Κεφάλαιο 19

244 31 4
                                    

ΠΑΝΟΣ POV

       Βγήκα από το σπίτι της, κλείνοντας με δύναμη την πόρτα. Ένιωθα εντελώς κενός. Ήμουν βέβαιος ότι δεν έκλαιγε, αλλά σίγουρα προσπαθούσε να μην το κάνει.

        Σκέφτηκα τον Αντώνη. Δεν μου είχε πει ποτέ ότι είχε προβλήματα με τη σχέση του με την Δήμητρα. Ήμουν περήφανος για εκείνον. Σε αντίθεση με εμάς, ο Αντώνης με την Δήμητρα, ήταν αγαπημένοι. Εμείς, τσακωνόμαστε συνεχώς.

      Πολλοί βέβαια, λένε πως οι διαφορές δυναμώνουν μια σχέση. Αφήστε με να αμφιβάλλω πάνω σε αυτό. Μέσα στη σκέψη μου, δεν κατάλαβα καθόλου πως βρέθηκα έξω από το σπίτι μου.

Δεν ήθελα να ξέρω τίποτα εκείνη την στιγμή. Ήταν ήδη ξημερώματα και σίγουρα οποίος ήταν στο σπίτι τώρα, θα με ρωτούσε που ήμουν και τα σχετικά. Δεν είχα όμως καμία διάθεση για συζητήσεις...

       Μπήκα έτσι σαν τον κλέφτη στο σαλόνι και πήρα τα κλειδιά της Harley του Αντώνη. Δεν θα τον ρωτούσα για να τη  πάω μια βόλτα. Έτσι κι αλλιώς, εγώ είχα δώσει το μισό πόσο για να αυτήν αγοράσουμε.

      Βγήκα από το σπίτι και κατευθυνθήκα προς το γκαράζ. Ανέβηκα στην μηχανή και βγήκα στο δρόμο. Είχε τρεις βαθμούς έξω, αλλά δεν κρύωνα καθόλου. Φορούσα μόνο το πουκάμισο, με το οποίο είχα πάει στο εστιατόριο νωρίτερα.

       Έπαιρνα γρήγορα τις στροφές στο δρόμο. Ήθελα να μείνω μόνος. Πονούσα πολύ εξαιτίας της. Πήγα σε ένα πάρκο μέσα στην πόλη της Μονεμβασιάς. Δεν είχα ιδέα πως είχα βρεθεί εκεί πάλι.

       Πάει καιρός από την τελευταία φορά που ήρθα εδώ πέρα. Ήταν τότε, που τα είχαμε κρυφά με την Βασιλική. Εκείνη τα είχε ταυτόχρονα και με τον Μιχάλη και δεν ήθελε να τον παρατήσει.

       Το λυπόταν έλεγε. Και εγώ τον λυπόμουν. Έχει μια γκόμενά που τη λάτρευει και εκείνη πάει και τον κερατώνει με τον κάθε τυχώντα. Ευτυχώς και για τους δύο μας, ο Μιχάλης δεν έμαθε ποτέ για εμένα και την Βασιλική.

         Εκείνη την περίοδο ήμασταν και οι δύο πολλοί ανεύθυνοι. Πηγαίναμε και το κάναμε σε παρκάκια, από φόβο, μην μας δει κανείς. Έχω μετανιώσει από τότε, πολύ.

        Την λυπάμαι αυτή την κοπέλα. Πραγματικά την λυπάμαι. Δεν ξέρω ακριβώς γιατί. Δεν ξέρω άλλωστε αν είναι φτηνή ή απλά τρελά ερωτευμένη μαζί μου. Δεν θέλω να ξέρω έτσι κι αλλιώς...

Μέχρι το τέλοςWhere stories live. Discover now