3.

2.1K 109 2
                                    

Kb. két perc múlva már ott is állt mellettem. A tömeg még özönlött, ezért megfogta a kezem és átrángatott a tóduló embereken.

A wc-nél tűrhető volt a sor, így nem kellett már sokáig tartogatnom. lol Ő megvárt a mosdó előtt. Végeztem és éppen kifelé nyitottam a wc ajtót, amikor rávágtam véletlenül egy csajra. A csaj meglehetősen jól nézett ki. Kár, hogy az ellenfél oldalán állt.

- Auuuuuh baszd meg, nem tudtál volna kevésbé erőszakosan kirontani onnan? Mi van, beszorultál, fagyista? - Nézett rám fél mosollyal, mikor már meglátott a fradis pulcsimmal meg sálammal.

Ránéztem és megpillantottam az újpestes mezben, már nem igazán akartam bocsánatot kérni tőle. A fél mosolyból ítélve, így válaszoltam neki:

- Uhh bocsánat, direkt volt. Ezt a mezt a Fradi stadion nehezen viseli el. Ahogy az efféle szurkolókat is. - Válaszoltam kissé bunkón, de mosolyogva.

Szerencsére nem vette rossz néven és vissza is szólt egyből:

- Ha ha ha.. - Reagált gúnyos mosollyal.

Szerintem ezt te se gondoltad komolyan. Amúgy is, ma ismét kiderül, hogy az Újpest mérföldekkel jobb az agyonpénzelt fradikádnál..

- Majd meglátjuk! - Szóltam vissza neki egyből.

Bár, ha itt folytatjuk ezt az eszmecserét, nem fogjuk látni a meccset.

- Ez igaz. Győzzön a jobbik, tehát hajrá Újpest! - Folytatta még mindig gúnyos vigyorral.

Meccsnézés, vagy annál több?Where stories live. Discover now