8.

1.6K 88 0
                                    

Lassan ott vagyok. Én már látom. Sajnos elbújni nem tudok, hogy gyönyörködjek benne, ezért visszaveszek a gyors tempóból és látszólag nyugodtan, bár belül meg teljesen idegesen közelítek felé. Még pár lépés..

Egy fiú előbb ér oda hozzá, mivel nekem még kb. 6 méter vissza volt.

A srác bement hozzá a pult mögé és adott neki két puszit köszöntésképpen. Engem megevett a féltékenység, teljesen ok nélkül. De na. Szar érzés volt, hogy láttam vele. Persze semmiféle okot nem tudtam. Hogy ki lehetett és miért. Csak túl dramatizáltam, mint ahogy minden mást is szoktam. Már épp vissza akartam fordulni, mikor észre vett és odaszólt, hogy menjek oda hozzájuk.

Hát... Tétováztam, hogy mit is tegyek. A lábam remegett, rohadtul féltem. De végül is nem szartam össze magam, szerencsémre. Bár.. Nem kellett sok. lol

Odaértem.

- Sziasztok. - Köszöntem egy fél mosollyal nekik.

- Szia. Azt hittem, vissza se jössz már. - Mondta a büfés csaj.

- Hello. - Köszönt a fiú is mosolyogva.

- Öhhm pont jókor jöttél. Zoli, át tudnád venni a büfét meccs végéig?

- Persze. Gondoltam, hogy ez lesz. Ezért jöttem ilyen korán. Tudtam, hogy lusta leszel, mint mindig. De ez most + 10%-ot jelent nekem. Valamint a borravaló is engem illet.

- Legyen 20%, csak fogd be.

- Öröm veled üzletelni, Niko.. - Válaszolt vigyorogva Zoli, aki neki is látott a munkának.

- Köszi szépen a segítséget. Akkor mi most leléptünk. Jó munkát. Aztán ne gyújtsd fel nekem a helyet, mint múltkor majdnem.. Szia. - Köszönt el Niko nevetve Zolitól.

- Egy profira hagytad a munkát. Mégis hogy gondolhatod, hogy baj lehet? Kézben tartom a dolgokat. Jó na. A múltkori az más volt. Akkor nem voltam józan.

- Te sose vagy az, Zoli. Na, sziaa.

- Sziasztok. Jó szórakozást.

- Szia. - Köszöntem el én is, teljesen idegenül.

Ott álltam, mint a l*fasz, kussban. Kihagyva a beszélgetésből. Szarul éreztem magam. Jó fejnek tűnt ez a Zoli. De hát nem miatta jöttem.. Hanem a lány miatt, akinek legalább már tudom a becenevét. Az a gyönyörű lány, aki miattam kéredzkedett el a munkából?

Meccsnézés, vagy annál több?Where stories live. Discover now