Αφιερωμένο σε @AndroSofroni σε αγαπώ 💋💗
ΙΩΑΝΝΑΣ POV
Φτάσαμε σπίτι μου κατά τις επτά το απόγευμα. Μπήκα μέσα με τα κλειδιά μου και είπα στον Κώστα να περιμένει στο σαλόνι.
Μέσα σε 15 λεπτά, είχα μαζέψει αρκετά ρούχα και τα είχα χώσει όλα μέσα σε μια τεράστια βαλίτσα. Ήταν όλα έτοιμα καθώς είχα ήδη γεμίσει και ένα σάκο με τα απαραίτητα. Άρπαξα και την τσάντα του σχολείου μου και και πήγα στον Κώστα στο σαλόνι.
- "Πας ταξίδι; " με ρώτησε νομίζοντας πως έχω μάλλον τρελαθεί.
- "Χαχα, μπορείς να το πεις κι έτσι" είπα προσπαθώντας να μην τον φρικάρω.
- "Φυσικά και μπορώ. Ένα ταξίδι στο κρεβάτι και στα μάτια μου..." είπε συνεπαρμένος από την ίδια του την ομορφιά.
- "Είσαι βλάκας" είπα και τον έσπρωξα χωρίς να βάλω δύναμη.
- "Ερωτευμένος λέγεται μωρό μου" είπε και με άρπαξε στην αγκαλιά του.
- "Άσε τις αγκαλίτσες και έλα να φύγουμε."
- "Που πάμε; ρώτησε καρφώνοντας τις βαλίτσες μου με τα υπέροχα, πράσινα μάτια του.
- " Στου Μιχάλη δε είπαμε; " είπα αδιάφορα.
- " Και προς τι οι βαλίτσες; " είπε καχύποπτα.
Δεν είπα λέξη και κάνοντας του νόημα να σηκωθεί γι αν φύγουμε, τον οδηγό ξανά προς την πόρτα.
Αφού βγήκαμε από το σπίτι, ο Κώστας έβαλε τις βαλίτσες μου στο πορτ παγκαζ. Έβαλε μπροστά το τζιπ του και αφού με φίλησε φύγαμε για το σπίτι του Μιχάλη. Δεν βρισκόταν έτσι κι αλλιώς πολύ μακριά από το δικό μου. Μισή ώρα δρόμος...
ΚΩΣΤΑΣ POV
Φυσικά και δεν μου απάντησε για το τι ήθελε τις βαλίτσες, αλλά δεν επέμεινα ιδιαίτερα. Ήμουν σίγουρος, ότι θα μάθαινα για το που προορίζονταν πολύ σύντομα.
- "Φτάσαμεεε !! Έχεις ξαναέρθει σωστά; " είπα καθώς σταματούσα το αμάξι μου μπροστά από το σπίτι του Μιχάλη.
- "Φυσικά και έχω ξαναέρθει. Ποια νομίζεις ότι είμαι; Καμία άσχετη; " ρώτησε με πυγμή ξιφομάχου το μωρό μου. Αναρωτιέμαι αν τα κάνει και αυτά στο κρεβάτι.
- "Όχι μωρό μου, δεν είσαι καμία άσχετη"
- "Κώστα ξέρω τι σκέφτεσαι και για το καλό σου, σταμάτα να το σκέφτεσαι τώρα!! " δήλωσε θυμωμένα.
YOU ARE READING
Μέχρι το τέλος
Spiritual- Τι πίνεις ; - Ουίσκι με πάγο - Σκληρό ποτήρι να υποθέσω !! - Όχι. Απλώς μπερδεμένη. Πολύ μπερδεμένη... [ ... ] - Σε αγαπάει τουλάχιστον ; - Αμφιβαλω - Τότε είναι μάλλον πολύ περίπλοκο για να μου εξηγήσεις...