2.

2.1K 117 0
                                    

Nem kellett kétszer mondani. Repültem a standhoz, mint kisgyerek a vattacukroshoz. Kemény 250Ft-ot kaptam aputól, ami valljuk be, már egy ásványvízre se lesz lassan elég. Odaértem a sor végére, szerencsére volt időm elolvasni, mi mennyibe fáj itt. Hát.. Azt gondoltam, ma nem iszom, se sokat, de még keveset se. 400Ft-nál kezdődtek az árak, így nem volt sok esély az ivásomra. Én voltam a soros, fel se tűnt, milyen csinos volt a büfés csaj, amíg meg nem kellett szólalnom. Akaratlanul is megnézem a nőket.. Néha már túl feltűnően.

- Szia, - szólt mosolyogva, mikor oda léptem.

Mit adhatok?

- Szia, - szóltam vissza azt hiszem, egyre zavarodottabban.

Nem bírom a szemkontaktust és beszélni is nehezemre esik idegenekkel, főleg az ilyen csinos lányokkal.

- Hát öhhm izé.. Sört szeretnék kérni, de csak 250Ft-om van. Meg lehetne oldani, hogy ennyiért is kapjak valamennyit?

- Persze, - nézett vissza rám kissé furcsán, bár még mindig mosolyogva.

Tudod mit, ha meghívsz egy cigire, kapsz egy egész pohár sört, - nézett a zsebemből majd kieső cigis dobozomra, amit valljuk be, nem volt nehéz nem észre venni.

- Legyen, válaszoltam immár kissé megkönnyebbülten.

Adtam neki egy cigit, majd megkaptam tőle a megígért itókám, amivel hirtelen nem tudtam mit kezdeni, mivel pisilnem kellett. Ismét zavartan visszaléptem hozzá, éppen kiszolgált egy szintén csinos csajt.

- Bocsi, csak egy kérdés. - Szóltam hozzá, suttogva.

Merre találom a wc-t?

- Ha megvárod, amíg végzek ezzel, akkor elkísérlek és megmutatom. Úgy is el akarom szívni a cigit, amit csak arra menet lehet.

- Okés, akkor ott várlak. - Mutattam neki a pár lépésnyire lévő táblára.

Meccsnézés, vagy annál több?Where stories live. Discover now