👑 ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ 👑
(Bitch face on) 😈😂ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ POV
- "Έλα βρε μωρό μου... Δεν μπορείς να μου το λες αυτό" είπε ο Μιχάλης και μου έκανε τη στενοχωρημένη του φατσούλα.
- "Τι να κάνω εγώ αγάπη μου; Ας μην έτρωγες χθες όλο το παγωτό, για να σου έμενε και για σήμερα" είπα αγανακτησμένη από την παιδιάστικη συμπεριφορά του. Πόσο να αντέξω ο άνθρωπος πια;
- "Τι λες για κάτι πιο γλυκό; " είπε και με κοίταξε πονηρά.
- "Τι; " έκανα την ανήξερη. Πάντα έτσι ξεκινούσε. Το πώς τελείωνε όμως...ε αυτό ήταν ένα άλλο θέμα.
- "Χμ..." έκανε και έπεσε πάνω μου. Με έριξε γλυκά στο κρεβάτι και με άρχισε να με φιλάει.
Απορόσμενα, το κινητό μου άρχισε να χτυπάει. Ο Μιχάλης όμως, ήταν ακριβώς από πάνω μου και δεν με άφηνε να σηκωθώ, ώστε να απαντήσω στην κλήση.
Μετά από μερικά δευτερόλεπτα, χτύπησε και το τηλέφωνο του Μιχάλη.
- "Αααααααα λύσα κακιά. Δεν θα μας αφήσουν σε ησυχία σήμερα" είπε αγανακτησμένος και απάντησε στο τηλέφωνο.
- "Παρακαλώ;" Παύση
"Ρε άι στα διπλά... Αν δεν είναι κάτι σημαντικό έχεις πεθάνει." Παύση
" Τι; " Παύση
"Είναι κρίσιμο;" Παύση
"Σε ποιο είστε; " Παύση
"Αθήνα; Σπίτι είμαστε ερχόμαστε"
'Τερματισμός κλήσης' ακούστηκε η κλασική φωνή της ηχογραφημένης κυρίας.- " Φεύγουμε " είπε και μου έκανε νόημα να ντυθώ.
- " Που πάμε; " ρώτησα κουμπώνοντας τη μπλούζα μου.
- " Αθήνα " είπε και με άφησε άναυδη. Δεν έχω πάει ποτέ.
- "Δεν έχω παει ποτέ. Ούτε κι εσύ έχεις πάει" είπα και χαμογέλασα. Υπέθεσα ότι θα πηγαίναμε εκδρομή...
- "Ο Πάνος είναι στο νοσοκομείο" είπε και μετά συμπλήρωσε :
" Και η Βασιλική" είπε και το μυαλό μου προσπάθησε να επεξεργαστεί αυτά που είχα μόλις μάθει.- "Γιατί; Τι συνέβη; " ρώτησα καθώς τον πλησίαζα αργά.
- "Δεν ξέρω. Δεν μου είπαν. Είπαν απλά να πάμε εκεί όσον πιο γρήγορα γινόταν." είπε και άρχισε να βγάζει ρούχα από την ντουλάπα μας.
- "Τι κάνεις; " ρώτησα, βλέποντας τον να βγάζει ένα σακ βουαγιάζ.
- "Θα πρέπει να πάρουμε μερικά ρούχα μαζί μας. Δεν ξέρουμε πόσο καιρό θα χρειαστεί να μείνουμε Αθήνα" είπε και άρχισε να βάζει τα ρούχα του στο σακβουαγιάζ.
YOU ARE READING
Μέχρι το τέλος
Spiritual- Τι πίνεις ; - Ουίσκι με πάγο - Σκληρό ποτήρι να υποθέσω !! - Όχι. Απλώς μπερδεμένη. Πολύ μπερδεμένη... [ ... ] - Σε αγαπάει τουλάχιστον ; - Αμφιβαλω - Τότε είναι μάλλον πολύ περίπλοκο για να μου εξηγήσεις...