Jis parvertė mane ant žemės ir kaip būtų keista pradėjo kutenti. Aš prašiau, kad jis nustotų ir raičiausi kaip kirminas, nes kutenimas man yra kažkas baisaus.
- Prašau baik!- sušukau, kai jau galvojau, kad iš juoko apsisisiosiu.
Vietoj to, kad mano klasiokės man padėtų, jos juokėsi. Netgi mano ištikimiausia draugė Ana.
- Na gerai, baigiam čia tas visas meiles, sugrįžtam prie futbolo.- iš kito stadiono galo sušuko trenerė. Greitai mano skruostai paraudo.
Denas ištiesė man ranką taip padėdamas atsistoti. Jis atrodė linksmas, tai jį darė dar gražesniu. Apsisukęs greitu žingsniu ėjo link draugų, kurie dar darė mankštą. Trenerė mane atidžiai stebėjo, nes šį spyrį įvertins pažymiu ir yra labai mažai tikimybių, kad pažimys bus teigiamas. Aš nusitaikiusi spyriau, garsiai nusijuokiau ir pradėjau bėgti kai supratau, kad pataikiau į Deno šikną, jis pradėjo mane vytis. Tikrai nesiruošiau kęsti kutenimo dar kartą.
- Labai gerai, dešimt!- nusijuokė trenerė.
Buvo tik du pasirinkimai, turėjau nuspręsti per daugiausiai dvi sekundes, galėjau bėgti į aikštelę ir pasislėpti už mašinų arba bėgti į mokyklą. Nežinau dėl ko, bet pasirinkau antrą variantą. Jis pasivijo mane iki sporto salės. Viduje buvo visiškai tuščia, nes visi buvo lauke. Jis pagriebė mane už riešo ir priremė prie sienos. Nugara nubėgo milijonai šiurpuliukų, kai atsitrenkiau į šaltą ir kietą paviršių. Denas žvelgė į mane, jo tos mėlynos akys tiesiog nuostabios, norėjosi jas vis stebėti. Jis buvo labai arti, galėjau jausti jo gilu kvėpavimą, užuosti jo tobulus kvepalus. Mėlynakis vis artėjo, tačiau viskam kas čia galėjo nutikti sutrukdė skambutis.
-Mhh...turėčiau eiti.
Greitai išėjau iš salės, nes čia jau pradėjo rinktis kiti. Persirengusi išėjau iš rūbinės ir susiradusi Aną nusitempiau į valgyklą, nes šiandien visiškai nieko nevalgiau. Nusipirkom salotų ir susiradusios staliuką atsisėdom.
- Kas yra? Tu visa tiesiog švyti.- valgydama paklausė.
- Tu neįsivaizduoji...Žinai ką jis bandė padaryt?
- Nu nu pasakok.
- Jis norėjo mane pabučiuot.
Ana net išsižiojo.
- Jis bandė ką???- išsprokdinusi akis paklausė.
- Bet tada suskambėjo skambutis ir aš išėjau.- nusijuokiau iš Anos reakcijos.
- Oho, net praikaitas išmušė.- ranka susiimdama už kaktos tarė.
- Bet žinai jis neatrodo toks blogas kaip iš Mišelės pasakojimo. Aš iki dabar manau, kad ji tik melavo, norėdama jam atkeršyti.
- Tu ką? Jį įsimylėjai?? Denas tau visai apsuko galva!
To be continued...
DU LIEST GERADE
Įstrigę kartu
Romantik"Antram aukšte ieškojau tualeto, kol tuo tarpu jis buvo apačioje. Klaidžiojau koridoriumi, kol man už akių užkliuvo vieno kambario nedaug pravertos durys. Lėtai priėjau prie jų. Nedrąsiai peržengiau durų slenkstį. Lova buvo tvarkingai paklota, bet...