Elment.. Ki tudja, mikor láthatom újra?
Szomorúan mentem be apához a szobánkba. Elmeséltem neki mindent, mert közbe leesett neki a tantusz. Megértette, furcsa módon és megígérte, segít nekünk, amiben tud. Nagyon aranyos volt..
Szomorkodtam, annyit csináltam, hogy vártam.. Vártam, hogy írjon. Hogy minden rendben van vele.. Aggódtam, mert már haza kellett volna érnie. Lefürödtem. Rohadt fáradt voltam, így bealudtam 10-fele.
Facebook: Tolnai Nikoletta üzent neked.
Szép estét, drágaság. Hazaértem, minden rendben van. Remélem, veled is. Mizujs?Mikor indultok holnap haza?
Facebook: Tolnai Nikoletta (2) olvasatlan üzenet.
Édes, hol vagy? Bealudtál? Na mindegy is. Én lefekszem aludni. Aludj jól. Írj reggel, ha leszel, fontos lenne.
Felébredtem. Örülök, hogy ki tudtam pihenni magam, az aggódás ellenére. Viszont nem tudtam már beszélni este Nikoval. A telefonomhoz kaptam és elolvasva az üzenetét, megnyugodtam, mivel láttam, hogy rendben van az. Válaszoltam neki:
Facebook:
Karsai Luca
Szia. Ne haragudj, bealudtam. Örülök, hogy minden okés veled. Itt is minden rendben. Hát. Azt hiszem, délután, mert apa az előbb mondta, hogy menni akar még valahova. Amúgy jó reggelt.
- Lucaaaa. - Kiabált apa a szobánk nappalijából.
- Mondjad. - Szóltam hangosan vissza.
- Öltözz és gyere ki. Lassan indulunk.
- Hova?- Majd megtudod. Készülődj. A reggelis tálcát hozd majd, ha kijössz.
Kb. 15 perc múlva haptákba vágtam magam és kezemben a tálcával elindultam ki a szobából. Niko még nem írt. Biztos alszik.
- Na, végre itt vagy. A tálcát tedd ide. A takarítók majd elintézik. Gyere, siess, mert jelenésünk van.
- De apa. Hova megyünk?
- Ne kérdezősködj. Megtudod, idő előtt. Nyugi.
- Hát okés.
Kocsiba pattantunk és egy kisebb városnézésre mentünk ismét. Olyan helyeket láttunk, ahova tegnap nem volt időnk elnézni. Tetszett. Pestet nem lehet megunni, mindig tartogat valami újat az ember számára.. Nagyon tetszett. Közbe megszólalt a telefonom. Értesítés. Niko írt.
Facebook:
Tolnai Nikoletta üzent neked.
Jó reggelt neked is. Dehogy haragszom. Gondoltam, hogy fárasztó volt a nap. Semmi baj. Mizujs?
Karsai Luca
Akkor jó. Semmi. Apuval városnézésen vagyunk megint. Annyira szeretek itt lenni Pesten.. Veled mizu?
Tolnai Nikoletta
Én most keltem. Tök jól aludtam. De nem is zavarlak. Majd ha hazaértetek, akkor beszélgetünk a tegnapról. Meg minden. Annyi kérdésem van hozzád..
Ezen akaratlanul is elmosolyodtam.. Hiszen érdeklődik.. Nagyon aranyos.. Ahhhj.
Karsai Luca
Okés. Írok, ha hazaértünk már. Legyen szép napod!
Tolnai Nikoletta
Az lesz. De legyen neked is szép!
Apuval mentünk, csak mentünk. Eltartott egy ideig, mire megálltunk először. Fogalmam nem volt, hol voltunk, nem jártam még erre eddig.
- Mindjárt jövök, csak el kell mennem wc-re. Neked nem kell?
- Nem, én itt maradok.
- Okés. Akkor vigyázz a kocsira.
- Nem. Itt hagylak.
- Haha. Abból biztos lesz valami. Na, mindjárt jövök.
- Okés.
Kb. 15 perc múlva vissza is jött apa. A kezében két jeggyel. Beült az autóba.
- Az miiii? - Kérdeztem izgatottan.
- Mozijegy. Mozizni megyünk majd, csak itt kellett kiváltani és mivel itt már voltam régebben, ismerem a járást.
- De jóóó! És mit nézünk?
- Az titok. Meglátod. Tetszeni fog.
- Hát okés. Remélem is.
Megálltunk a Cinema City-nél, ahol ugye bevásárló központ is volt.
- Na, leány. Van egy óránk a moziig. Addig nézelődünk. Pénzem nincs, szóval nem kapsz semmit. De azért körül nézhetünk.
- Ajh apa, mindig ezt mondod.
- Mert ez az igazság. Apád szegény. Túl sokba vagy neki.
- Haha. Vicci vagy.
- Ne kötekedj, mert itt hagylak. - Mondta nevetve.
- Össze ne szarjam magam. Akkor megyek Nikóhoz.. Feltalálom én magam.
- Azt elhiszem. A csavargyár az megy neked, tudom én.
Nézelődtünk, ettünk, beszélgettünk.
- Mindjárt jövök. Elmegyek wc-re. - mondtam. Kicsit sokat ittam ma..
- Okés. - El ne tűnj..
- Nem fogok apa, nyugi már..
Elvégeztem a dolgom. Kezet mostam és indultam volna ki a mosdóból, amikor hirtelen valaki kiugrott egy wc-ből és visszarántott..
YOU ARE READING
Meccsnézés, vagy annál több?
RomanceÍme az első történetem. Kíváncsi vagyok, mit is hozok ki végül belőle.. Nagyrészt kitalált, de rengeteg ,,én" lesz benne, illetve valós események, szereplők, történések.. +18-as jeleneteket tartalmaz. Jó szórakozást hozzá annak, aki elolvassa! ;)