KarmAŞIK - 10

1.2K 121 2
                                    

Multimedya : Hazal'ın çaldığı parça

HAZAL

(Geçmiş)

"Günler, günleri kovalıyor ve bir şekilde zaman akıp gidiyordu ve takvim 01 kasım gösterdiği sıralarda gece uykumdan uyandıran bir ses koptu odamdan neye uğradığımı anlamadan yataktan aşağı düştüm, kendime gelip toparlandığımda telefon kapanmak üzereydi, ekrana baktığımda numara gözükmüyordu yüksek olasılık Vural diye heyecanla açtım ve nefes alış verişlerim yaşadığım arbededen dolayı hızlıydı;

"Alo.."

Karşı taraftan bana göre uzun bir süre ses gelmedi, hattın düşmediğini düşünüp kapatmak için kulağımdan çekerken ses geldi ve anlayamadım, tekrar kulağıma dayadım.

"Alo Vural sen misin?"

"Hazal ben.. ben Ethan" dediğinde beynimden vurulmuş gibi donuk bir şekilde kaldım "sesini duymak istedim"

"Sen.. sen beni nasıl buldun"

"Orası önemli değil. Sesini duymak için herşey yapabilirdim yaptımda. Nasılsın Hazal iyi misin?

"Hala nereden bulduğunu söylemedin"

"Bulmam gerekti buldum takılı kalma arada seni arasam sesini duysam olur mu?"

"Immm şey.. bilmem"

"İstemiyorsan seni bir daha aramayacağım söz"

"Ha-ayır beni arayabilirsin. Yani aramanı bekleyecem"

"Madalyonum hala boynunda mi?" Dediğinde istemisizce elim boynuma gitti onun sesini duyarken bu madalyonla onu yanımda hissediyordum.

"Evet boynumda, hiç çıkarmayacağımı söyledim sana"

"Şu anda şalını kokluyorum sen kokuyor hala"

Cevap veremedim sadece gülümsedim ve utandım sanki beni görüyormuş gibi "keşke yanımda olsan ve senin o utanmış halini görebilsem" dediğinde etrafıma baktım sanki burdaymış gibi.

"Hazal kapatmak istemesemde kapatsam iyi olur saat farkının farkındayım ve sen uyuyordun" bu saaten sonra uyuyabilir miydim işte o meçhul.

"Sorun değil, tekrar beni ne zaman ararsın. Numaran gözükmüyor yani seni arayamam"

"Ben seni her müsait olduğumda sesini özlediğim de arayacam ve bir gün tekrar gelmeni bekleyecem"

"Ethan şey neden.. neden benim gelmemi bekliyorsun. Neden sesimi özlüyorsun"

"Çünkü.. sen benim arkadaşımsın artık ve ben seni tanımak ve kaybetmek istemedim sadece, Hazal eğer rahatsız oluyorsan seni bir daha aramam"

"Hayır! Yo ben sadece merak ettim" aptal Hazal tut şu dilini sende özlemiyor musun? Onu bırak arasın seni.

İkimizde sessizleşmiştik ve artık telefonun kapanma vakti gelmişti "o zaman görüşürüz" ikimizde aynı anda söylemiştik ve gülmemize neden olmuştu.

"Sesini duymak güzeldi Hazal"

"Seninde öyle, görüşürüz Ethan"

"Görüşürüz.." dedi ve kapatmam bir oldu.

Şimdi nasıl uyuyacaktım bilmiyorum, sabahı sabah edecek gibiydim. Sahi nereden bulmuştu numaramı, gerçekten sesimi özlemiş miydi? Ben onu unutmak için savaş verirken şimdi tekrar neden çıktı karşıma. O beni arkadaş olarak görürken ben onu öyle görmezken bu bana ceza dan başka bir şey olamazdı. Kesin birini üzmüştüm ve onun bedduasıydı bu başka açıklaması olamaz, olsa dahi ben kimseyi üzmem ki. Daha fazla bu düşüncelere dayanamadım ve Nazlımı aradım ama açmıyordu, telefonun kendiliğinde araması son bulduğunda. Bu düşüncelerimle artık yalnızdım, kendimle baş başaydım.

Okyanus'un Güz'ü - (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin