Probudila jsem se okolo 8 ráno, což je na můj vkus docela pozdě, na to, že obvykle naspím něco okolo 4-5 hodin denně, ale za to si dokážu užít netečné ležení v posteli. Koukání do stropu je náhodou velice zajímavé. Mám pocit, že to je jediná věc, která mě poslouchá, až na to, že mě neodpoví a neporadí.
Zítra mě čeká konečně škola a to celý týden. Jsem jediná osoba na této planetě, která prahne po učení a po tom, aby jsem byla chytrá, měla co nejvíce vědomostí. Měla bych si koupit nějaké desky nebo sešity, když tak o tom přemýšlím. Sáhnu po telefonu, který leží na nočním stolku a najedu na svojí hudební knihovnu, kde se nachází jen to nejlepší. Mám velmi specifický výběr hudby na můj věk a dobu, kde žiju. Určitě je jen pár mladých jedinců, co se utápí v melodiích Franka Sinatry a Elly Fitzgerald. Než se naděju telefon hraje Strangers in the night. Jak krásné na probuzení, mohla bych to poslouchat od rána do večera, každý jeden den. Posadím se a chvíli jen tak civím a užívám si zatím neposkvrněný den.
Měla bych se upravit a vyrazit na průzkum města a místních obchůdků přece jenom potřebuju si koupit věci do školy. Vstanu a rovnou jdu do šatníku ze kterého vytáhnu černý svetr a džíny stejné barvy. Vše hodím na postel a odcházím do koupelny.Rozhodovat se, jestli si vzít tmavou rtěnku nebo světlou je pro mě v tuto chvíli největší problém. Koukám na svojí kosmetiku a hledám barvu, která je pro dnešek pro mě ta pravá. Nanesu neutrální hnědou barvu s černou linkou na očích. Vlasy jsem si zatím nechala v culíku. Převléknu se do nachystaného oblečení a ruku dozdobím zlatými hodinkami. Vlasy nechávám volně splynout se svetrem. Na sebe hodím zimní bundu, obmotávám si hnědou šálu kolem krku a nesmím zapomenout mojí čepičku.
Projdu kolem jeho dveří a přemýšlím nad tím, jestli mám zaklepat. Mohla bych se ho zeptat, jestli mi nechce dělat společnost. Sama sebe přesvědčím o tom, že je to dobrý nápad a už mám ruku na dveřích. Doufám, že jsem ho nevzbudila je po 9. Ve dveřích se objeví vysoká blondýna v jeho košili, ve které byl se mnou.,,Je tady Nathaniel?" zeptám se překvapeně. Dlaně se mi začaly potit a pohled jsem odvrátila od jejího obličeje.
Zavolám ti ho, " řekla mi arogantně a odkráčela pryč. Stojím jako přikovaná přitom bych měla utéct dokud je čas. Čekám na příchod muže, který mě mate jako nikdo v mém životě.
,,Elisabeth," uslyšela jsem jeho hlas. Pohlédla do jeho dokonalých hnědých očí. Vlasy měl mírně rozcuchané a na rtech mu pohrával úšklebek.
,,Já, já chtěla jsem jen vědět, jestli bys nechtěl jit se mnou do města, " pověděla jsem až moc tiše a stydlivě. Překvapený výraz mě neminul.
,,Víš ja bych rád, ale mám tu," řiká mi a pokyne rukou do prostoru, ale přeruší ho blondýna, která projde kolem nás, ale otočí se a začne.
,,Zavolej mi, ráda jsem tě poznala. " Usměje se na mě a odkráčí pryč od nás.
,,Když chvíli počkáš, tak jsem tvůj. " Zářivě na mě vystrčí zuby. Pokyne, abych vešla dovnitř.
,,Počkej tady, budu tu hned. "
Vždyť jak odcházel ode mně, tak bylo něco kolem půlnoci a líbali jsme se, proč by... Ne, nebudu se kvůli tomu trápit. Je dospělý, já jsem dospělá a měla bych pochopit, že Nathaniel není můj princ na bílém koni, ale zase mi řekl, že jsem jiná a že na mě myslí...
,,Jsem tady," vyruší mě jeho hlas. Na sobě má tmavě hnědý svetr a džíny. Navléká se do bundy a nasouká do bot.
,,Tak můžeme?" zeptá se a je jen přikývnu a vyjdu ze dveří. Nevím, jestli mám být naštvaná, každopádně jsem zmatená a něco mě užírá.