Αφού έφυγαν σχεδόν όλοι, έμεινα εγώ με τον Πάνο και τον Κώστα.
- "Λοιπόν παιδιά, εγώ φεύγω. Λέω να αφήσω το ζευγαράκι μόνο του" είπε ο Κώστας, καθώς σηκωνόταν από την καρέκλα του.
- "Έλα ρε Κώστα, μείνε λίγο ακόμη. Δεν ενοχλείς. Σωστά Πάνο; " είπα προσπαθώντας να τον πείσω.
- "Καλά λέει ρε Κώστα. Μείνε λίγο ακόμη..." είπε με τη σειρά του ο Πάνος.
- "Καλά, καλά αφού παθαίνετε για εμένα, θα κάτσω. Για χάρη σου Ιωάννα"
είπε προσκυνώντας με.- " Εντάξει λοιπόν, πάω εγώ στη τουαλέτα για λίγο. Τη θέλω την κοπελιά εε Κώστααα " φώναξε φεύγοντας ο Πάνος.
- " Κώστα " είπα όταν βρεθήκαμε μόνοι μας.
- "Ελα !! " είπε κοιτώντας με ανήσυχα.
- "Κώστα, γιατί δεν με συμπάθησε η κοπέλα του Μιχάλη; " ρώτησα παραπονιάρικα.
- "Κοίτα Ιωάννα... Δεν θα έπρεπε να σου το αυτό... Αλλά η Βασιλική έχει λόγο να σε μισήσει" είπε προσπαθώντας να κρύψει κάτι.
- "Σαν τι; " είπα σαν αστυνομικό σε Αμερικανική ταινία.
- "Μην πεις πουθενά ότι το έμαθες από εμένα, αλλά στη Βασιλική άρεσε ο Πάνος κάποτε. Της άρεσε πολύ, αλλά εκείνος είχε μια άλλη στο μυαλό του. Αυτή η άλλη ήσουν εσύ για χρόνια. Ο Πάνος λάτρευε όταν ερχόσουν διακοπές εδώ. Του άρεσε που σε έβλεπε κάθε μέρα για μια εβδομάδα. Μετά από αυτό, όταν έφευγες, έπεφτε σε κατάθλιψη για κάνα μήνα. Μετά μετρούσε της μέρες για να έρθεις. Μια χρονιά μάλιστα που δεν ήρθες το καλοκαίρι, ο Πάνος μελαγχόλησε τόσο, που χρειάστηκε να τον πάμε σε ψυχολόγο για να συνέλθει. Σε αγαπά, μην το ξεχάσεις ποτέ"
- "Άρα η Βασιλική δεν με συμπαθεί, επειδή της έκλεψα τον γκόμενο; " είπα τρελαμένη απ'αυτά που είχα μόλις ακούσει.
- "Ναι, ουσιαστικά" είπε με μια έκφραση παραίτησης στο πρόσωπο του, ο Κώστας.
- "Οκ, απλά καλά θα κάνει να μείνει μακριά από τον Πάνο. Είχα στείλει ένα παιδί στα επείγοντα μια φορά." είπα γελώντας, αλλά λέγοντας μια αλήθεια.
- Χαχαχα, όντως; Πάει το καημένο το παιδί... " είπε ο Κώστας, τη στιγμή που ο Πάνος καθόταν στο τραπέζι.
- " Τι λέτε παιδιά μου; " μας ρώτησε ο Πάνος με επίσημο ύφος.
- " Για εσένα λέγαμε βρε... Ποιος στη χάρη σου... " είπε ο Κώστας γελώντας.
ESTÁS LEYENDO
Μέχρι το τέλος
Espiritual- Τι πίνεις ; - Ουίσκι με πάγο - Σκληρό ποτήρι να υποθέσω !! - Όχι. Απλώς μπερδεμένη. Πολύ μπερδεμένη... [ ... ] - Σε αγαπάει τουλάχιστον ; - Αμφιβαλω - Τότε είναι μάλλον πολύ περίπλοκο για να μου εξηγήσεις...