Κεφάλαιο 16

249 37 5
                                    

ΙΩΑΝΝΑΣ POV

Ο δρόμος ήταν άδειος και η ησυχία που επικρατούσε ήταν γαληνευτική... Μέσα στο αυτοκίνητο, υπήρχε μια αποπνικτική ζέστη.

Δεν είχαμε πια πει τίποτε, παρά μόνο χαμογελούσαμε, κοιτώντας ο ένας τον άλλον στα μάτια. Ακόμη και μεθυσμένος, ήταν ο,τι πιο υπέροχο είχα δει στη ζωή μου. Εκείνος άνοιξε τα μπουκάλια με τη βότκα και μου πρόσφερε ένα....

Μέσα στη ζέστη του αυτοκινήτου, πίνοντας βότκα και πιάνοντας ο ένας το χέρι του άλλου, νιώσαμε νομίζω τον έρωτα για μια ακόμη φορά. Δεν ξέρω και δεν μπορώ στα σίγουρα να εξηγήσω αυτό το συναίσθημα. Αμφιβάλλω πως έχει ορισμό ως λέξη. Ένιωσα μαγικά, ένιωσα ζωντανή μετά από καιρό.

Είχαμε πια πιεί αρκετά, όταν ο Πάνος άρπαξε το μπουκάλι από τα χέρια μου.

- "Μα, τι κάνεις; " ρώτησα με ένα τόνο εκνευρισμού στο λόγο μου.

- "Μα, Θεέ μου Ιωάννα, θα μεθύσεις και να δω εγώ πως θα πάμε σπίτι" είπε αστειευόμενος.

- " Γιατί, τώρα πως θα πάμε σπίτι; " ρώτησα αποκλείοντας την ιδέα του να οδηγήσω για πρώτη φορά, με το αγόρι μου, ως δάσκαλο.

- "Θα μας πας εσύ... "

- "Μα δεν μπορώ να οδηγήσω, δεν ξέρω πως" είπα ακόμη αρνητική στην απόφαση του.

- "Καλά ρε γατάκι, θα βρούμε τι θα κάνουμε." είπε και ξάπλωσε ξανά στην πλάτη του καθίσματος του. Μου επέστρεψε το μπουκάλι μου και απόθεσε το χέρι του πάνω στο δικό μου.

Μετά από αρκετή ώρα, απομάκρυνα το βλέμμα μου από τη βότκα και τον κοίταξα. Το πρόβλημα, ήταν ότι με κοιτούσε ήδη... Μείναμε με να κοιταζόμαστε, όπου ο Πάνος μου πίεσε το πιγούνι με δύναμη και πλησίασε το πρόσωπο μου κοντά στο δικό του.

- "Τι κάνεις; " ρώτησα ανεξήγητα λαχανιασμένη.

- "Σε θέλω..." είπε και όλο μου το κορμί ανατρίχιασε άθελά μου. Ήταν μεθυσμένος. Τον ήθελα και εγώ όμως πολύ...

- "Κι εγώ" είπα αποφασιστικά

Εκείνος μου έδωσε ένα παθιασμένο φιλί για απάντηση και αρχισε να κατεβαίνει φιλώντας με προς τα κάτω. Ήμουν εντελώς μπλοκαρισμένη με όλο αυτό που συνέβαινε. Εκείνος, ανενόχλητος άρχισε να μου βγάζει τη μπλούζα, όταν απότομα σταμάτησε.

- " Γιατί σταμάτησες; " ρώτησα προσπαθώντας να βρω την ανάσα μου ξανά.

- "Γιατί δεν σου αξίζει κάτι τέτοιο. Δεν σου αξίζω και δεν θα σου επιτρέψω να κάνεις κάτι ενώ είσαι μεθυσμένη. Είμαι 99% σίγουρος ότι θα το μετανιώσεις μετά. Γαμώτο "
είπε ξανά δείχνοντας μου τον έντονο εκνευρισμό του.

Μέχρι το τέλοςWhere stories live. Discover now