ΠΑΝΟΣ POV
Η Ιωάννα μου, είναι πανέμορφη σήμερα. Φοράει ένα μαύρο κοντό φόρεμα και μαύρες γόβες. Είχε βαφτεί ελαφρά και τα μαλλιά της είναι υπέροχα. Χορεύαμε για πολλή ώρα, μέχρι που μου είπε, ότι δεν ένιωθε πολύ καλά.
Μου ζήτησε να μείνω εγώ εκεί, να διασκεδάσω και να γυρίσει εκείνη στο σπίτι της, με την Δήμητρα και τον Αντώνη, που ήθελαν έτσι κι αλλιώς να φύγουν. Με παρακάλεσε πολύ να το κάνω και έτσι εγώ δέχτηκα. Δεν ήθελε να μου χαλάσει τη βραδιά η γλυκιά μου...
Της τηλεφώνησα κατά τη μία και μου είπε ότι ήταν σπίτι. Είπε ότι ήταν καλύτερα και ότι δεν χρειαζόταν να ανησυχώ.
Έτσι, αρχίσαμε να τα πίνουμε με τον Κώστα, τον Μιχάλη και τη Βασιλική.
Όλα πήγαιναν υπέροχα, μέχρι που ο Μιχάλης ήπιε παραπάνω από όσο άντεχε και είπε πως έπρεπε να πάει στην τουαλέτα. Επειδή όμως, παραπατούσε, τον πήγαμε εμείς με τον Κώστα. Η Βασιλική έμεινε να προσέχει τα πράγματα μας...
ΙΩΑΝΝΑΣ POV
Δεν νιώθω πολύ καλά... Έβγαλα τα ρούχα μου και πήγα να ξαπλώσω στο σπίτι μου. Ένιωθα πολύ άβολα να είμαι στο σπίτι του Πάνου. Θα ήμουν βάρος στη μητέρα του...
Έβαλα θερμόμετρο.
- "37 και 9 γαμωτο..." αναφώνησα και η Βασιλική μου έδωσε ένα χαπάκι.
Ο Αντώνης είχε από ώρα γυρίσει σπίτι του, γιατί ήθελε να κοιμηθεί. Είχε έτσι κι αλλιώς χαμηλό σίδηρο, κι έτσι τα πάντα γινόταν πιο δύσκολα γι'αυτόν. Κουραζόταν εύκολα και δεν είχε τόσες αντοχές, όσες θα μπορούσε να έχει. Παρ'όλα αυτά, πήγαινε γυμναστήριο και ήταν αρκετά γυμνασμένος. Όχι όμως τόσο όσο ο Πάνος μου.
Έδιωξα τη Βασιλική και της ζήτησα να πάει με τον Αντώνη. Ένιωθα πολύ άσχημα που τους έμπαινα εμπόδιο σε... σε ο,τι κι αν ήθελαν να κάνουν...
Μετά από ώρα, αποφάσισα να δω μια ταινία. Άναψα την τηλεόραση και χάζεψα τα κανάλια. Βρήκα μια ρομαντική ταινία και αποφάσισα να τη δω.
Γύρω στις δύο το κινητό μου άρχισε να δονείται και ένα μήνυμα εμφανίστηκε στην οθόνη μου. Ήταν από τον Πάνο. Ειλικρινά, αν με ξανά ρωτούσε αν ήμουν καλά, θα τον σκότωνα. Άνοιξα λοιπόν το μήνυμα και το διάβασα κάνα δυο φορές, για να συνειδητοποιήσω τι συνέβαινε.
YOU ARE READING
Μέχρι το τέλος
Spiritual- Τι πίνεις ; - Ουίσκι με πάγο - Σκληρό ποτήρι να υποθέσω !! - Όχι. Απλώς μπερδεμένη. Πολύ μπερδεμένη... [ ... ] - Σε αγαπάει τουλάχιστον ; - Αμφιβαλω - Τότε είναι μάλλον πολύ περίπλοκο για να μου εξηγήσεις...