Κεφάλαιο 35

236 27 5
                                    

ΙΩΑΝΝΑΣ POV

       Αφού βγήκαμε από το σπίτι του Μιχάλη, ο Κώστας με ρώτησε πως τον είδα. Συζητήσαμε σχετικά με το θέμα του Μιχάλη για λίγη ώρα και μετά μπήκαμε και οι δύο στο αυτοκίνητο.

     -  "Κώστααα; " είπα ναζιστικά, κλείνοντας την πόρτα.

    -  "Εεελα" είπε ο Κώστας, κοροϊδεύοντας την κοριτσίστικη φωνή μου.

     -  "Μη με κοροϊδεύεις..." είπα αυστηρά και εκείνος σώπασε.

     -  "Αλλιώς τι; " ρώτησε και σταύρωσε τα χέρια του.

      -  "Αλλιώς δεν θα έρθω να κοιμηθώ σπίτι σου σήμερα" ψιθύρισα στο αυτί του και ένιωσα τον παλμό της καρδιάς του να δυναμώνει.

   -  "Σοβαρολογείς; " είπε ανοίγοντας διάπλατα τα πράσινα μάτια του.

     -  "Απολύτως. Αντε, τώρα άναψε τη μηχανή να πηγαίνουμε επιτέλους" είπα και ο Κώστας με υπάκουσε αμέσως.

        Φτάσαμε σπίτι κατά τις έντεκα το βράδυ. Ο Κώστας ξεφόρτωσε τις βαλίτσες από το τζιπ του και τις πήγε μεσα στο σπίτι. Τις αφήσαμε όπως όπως στο δωμάτιο του Κώστα και ξαπλώσαμε αμέσως.

       Δεν ήταν αργά, απλά η μέρα μας ήταν τόσο μεγάλη που οποιαδήποτε κίνηση, θα μπορούσε να μας προκαλέσει θλάση 😂😂. Μόλις ξαπλώσετε, ο Κώστας άρχισε να με χαϊδεύει και να μου φιλά το λαιμό. Μάλλον, δεν είχε καταλάβει ότι νύσταζα.

     Άρχισε να με αγκαλιάζει και να με φέρνει κοντά του, ξεκουνπόνοντας της μπλούζα μου. Τον σταμάτησα και τον φίλησα γλυκά απομακρύνοντάς
τον από πάνω μου.

      -  "Έλα βρε μωρό μου..." έκανε ο Κώστας, μουγκριζοντας σχεδόν.

      -  "Όχι" είπα εντελώς κάθετη για την άποψή μου.

      -  "Έλα ρε Ιωάννα, αφού το θες"

        -  "Κώστα κόφτο" είπα ξαπλωνοντας όσον πιο μακριά του γινόταν.

        -  "Μα..." είπε να μου εναντιώνεται αλλά τους πρόλαβα.

         -  "Δεν θα σου κάτσω Κώστα. Όχι σήμερα μωρό μου" είπα άγρια και γύρισα πλευρό.

          -  "Γκρρ... Μου αρέσει όταν θυμώνεις μωρό μου. Είναι τόσο σέξι" είπε πιάνοντας ξαφνικά τον κώλο μου.

       -  "Κώστα" φώναξα και απομάκρυνα το χέρι του από κοντά μου.

     -  "Καλά ντε. Καληνύχτα" είπε και κοιμήθηκε αμέσως.

     -  "Καληνύχτα" ψιθύρισα γλυκά.

      

ΠΑΝΟΣ POV
(καιρό είχα)

      -  "Μα, βρε μωρό μου, θα θυμηθούμε τα παλιά έτσι" μουρμούρισε ναζιάρικα η Βασιλική.

      -  "Όχι" είπα και έσπρωξα μακριά μου το σακουλάκι με τα ναρκωτικά που είχε φέρει το πλοίο από τη Σαρδηνία.

      -  "Καλά. Να ξέρεις όμως, ότι μιλάμε για πολλά λεφτά. Χρήμα μωρό. Δεν θυμάσαι εκείνη την υπέροχη αίσθηση; Ζάλη και ευεξία... Δεν θες να το ξανανιώσεις αυτό;  " είπε και μου χάιδεψε το χέρι.

       -  "Βασιλική είπα όχι. Μακάρι να μην το ένιωθε κανείς αυτό. ποτέ ξανά." είπα και έπαιξα με το σκουλαρίκι στο αφτί μου, ως αποτέλεσμα συσσωρευμένης πίεσης.

      -  "Δεν έπρεπε να αφήσεις την τρύπα στη μύτη να κλείσει." είπε σκεπτόμενη τα τότε σκουλαρίκια μου.

        -  "Ούτε κι εσύ" είπα προσπαθώντας να την πειράξω.

        -  "Ίσως" είπε κοιτώντας τον αφαλό της. Ήταν μισόγυμνη στο κρεβάτι μου εκείνο το βράδυ. Ήταν άλλη μια υπέροχη νύχτα μαζί της.

       Μα φυσικά  - σκέφτηκα -  αν η Ιωάννα ήθελε να με χωρίσει, έπρεπε να μου το πει στα ίσα και να μην με παιδεύει έτσι. Με έκανε να την αγαπήσω πολύ. Μετά, με την πρώτη ευκαιρία, με πούλησε και μου είπε ότι την χώρισα εγώ από πάνω.

       -  "Πάλι εκείνη σκέφτεσαι; " ρώτησε η Βασιλική, εννοώντας την Ιωάννα. Δεν της απάντησα φυσικά και έτσι εκείνη  με ρώτησε ξανά.

      -  "Ναι ρε Βασιλική. Ναι αυτή" είπα χωρίς να της κρύψω τίποτα.

     -  "Ρε αγάπη μου, μην σκέφτεσαι πια αυτή την τσούλα. Ήταν μια πουτάνα και μισή και σε πλήγωσε. Θυμήσου τι έκανε" είπε δυνατά η Βασιλική και άρχισε με ένταση, να χαϊδεύει του κοιλιακούς μου.

        -  "Μην τη βρίζεις" είπα χωρίς να ξέρω γιατί με πείραξε η συμπεριφορά της.

         -  "Ας μη σε παρατούσε" είπε γεμάτη ένταση.
"Τέτοια κελεπούρια δεν τα αφήνεις μωρό μου... " ψιθύρισε και φιλώντας με, άρχισε να κατηφορίζει πάνω στο γυμνό δέρμα μου.

     Δεν της απάντησα και άφησα τη νύχτα να περάσει. Γλυκά και όμορφα. Πολύ όμορφα...


Γειαααα!!  Σας έλειψε ο Πάνος ομολογήστε το.
Εμένα μου έλειψε πάντως.

Σποιλερ :  Αντώνης - Βασιλική
                    Ανδρονίκη - Γουίλ
         
     💗💗💗💗

   

 

Μέχρι το τέλοςWhere stories live. Discover now