Megérkeztünk Nikoékhoz. A drágám mindent elintézett telefonon, anyuja már várt minket. Szívélyesen üdvözölt minket, mi bemutatkoztunk. Meglepően aranyos volt és Nikóhoz képest nyugodt, mindig mosolygott. A vacsora isteni lett, ennél már csak az volt jobb, hogy Niki mellettem volt.
- Köszönjük szépen a vacsorát, anya. Igazán sikerült kitenned magadért! Minden nagyon finom volt. Jobb, mint amiket amúgy szoktál főzni! - Állt fel Niko, majd mosolyogva megölelte megköszönésképp anyukáját.
- Igen. Nagyon ízlett minden! Köszönjük! - Mondtam, szintén mosolyogva.
- Örülök lányok, hogy ízlett.
- Anya, mi most megyünk a szobámba, ha nem gond.
- Menjetek csak. Majd szólok, ha végeztünk és jöhettek mosogatni.
- Okés. Szívesen, anya! - Grimaszolt Niki az anyujának.
- Na, sipirc. Mielőtt befoglak titeket takarítani is.
Apa ott maradt Niko anyujával. Féltem, hogy fog viszonyulni hozzá, mert apa eléggé magának való szokott lenni. Szerencsére a fránya munka lett a közös pont, mivel kiderült, Niki anyuja is könyvelő, mint apa.
A szobájába lépve teljesen elképedtem.. Teljesen olyan volt, mint amilyennek elképzeltem. Sötét, de tök hangulatos és rendezett. Ez jellemző volt rá is. Bezárta az ajtót, majd hátulról megölelt és a fülembe súgta:
- Azt hiszem, itt az ideje valaminek, nem gondolod?
A hideg is kirázott tőle..
- Hmm? - Fordultam meg, hogy csókot adjak neki, de nem hagyta. Addig-addig húzta az agyam, amíg leültem az ágyára és felhúzott lábakkal néztem rá, mérgesen. Besértődtem, persze, csak folytatva a játékot, amit megint ő kezdett. Nem hagytam neki magam, bármit is akart, hátráltam.
- Ahhh, szóval játszunk. Ám legyen. - Miután ezt kijelentette, ledobta a pólóját és a melltartóját is, majd levette a nadrágját is és közeledett felém. Én meg.. Azt inkább hagyjuk. Ő vetkőzött és engem hozott zavarba, ismét..
- Niko....
- Tudom édesem, tudom.. Csak kíváncsi voltam, milyen hamar jössz zavarba. - Súgta a fülembe.
- Élvezed, mi? Te f*sz... - Mondtam kicsit ellökve magamtól.
- Nem mondom, hogy nem, mert igen is élvezem. De hidd el, mást még jobban fogok/fogunk majd, együtt... - Válaszolt, majd felöltözött.
Hajlandó vagy egy ilyen köcsög mellé feküdni?
- Talán.. - Húztam grimaszra a szám.
Fél óra múlva, mire egymás karjaiban végre elaludtunk volta, kiabált Niki anyuja, hogy mosogatás. Niko egyedül kiment, hogy hagyjon aludni, de persze, mentem én is vele.
- Na, jó volt? - Kérdezte apa vicsorogva.
- Mi? - Néztem rá kérdőn és megint elvörösödtem, pedig nem csináltunk semmit.
- Igen, a lánya kifejezetten jó, forgolódás nélkül tudott mellettem aludni. - Mondta Niki nevetve, majd berángatott a konyhába.
Hamar elmosogattunk, így már csak a fürdés volt vissza. Apuék jó ideig beszélgettek, szerintem tovább fent voltak, mint mi. Anna, Niki anyuja elzavart minket fürdeni, hogy utánunk tudjanak ők is.
- Gyere, megmutatok mindent, hogy hol találod a dolgokat. Hozok neked valami pizsit törölközőt, fogkefét meg ilyeneket. - Mondta Niko tök aranyosan.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Meccsnézés, vagy annál több?
RomanceÍme az első történetem. Kíváncsi vagyok, mit is hozok ki végül belőle.. Nagyrészt kitalált, de rengeteg ,,én" lesz benne, illetve valós események, szereplők, történések.. +18-as jeleneteket tartalmaz. Jó szórakozást hozzá annak, aki elolvassa! ;)