Θέλω τις γνώμες σας για την ιστορία μου παιδιά. Θέλω να δω και αν υπάρχει ανταπόκριση για να την συνέχισω ή να την τελειώσω εδώ. Σχολιάστε παρακαλώ 💋💖
ΠΑΝΟΣ POV
Η ώρα ήταν μόλις επτά και μισή όταν έφτασα στο νοσοκομείο. Κλείδωσα το αμάξι και μπήκα μέσα. Έφτασα γρήγορα στο διάδρομο και χαιρέτησα όλη την παρέα με χαμόγελο.
Ήμουν χαρούμενος που η Ιωάννα είχε γλυτώσει. Φυσικά, κάτι στο μυαλό μου, μου έλεγε ότι αυτό δεν θα ήταν για πολύ. Ήξερα όμως ότι ο,τι και να μας συνέβαινε θα το προσπερνούσαμε. ΜΑΖΙ !! Ήξερα ήδη, ότι η Ιωάννα ήταν ο άνθρωπος με τον οποίος ήθελα να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου.
- "Ποιος είναι στο δωμάτιο της τώρα; " ρώτησα τον Κώστα που ήταν δίπλα μου.
- "Η Ανδρονικη. Εγώ μπήκα πριν από κάνα μισάωρο. Θα πάω ξανά αργότερα. Μπορείς να μπεις αν θες." είπε κατανοώντας πλήρως την αγωνία μου.
- "Εντάξει. Και Κώστα..."
- "Έλα"
- "Απλά ευχαριστώ για όλα ρε. Με βοήθησε πολύ σε αυτό. Ευχαριστώ για την υποστήριξη." είπα και τον αγκάλιασα φιλικά.
- "Δεν κάνει τίποτα φίλε. Έτσι κι αλλιώς, της αξίζει της Ιωάννας." είπε και ήμουν σίγουρος ότι το εννοούσε.
Χαμογέλασα και περίμενα υπομονετικά να βγει η Ανδρονικη από το δωμάτιο νοσηλείας. Μετά από ώρα, η Ανδρονικη έφυγε με τον Γουιλ.
Ήταν Παραμονή Πρωτοχρονιάς σήμερα. Δεν το είχα καταλάβει καν με όλα αυτά που είχαν συμβεί. Ένιωθα άσχημα που ήμασταν στο νοσοκομείο και έτσι, ζήτησα σε όλους να φύγουν. Ήθελα να γιορτάσουν, έστω και την τελευταία στιγμή, την Πρωτοχρονιά. Τους είπα επίσης να γυρίσουν την δεύτερη μέρα του χρόνου.
Ηξερα ούτως ή άλλως, ότι κάποιοι δεν θα δέχονταν.Οπως για παράδειγμα, ο κύριος Γιάννης και ο Κώστας. Ο Μιχάλης έφυγε γιατί η Βασιλική τον έπεισε να πάνε σε ένα κλαμπ.
Τον Κώστα τον ανάγκασα τελικά να φύγει και να κοιμηθεί σπίτι του. Έμεινα μόνο εγώ και ο κύριος Γιάννης. Είχε περάσει σχεδόν μισή ώρα από τότε που όλοι είχαν φύγει. Δεν έκανα όμως και κίνηση να πάω μέσα, στην Ιωάννα. Ίσως βαθιά μέσα μου, να φοβόμουν...
- "Κύριε Γιάννη, λέω να πάω στην Ιωάννα εντάξει; " είπα λίγο πιο ντροπαλά από ότι ήθελα να δείξω.
YOU ARE READING
Μέχρι το τέλος
Spiritual- Τι πίνεις ; - Ουίσκι με πάγο - Σκληρό ποτήρι να υποθέσω !! - Όχι. Απλώς μπερδεμένη. Πολύ μπερδεμένη... [ ... ] - Σε αγαπάει τουλάχιστον ; - Αμφιβαλω - Τότε είναι μάλλον πολύ περίπλοκο για να μου εξηγήσεις...