitallal és koccintottunk.
- Az első közös bulinkra. - Vigyorgott.
- Arra. - Húztam a számat fél mosolyra.
Megittunk hármat, majd elindultunk a koncertre.
YOU ARE READING
Meccsnézés, vagy annál több?
RomanceÍme az első történetem. Kíváncsi vagyok, mit is hozok ki végül belőle.. Nagyrészt kitalált, de rengeteg ,,én" lesz benne, illetve valós események, szereplők, történések.. +18-as jeleneteket tartalmaz. Jó szórakozást hozzá annak, aki elolvassa! ;)