Κεφάλαιο 31

215 29 3
                                    

ΚΩΣΤΑΣ POV

      Η Ιωάννα μόλις μου ανακοίνωσε ότι με γουστάρει. Τόσες και τόσες γκόμενές μου έχουν εξομολογηθεί τον έρωτα τους, αλλα για κάποιο λόγο δεν βάζω την Ιωάννα στην ίδια κλίμακα με αυτές.

       Η Ιωάννα είναι κάτι διαφορετικό. Δεν είναι πουτάνα όπως όλες οι άλλες. Και σίγουρα, δεν περίμενα να μου πει κάτι τέτοιο. Όταν πήγε να με φιλήσει, ειλικρινά δεν ήξερα πως να αντιδράσω...

      Η φάση που πάει να γίνει με την Ιωάννα, μπορώ να πω πως με τρομάζει. Με τρομάζει που είναι εύθραυστη και γλυκιά, γιατί μπορεί να την πληγώσω με πράγματα τα οποία θεωρώ απολύτως φυσιολογικά. Η καλοσύνη της, ώρες - ώρες με τρομάζει.

       Ήμασταν ακόμη πολύ κοντά με την Ιωάννα. Τα σώματα μας μας ακόμη ακουμπούσαν. Περίμενε μια απάντηση, ακόμη κι αν δεν με ρώτησε κάτι συγκεκριμένο.

       Έβαλα προς έκπληξη της τα χέρια μου στα μάγουλα της και έφερα τα χείλη μας κοντά. Την φίλησα και τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα. Συνέχισα να τη φιλώ, σπρώχνοντας το πρόσωπο της στο δικό μου.

       Για καλή μου τύχη, άρχισε κι εκείνη να ανταποκρίνεται στο φιλί μου. Βρεθήκαμε ξαφνικά να φιλιόμαστε παθιασμένα. Ευτυχώς, έσπρωξα διακριτικά την Ιωάννα προς μια σκοτεινή γωνία του μαγαζιού, για να μη μας πάρει κανένα μάτι.

       Μετά από ώρα, άφησα την Ιωάννα από τα χέρια μου, αλλά παρατήρησα πως εκείνη δεν σταματούσε να με φιλάει. Κατάλαβε πως κάτι έτρεχε και μου έδωσε ένα τελευταίο φιλί στο μάγουλο.

      -  "Συγγνώμη" είπε και απομακρύνθηκε μερικά εκατοστά.

       -  "Μετάνιωσες; " ρώτησα σχεδόν τρομαγμένος.

       -  "Όχι, εσύ μετάνιωσες" είπε ρίχνοντας το βλέμμα της στο πάτωμα.

       -  "Όχι" " δήλωσα και την αγκάλιασα. Με κοίταξε με μια που χαμογελούσαν...

  

ΙΩΑΝΝΑΣ POV

       Με αγκάλιασε ξανά και μου είπε πως θα πηγαίναμε να πληρώσουμε και θα φεύγαμε. Είπε πως ήταν αργά, αν και ήταν μόνο μια και μισή το ξημέρωμα.

      -  "Έλα, πάμε; " είπε κρατώντας τα ρέστα του στο χέρι.

    -  "Εμ, ναι πάμε" είπα, τη στιγμή που εκείνος περνούσε το χέρι του γύρω μου. Βγήκαμε από το μπαρ και κατευθύνθηκε προς τη μηχανή του Κώστα.

Μέχρι το τέλοςWhere stories live. Discover now