Visą šį laiką, kol gyvenau šitam mieste, man labai brangus žmogus gyveno visai netoli, galėjau jį pamatyti einant gatve ar sutikti parduotuvėje, tačiau niekada nebūčiau pagalvojusi, kad tai geriausias vaikystės draugas, net nesitikėjau kadanors jį sutikti.
- Į psichiatrinę? Negi viskas buvo taip blogai, kad reikėjo tave ten uždaryti??- pasipiktinusi šušukau.
- Taip, Nina, būtent tie visi dalykai, kuriuos padariau man kėlė malonumą, o taip neturėtų būti.- atsistodamas tarė.- A ir atsakymas į tavo klausimą, taip viskas buvo labai blogai...taip blogai, kad tu net negali įsivaizduoti.
- Ar galiu tavęs kai ko paklausti? Galbūt tai dėl ko tektu prisiminti viską ką tau teko iškentėti ten.- po trumpos tylos tariau.
- Taip.- sumurmėjo.
- Ką tau darė psichiatrijos klinikoj? Kaip tave gydė?
- Tai nei biškio nepanašu į gydymą, labiau panašu į patyčias, kankinimą.- nuleido galvą.
- Kodėl? Prašau papasakok man.- žinau, kad tai galbūt bus skaudu prisiminti, tačiau man reikėjo sužinoti visą gydymo eigą, nes nieks nežino kaip viskas gali pasisukti, gal aš ten būsiu uždaryta.
- Daktaras, kuris bandė mane išgydyti pats turėjo kažkokių psichinių sutrikimų.- kalbėjo vaikščiodamas iš vienos kambario pusės į kitą.- Jis nusivedė mane į vonią, prileido ledinio vandens ir dar įdėjo kelis maišus ledukų, pasikvietė du pagalbininkus, kurie sulaikė mane už rankų ir kojų, ir suleido kažko man į kaklą. Jie buvo labai stiprūs, ta mintis, kad net negalėjau jiems pasipriešinti tiesiog žlugdė iš vidaus. Tas daktaras įsakė jiems mane paguldyti į ledinę vonią. Aš spardžiausi, mosikavau rankomis, tačiau tai jų nesustabdė, mane greitai suparalyžiavo, todėl visiškai negalėjau pajudėti, ant rankų ir kojų iššoko kraujagyslės, kurios taip liko iki dabar.- pakėlė rankovę, taip parodydamas rankas su žaizdomis ir kraujagyslėmis, kurios buvo labai ryškios ir priminė juodą spalvą.- tada aš panirau po vandeniu ir ilgai neišlaikęs praradau sąmonę.- suirzęs pasakojo.
Aš sedėjau ant lovos šokiruota, koks tikslas taip elgtis, su žmonėmis, kaip su gyvuliais?
- O svarbiausia kad tai ne viskas. Mačiau kaip jie elgiasi su žmonėmis, kurie tikrai turi psichinių sutrikimų. Jie tiesiog suveda juos i grupelę ir liepia šokti, dainuoti, daktarai tik juokiasi ir filmuoja. Bet kai tai papasakojau klinikos direktoriui manim niekas nepatikėjo, netgi mano tėvas.
- O kuo vardu buvo žmogus, kuris tave "gydė"?
Jis suraukė antakius lyg bandydamas atsiminti.
- Aronas Altonas.
Aš žvelgiau į jį grėsmingu žvilgsniu.
- Mano tėvas?
To be continued...
YOU ARE READING
Įstrigę kartu
Romance"Antram aukšte ieškojau tualeto, kol tuo tarpu jis buvo apačioje. Klaidžiojau koridoriumi, kol man už akių užkliuvo vieno kambario nedaug pravertos durys. Lėtai priėjau prie jų. Nedrąsiai peržengiau durų slenkstį. Lova buvo tvarkingai paklota, bet...