Κεφάλαιο 20

254 33 7
                                    

ΠΑΝΟΣ POV

      -  "Που εμφανίστηκε; "  ρώτησα προσπαθώντας να κρατήσω την ψυχραιμία μου.

      -   "Είναι καρκίνος του δέρματος"  είπε και τα λόγια του αντήχησαν σαν μαχαίρια στην καρδιά μου.

         Σκέφτηκα το πρόσωπο της Ιωάννας, γεμάτο με σκούρες κηλίδες. Η σκέψη και μόνο, με ανατρίχιαζε.

           Οι ώρες την αναμονής μας, περνούσαν αργά. Έχε πια έρθει και ο Αντώνης και Αναστασία. Είχαν περάσει αρκετές ώρες, από τότε που η Ιωάννα άρχισε να νοσηλεύεται. Ήταν ήδη δύο το μεσημέρι και κανένας γιατρός δεν είχε έρθει να μας μιλήσει ακόμη.

Η κατάσταση δεν αντεχόταν, μέχρι που ο Κώστας πήγε στην γραμματεία και ζήτησε να μιλήσει με τον γιατρό, ο οποίος είχε επιμεληθεί την Ιωάννα.

       Μετά από κάνα δεκάλεπτο, ο Κώστας με τον γιατρό, φάνηκαν από τον ασανσέρ. Ο γιατρός μας πλησίασε, αλλά εγώ του ζήτησα να μας μιλήσει προσωπικά. Ο Κώστας έμεινε με τα κορίτσια και εγώ με τον Μιχάλη, ακολουθήσαμε τον γιατρό στο γραφείο του.

      -   "Είστε συγγενείς; "  ρώτησε ο γιατρός με επίσημο ύφος.

      -   "Οχι,  οι γονείς της ήταν αδύνατον να έρθουν. Είμαστε πολύ κοντινοί της φίλοι πάντως."  είπε ο Μιχάλης.

     -  "Ωραία λοιπόν, πρέπει όμως να ειδοποιήσετε και τους γονείς, αν δεν το έχετε κάνει ακόμη."  είπε ο γιατρός με το ίδιο ψυχρό βλέμμα όπως και πριν.

       -  "Φυσικά..."  είπε κάνα ο Μιχάλης. Μάλλον καταλάβαινε ότι δεν ήμουν σε θέση να μιλήσω.

       -  "Η κατάσταση της δεσποινίδας είναι πολύ κρίσιμη. Ο καρκίνος της είναι σε προχωρημένο στάδιο και αμφιβάλλω πως υπάρχει και τίποτα ουσιαστικό που μπορούμε να κάνουμε"   είπε ο γιατρός και έφυγε.

       -  "Ρε Μιχάλη... "  είπα χωρίς να ξέρω το γιατί.

       -  "Πάνο μην ανησυχείς ρε... Θα το περάσουμε μαζί. Είδες... Θα είμαστε πάντα στο πλάι σου. Και εγώ και ο Κώστας. Πάμε τώρα μέσα. Οι άλλοι θα ανησυχούν" είπε ξανά ο Μιχάλης. Βγήκαμε από το γραφείο του γιατρού και καθίσαμε κοντά στους υπόλοιπους.

      Συνεννοηθήκαμε και καταλάβαμε, ότι ορισμένοι από εμάς, δεν είχαν αρκετό κουράγιο,  για να κάτσουν εδώ όλο το βράδυ.
Ο Μιχάλης αποφάσισε να γυρίσει την Δήμητρα και την Αναστασία στο σπίτι.

Μέχρι το τέλοςWhere stories live. Discover now